Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

Ali58_58

Ali58_58

Üye
aslında işin büyük kısmını her zaman arco yapıyo ama kamera konusundaki çalışmaları ivendor ve mirred yaptı şimdiye kadar.
aynen hocam o zaman hadi ivendora bağırın :D

- - - Eklendi - - -

ya şaka bi yana bu güncellemeler iyi oluyor s4 çıkınca almayı düşünüyorum o zamana kada rahat rahat idare eder bu telefon güncellemelerle
 


slvestre-99

Üye
hocam 3x kernel gercekten cokmu iyi mukemmelmi ben indiremedim sizden duyayim

- - - Eklendi - - -

hocam yoon 1.4 mu yoon 1.6 mi tavsiye edersiniz birde kernel1.5 daki gibi boot ekrani 1.6 da degismismi
 

kutay19

Üye
radyoyu kurabilen varmı... ayarlardan audi method istenilen seçeneği girdiğimde telefon reset atıyor...
 

06mas

Üye
Arkadaslar telefon sd karti gormuyor. Bu yuzden bazi programlari kullanamiyorum. Ornegin internetten pdf formatinda belge indirecegim sd kart olmadigi icin yuklemiyor. Telefonun hafizasiyla sd kartin hafizanin yerini degistirecegim. Sd karti gormedigi. İcin yapamiyorum lutfen acil yardim edin telefonun isime yarar ozelliklerini kullanamiyorum
 
Kerim.

Kerim.

Üye
:vur hocam sizden beklemezdim bu soruyu :D sadık hocam bu kamera problemi tamamen canımı sıkmaya başladı.Githubda kameranın adı bile geçmiyor onada ayrı sinirleniyorum artık umudumu kesmeye başlıyıcam arco samsungtan felan yardım istese :naughty: hiçmi bir gelişme olmazya benimmi haberim yok anlamıyorum hayretler içindeyim nasıl yapıcak arco ivendorgörüntü aldı as;lındagörüntü aldıktan sonra iş biraz daha kolaylaşıyor neden böyle oldu anlamadım yada kameryı çözdülerde githubtamı yok yani bügun yarın çözülmesini bekliyorum şahsen

Hocam bu aralar pek takip etmiyorum ondan:mahcup::D

- - - Eklendi - - -

kernel uzun süredir var zaten ama 3.0 kerneli ile kamera çalışmıyor ve sorunları var yani daha kullanıma hazır değil ayrıca sadece cm10 için 3.0 kerneli yayınlanıyor.

Tamam sadik hocam :tşk:
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
aynen hocam o zaman hadi ivendora bağırın :D

- - - Eklendi - - -

ya şaka bi yana bu güncellemeler iyi oluyor s4 çıkınca almayı düşünüyorum o zamana kada rahat rahat idare eder bu telefon güncellemelerle

Bence daha s5 e kadar yolu var diye düşünüyorum ben.Birde cm10.1 sonrasında cyanogen ebininide arkasına aldımı arco olmasada yürür işler sonra :) Ama bende heralde bende s4 çıkınca note2 yada s3 alabilirim.s3 ucuzlarsa gerçekten iyi bir alternatif artık onunla uğraşırız birkaç yıl sonrada :D
 
blackcat67

blackcat67

Üye
Galaxy wonder gibi telefonmu var ya :) s3 de neymiss
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Bence daha s5 e kadar yolu var diye düşünüyorum ben.Birde cm10.1 sonrasında cyanogen ebininide arkasına aldımı arco olmasada yürür işler sonra :) Ama bende heralde bende s4 çıkınca note2 yada s3 alabilirim.s3 ucuzlarsa gerçekten iyi bir alternatif artık onunla uğraşırız birkaç yıl sonrada :D
Sana nexus4 yakisir bence hocam:D
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
Bence daha s5 e kadar yolu var diye düşünüyorum ben.Birde cm10.1 sonrasında cyanogen ebininide arkasına aldımı arco olmasada yürür işler sonra :) Ama bende heralde bende s4 çıkınca note2 yada s3 alabilirim.s3 ucuzlarsa gerçekten iyi bir alternatif artık onunla uğraşırız birkaç yıl sonrada :D
ben hocam s4e geçmek istiyorum çünkü ramı düşük birde yeni telefonlar çığır açıyor 8 çekirdekli cpu ve gpu 2 gb ram 13 mp kamerası mikroskoplasa görülmeyecek pixelleri ve daha (sağlam)
oacağıda kesine haberler arasında sammobileki haberleryanlışlık olmasın yani o kadar para bayılıcam biraz daha bayılırım daha iyi ama hoca s3 önermem en kötü note 2 alın :D

- - - Eklendi - - -

ben uğraşmayın diye dedim :D
 

slvestre-99

Üye
hocam sarj sorunu cok kotu %100 iken 20 dk da %2 kaldi 3x kernelde boylemidir acaba 3x kernelde dahami iyi batarya

