Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

Ali58_58

Ali58_58

Üye
3x kernelnin çözüldüğünü söyleyen arkadaşlar birde gördüğünüz yerin linkini atsanız daha çok aydınlanıcaz :)
 


burak.golcuk

Üye
öncelikle teşekkür ederim ama galeride no external storage available hatası kamerada ise kamerayı kullanmadan önce bir sd kart takın hatası alıyorum yardım lütfennn :/

- - - Eklendi - - -

tamam kamerayı hallettim ama galeride hala aynı hata hadi ama biri yardım etsin lütfenn
 
Fiko_Reis

Fiko_Reis

Üye
kullandığınız 3.x kernel hangisi? link verebilirmisiniz? kernelin nasıl kurulacağı da bir başka soru tabi :)
(3.x kernel uyumlu rom'u yükleyince otomatik mi 3.x kernel yükleniyor yoksa?)
 
mustafa938

mustafa938

Üye
sa bu stabilmi ??? herşey çalışıyormu diğerlerinde kamera felan çalışmıyordu. Oyun performansı iyimi hızlı çalışıyormu ve en önemlisi telefona bir zarar verirmi ??? bir bilgi verirseniz sevinirim :D şimdiden:tşk: Bire CMW 10 diye bir rom war o rom iyimi stabil mi oyun performansı nasıl kullanan varmı
Cevaplarınızı bekliyorum.
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
sa bu stabilmi ??? herşey çalışıyormu diğerlerinde kamera felan çalışmıyordu. Oyun performansı iyimi hızlı çalışıyormu ve en önemlisi telefona bir zarar verirmi ??? bir bilgi verirseniz sevinirim :D şimdiden:tşk: Bire CMW 10 diye bir rom war o rom iyimi stabil mi oyun performansı nasıl kullanan varmı
Cevaplarınızı bekliyorum.
o cmw değil cm 10 yani cyanogenmod 10 evet stock oyundan her türlü iyi ve 25 mb ram fazla var yani 377 mb ram var oyun performansı gözle görülür şekilde yüksek ve lazerdroidde kullanırsan yeni kernelde oyunlarda devrim olucak :D hızlı stabil kamerayla ekran kilidini açma var ics daha ne anlatayım
 

06mas

Üye
öncelikle teşekkür ederim ama galeride no external storage available hatası kamerada ise kamerayı kullanmadan önce bir sd kart takın hatası alıyorum yardım lütfennn :/

- - - Eklendi - - -

tamam kamerayı hallettim ama galeride hala aynı hata hadi ama biri yardım etsin lütfenn
Arkadasim ayni sikinti bende de vardi. Telefonyn cogu ozellugini kullanamiyordum. Sd karti bicimlendirdigin zaman bahsettigin hatalar duzeliyor
 

slvestre-99

Üye
arkadaslar rc3 cikmis xda da sadik hocam konuyu guncelleseniz ingilizcem yokta
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
aynen sadık hocamız artık daha az girdiği için gecikebilir bilmeyenler için rc3 link

- - - Eklendi - - -

kamera önizlemesindeki fps artırılmış ve arco 2.6 kernel kullanmış 3xte çalışmalara devam edildiğini söylemiş o yüzden sizde sormayın :D
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Konu güncellenmiştir.Gecikme olduysa özür dilerim.
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
yükleyen var mı ?
 
mustafa938

mustafa938

Üye
o cmw değil cm 10 yani cyanogenmod 10 evet stock oyundan her türlü iyi ve 25 mb ram fazla var yani 377 mb ram var oyun performansı gözle görülür şekilde yüksek ve lazerdroidde kullanırsan yeni kernelde oyunlarda devrim olucak :D hızlı stabil kamerayla ekran kilidini açma var ics daha ne anlatayım

öncelikle alay etme. cm10 yüklemelimiyim ? geliştirilmelimi play sorunu oluyormu kamera çalışıyormu ? radyo çalışıyormu ?
stabilmi ? yüklemeye değermi ? hızlımı donmalar oluyormu ?
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
öncelikle alay etme. cm10 yüklemelimiyim ? geliştirilmelimi play sorunu oluyormu kamera çalışıyormu ? radyo çalışıyormu ?
stabilmi ? yüklemeye değermi ? hızlımı donmalar oluyormu ?

keşke bu konuyu cm10 konusu üzerinde tartışsanız burası cm9
 
enginizmir

enginizmir

Üye
Arkadaslar ben cm9 rc3 kurdum... Sizden ricam bana lazerdroid nedir ve gerekliyse linkinide burdan yazarsanız sevinirim... Ve kernel tavsiyeside istiyeceğim.. bir kaç program yukluyorum ve rom çok agırlasıyor... Temple run 2 bile kasıyor çıldırıcam.. !
 
mustafa938

mustafa938

Üye
keşke bu konuyu cm10 konusu üzerinde tartışsanız burası cm9
cm9 olduğunu biliyorum ama arkadaşın telofonun sürümü 4.1.2 olduğu için buraya yazmak zorunda kaldım :'(

