Ali58_58
Üye
aynen hocam o zaman hadi ivendora bağırınaslında işin büyük kısmını her zaman arco yapıyo ama kamera konusundaki çalışmaları ivendor ve mirred yaptı şimdiye kadar.

- - - Eklendi - - -
ya şaka bi yana bu güncellemeler iyi oluyor s4 çıkınca almayı düşünüyorum o zamana kada rahat rahat idare eder bu telefon güncellemelerle
hocam sizden beklemezdim bu soruyu
hiçmi bir gelişme olmazya benimmi haberim yok anlamıyorum hayretler içindeyim nasıl yapıcak arco ivendorgörüntü aldı as;lındagörüntü aldıktan sonra iş biraz daha kolaylaşıyor neden böyle oldu anlamadım yada kameryı çözdülerde githubtamı yok yani bügun yarın çözülmesini bekliyorum şahsen


Ama bende heralde bende s4 çıkınca note2 yada s3 alabilirim.s3 ucuzlarsa gerçekten iyi bir alternatif artık onunla uğraşırız birkaç yıl sonrada 