- - - Eklendi - - -

hocam sarj sorunu cok kotu %100 iken 20 dk da %2 kaldi 3x kernelde boylemidir acaba 3x kernelde dahami iyi batarya

- - - Eklendi - - -

ben hocam s4e geçmek istiyorum çünkü ramı düşük birde yeni telefonlar çığır açıyor 8 çekirdekli cpu ve gpu 2 gb ram 13 mp kamerası mikroskoplasa görülmeyecek pixelleri ve daha (sağlam)
oacağıda kesine haberler arasında sammobileki haberleryanlışlık olmasın yani o kadar para bayılıcam biraz daha bayılırım daha iyi ama hoca s3 önermem en kötü note 2 alın :D

- - - Eklendi - - -

ben uğraşmayın diye dedim :D

hocam rom root hic ugrasmayin gidin iphone 5 alin en sadesi :D :D
 

06mas

Üye
Sadik Bircan formlarda okudugum kadariyla benim telefonun sikintisina sen yardimci olursun. telefon sd karti gormuyor. Bu yuzden bazi programlari kullanamiyorum. Ornegin internetten pdf formatinda belge indirecegim sd kart olmadigi icin yuklemiyor. Telefonun hafizasiyla sd kartin hafizanin yerini degistirecegim. Sd karti gormedigi. İcin yapamiyorum lutfen acil yardim edin telefonun isime yarar ozelliklerini kullanamiyorum
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Sd kartı görmüyor derken sorununuzu anlayamadım.Çünkü romun böyle bir sorunu yok.Eğer hafıza kartının yerini bulamadıysanız external_sd altına bakmayı deneyin.Eğer hafıza kartını hiç tanımıyorsa bir hafıza kartınıza format atmayı deneyin.

- - - Eklendi - - -

İphone lardada jailbreak sorunu var.Gerçi androidin rootundan daha basit ama .d Zaten abimin galaxy s3 üne göz diktim ben, androide alışamamış kendine iphone falan alıcak sanırım bende onun s3 ünü alırım yoksa galaxy w şuan s3den daha seri çalışıyor benim elimde .d İnternet sayfalarını falan daha çabuk yüklüyor bitek gta vice city konusunda geçiyor ona bi çözüm bulamadım ama s3de olsa samsungun stock romunu geçiyor galaxy w nun cm9 ve 10u :D İnşallah s3 üde bir adam ederiz cm10.1 ile :D
 

06mas

Üye
Sd kartı görmüyor derken sorununuzu anlayamadım.Çünkü romun böyle bir sorunu yok.Eğer hafıza kartının yerini bulamadıysanız external_sd altına bakmayı deneyin.Eğer hafıza kartını hiç tanımıyorsa bir hafıza kartınıza format atmayı deneyin.
External_sd de karti goruyorum ama mail geldigi zaman eklentilerini telefona yuklemiyorum her seferinde sd kart yok diyor ayar durumuna girdigimde sd karti gormuyor ayarlar kisminda uygulamalara girdigimde dahili depolama gorunmuyor sd kartt yok diyor
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
External_sd de karti goruyorum ama mail geldigi zaman eklentilerini telefona yuklemiyorum her seferinde sd kart yok diyor ayar durumuna girdigimde sd karti gormuyor ayarlar kisminda uygulamalara girdigimde dahili depolama gorunmuyor sd kartt yok diyor
başka bir hafıza kartı ile denedininizmi? ona göre çözüm yolları üretelim
 

MHMTAKaraoglu

Üye
Arkadaşlar Ben Orjinal Rom'a Döndüm Fakat Telefonum Acılış Logosunda Takıldı Kaldı Dönüp dolaşıp Acılış logosuna Gelıyor
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
sizin sorununuz hafıza kartı değil sdcardla ilgili anlayabildiysem.Yani telefon hafızasını görmüyor telefon.sdcard yani tel hafızasına format atmayı deneyin.Yada ayarlada orada sd kart ekle gibi bişeyler vardır onu seçin.

- - - Eklendi - - -

sdcard hafıza kartı olmuyor telefon hafızası oluyor.hafıza kartı external_sdcard olarak geçer
 
f_conq

f_conq

Üye
arkadaslar 1 aydir stock romdaydim bugun cm9a geri dondum cwm den restore yaparak malumunuz beta4 teyim su anda. Sizlere sorum RC2 ye gecmelimiyim? beta4 den memnunum ama fark edecekse gececegim. tesekkurler...
 
Kerim.

Kerim.

Üye
arkadaslar 1 aydir stock romdaydim bugun cm9a geri dondum cwm den restore yaparak malumunuz beta4 teyim su anda. Sizlere sorum RC2 ye gecmelimiyim? beta4 den memnunum ama fark edecekse gececegim. tesekkurler...

Gec tabiki
 


Üst Alt