- - - Eklendi - - -

arkadaşlar bu romları nasıl yükliyecez root a gerek varmı ? clockwork warmış nasıl yükliyecez tam olarak nasıl yükliyeceğimizi anlatabilirmisiniz ? (link vererek anlatırsanız sevinirim ) :D Pek fazla bir bilgiye sahip değilim çok şey istiyorsam özür dilerim telefonumu en iyi şekilde kullanmak istiyorum . bilgisizliğin adı batsın :'(
 

acar123456789

Üye
arkadaşlar. ben telime dün cyanogen 4.0.4 android am attım sonra dosyaları sildim bugun bi sorun yaşadım tekrar ram atmaya çalıştım ama ben dün ram attıktan sonra gerekli dosyaları silmiştim. o dosyalar olmadıgı icin iptal ettim ama artık tel açılmıyor galaxy w logosu cıkıyor ve öylece duruyor. lütfen yardım edin
 

anık

Üye
arkadaşlar. ben telime dün cyanogen 4.0.4 android am attım sonra dosyaları sildim bugun bi sorun yaşadım tekrar ram atmaya çalıştım ama ben dün ram attıktan sonra gerekli dosyaları silmiştim. o dosyalar olmadıgı icin iptal ettim ama artık tel açılmıyor galaxy w logosu cıkıyor ve öylece duruyor. lütfen yardım edin

dosyaları indirip tekrar yükle açılır
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
cm9 olduğunu biliyorum ama arkadaşın telofonun sürümü 4.1.2 olduğu için buraya yazmak zorunda kaldım :'(

- - - Eklendi - - -

arkadaşlar bu romları nasıl yükliyecez root a gerek varmı ? clockwork warmış nasıl yükliyecez tam olarak nasıl yükliyeceğimizi anlatabilirmisiniz ? (link vererek anlatırsanız sevinirim ) :D Pek fazla bir bilgiye sahip değilim çok şey istiyorsam özür dilerim telefonumu en iyi şekilde kullanmak istiyorum . bilgisizliğin adı batsın :'(

Konuda cwm yükleme le ilgili link mevcut oradan yararlanabilirsiniz.

- - - Eklendi - - -

öncelikle alay etme. cm10 yüklemelimiyim ? geliştirilmelimi play sorunu oluyormu kamera çalışıyormu ? radyo çalışıyormu ?
stabilmi ? yüklemeye değermi ? hızlımı donmalar oluyormu ?

Öncelikle arkadaşın amacı alay etmek değil sadece bilgilendirme yapmış.Cm10 konusunda şuan için cm10 geliştirilmesi gerekli tam hazır değil.en azından cm9 ile karşılaştırıldığında eksik kalıyor.Google play ile ilgili bir sorunu yok.2.6 kerelli versiyonu tercih ederseniz evet kamera çalışıyor.Oldukça hızlı ve genelde donma sorunu yapmıyor ancak tam stabil olduğunu söylemem hala bazı ufak tefek sorunlar yapabiliyor.Radyo hiçbir cm romunda dahili olarak bulunmuyor, konudaki radyo kullanımı için gerekli anlatımı uygularsanız radyoyu kullanabilirsiniz.

- - - Eklendi - - -

Arkadaslar ben cm9 rc3 kurdum... Sizden ricam bana lazerdroid nedir ve gerekliyse linkinide burdan yazarsanız sevinirim... Ve kernel tavsiyeside istiyeceğim.. bir kaç program yukluyorum ve rom çok agırlasıyor... Temple run 2 bile kasıyor çıldırıcam.. !

Lazeroid modunu kullanmanız şart değil ancak adresinden indirip root explorer ile system/etc/init.d içine yapıştırın ve üzerie basılı tutup permission seçin.Çıkan tabloda 1.sıra tam 2.sıra ve 3.sıra ise ortadakiler boş diğerleri dolu olacak şekilde yani ;
[X][X][X]
[X][ ][X]
[X][ ][X] şeklinde olacak.

Birde ekstra olarak konuda linkleri verilen yoon kernel veya castagnaIT kernelini kullanmanızı tavsiye edebilirim.
 
  • Beğen
Tepkiler: mustafa938

acar123456789

Üye
adım adım anlatırmısınız lütfen. ne olur telimi bir an önce acayım. cünkü hiç açılmıyor sadece logo var başkada bişey yok
 
mustafa938

mustafa938

Üye
sadık kardeş çok teşekkür ederim .Birşey sorucam root atılmış oluyormu bunları yapınca yoksa stock romda iken root atmam lazımmı rootlu olması için ???
 

slvestre-99

Üye
sadık kardeş çok teşekkür ederim .Birşey sorucam root atılmış oluyormu bunları yapınca yoksa stock romda iken root atmam lazımmı rootlu olması için ???

ewt usta.bu islemleri yaparsan yani bu custom romlari yuklersen telefonun rootlanir stock romda root atmana.gerek yok senin yapman gereken romu kurmak icin cwm recovery yuklemek
 


Üst Alt