şimdiden
Bire CMW 10 diye bir rom war o rom iyimi stabil mi oyun performansı nasıl kullanan varmıo cmw değil cm 10 yani cyanogenmod 10 evet stock oyundan her türlü iyi ve 25 mb ram fazla var yani 377 mb ram var oyun performansı gözle görülür şekilde yüksek ve lazerdroidde kullanırsan yeni kernelde oyunlarda devrim olucaksa bu stabilmi ??? herşey çalışıyormu diğerlerinde kamera felan çalışmıyordu. Oyun performansı iyimi hızlı çalışıyormu ve en önemlisi telefona bir zarar verirmi ??? bir bilgi verirseniz sevinirimşimdiden
Bire CMW 10 diye bir rom war o rom iyimi stabil mi oyun performansı nasıl kullanan varmı
Cevaplarınızı bekliyorum.
hızlı stabil kamerayla ekran kilidini açma var ics daha ne anlatayımArkadasim ayni sikinti bende de vardi. Telefonyn cogu ozellugini kullanamiyordum. Sd karti bicimlendirdigin zaman bahsettigin hatalar duzeliyoröncelikle teşekkür ederim ama galeride no external storage available hatası kamerada ise kamerayı kullanmadan önce bir sd kart takın hatası alıyorum yardım lütfennn :/
- - - Eklendi - - -
tamam kamerayı hallettim ama galeride hala aynı hata hadi ama biri yardım etsin lütfenn
o cmw değil cm 10 yani cyanogenmod 10 evet stock oyundan her türlü iyi ve 25 mb ram fazla var yani 377 mb ram var oyun performansı gözle görülür şekilde yüksek ve lazerdroidde kullanırsan yeni kernelde oyunlarda devrim olucakhızlı stabil kamerayla ekran kilidini açma var ics daha ne anlatayım
öncelikle alay etme. cm10 yüklemelimiyim ? geliştirilmelimi play sorunu oluyormu kamera çalışıyormu ? radyo çalışıyormu ?
stabilmi ? yüklemeye değermi ? hızlımı donmalar oluyormu ?
cm9 olduğunu biliyorum ama arkadaşın telofonun sürümü 4.1.2 olduğu için buraya yazmak zorunda kaldımkeşke bu konuyu cm10 konusu üzerinde tartışsanız burası cm9

Pek fazla bir bilgiye sahip değilim çok şey istiyorsam özür dilerim telefonumu en iyi şekilde kullanmak istiyorum . bilgisizliğin adı batsın 
arkadaşlar. ben telime dün cyanogen 4.0.4 android am attım sonra dosyaları sildim bugun bi sorun yaşadım tekrar ram atmaya çalıştım ama ben dün ram attıktan sonra gerekli dosyaları silmiştim. o dosyalar olmadıgı icin iptal ettim ama artık tel açılmıyor galaxy w logosu cıkıyor ve öylece duruyor. lütfen yardım edin
cm9 olduğunu biliyorum ama arkadaşın telofonun sürümü 4.1.2 olduğu için buraya yazmak zorunda kaldım
- - - Eklendi - - -
arkadaşlar bu romları nasıl yükliyecez root a gerek varmı ? clockwork warmış nasıl yükliyecez tam olarak nasıl yükliyeceğimizi anlatabilirmisiniz ? (link vererek anlatırsanız sevinirim )Pek fazla bir bilgiye sahip değilim çok şey istiyorsam özür dilerim telefonumu en iyi şekilde kullanmak istiyorum . bilgisizliğin adı batsın
![]()
öncelikle alay etme. cm10 yüklemelimiyim ? geliştirilmelimi play sorunu oluyormu kamera çalışıyormu ? radyo çalışıyormu ?
stabilmi ? yüklemeye değermi ? hızlımı donmalar oluyormu ?
Arkadaslar ben cm9 rc3 kurdum... Sizden ricam bana lazerdroid nedir ve gerekliyse linkinide burdan yazarsanız sevinirim... Ve kernel tavsiyeside istiyeceğim.. bir kaç program yukluyorum ve rom çok agırlasıyor... Temple run 2 bile kasıyor çıldırıcam.. !
sadık kardeş çok teşekkür ederim .Birşey sorucam root atılmış oluyormu bunları yapınca yoksa stock romda iken root atmam lazımmı rootlu olması için ???
