Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

ali1792

Üye
güç düğmesiyle foto çekme özelliği baya iyiymiş
 


sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
sadık bey bende beta 3 yüklü ancak msj yada arama geldiğinde tlf titreşim modundayken bile titremiyor bunun haricinde diğer uygulamalarda tlf titriyor ama msj da tık yok...

mesaj ayarlarından titreşini her zaman kullan seçeneğini işaretleyin.

- - - Eklendi - - -



Otomatik parlakligi iptal edemiyorum. Auto lux diye program yukleyip sildim. Sanirim o yuzden oldu. Boyle olunca durum cubugunda parmagimi kaydirarak parlakligi degistiremiyorum ne yapmaliyim?

Herhangi bir ekran parlaklığı ayarlama programı ile otomatik parlaklığı kapatın yada wipe data ve wipe cache yapın.Ayarlar sıfırlanır
 
erdi_s

erdi_s

Üye
mesaj ayarlarından titreşini her zaman kullan seçeneğini işaretleyin.

- - - Eklendi - - -



Herhangi bir ekran parlaklığı ayarlama programı ile otomatik parlaklığı kapatın yada wipe data ve wipe cache yapın.Ayarlar sıfırlanır

Ustad sadece ayarlar sifirlanir demi uygulamalara falan bisey olmaz yani demi
 
erdi_s

erdi_s

Üye
Arkadaslar bisey sorcam. Ben dosya yoneticisinden bluetooth ile bisey gondermeye calisinca (mesela .apk), bende tubemate programi yuklu, onu aciyo. Sizde de boyle bi sorun var mi yoksa romdan mi kaynakli? Gerci root explorer ile gonderebiliyorum ama kafama takildi :)
Bir de telefonun kendi tarayicisini actigimda ana sayfayi 2 saniyede bir yenileyip duruyo ve hic durmadan. Bir de mesela milliyetin sitesinde girdigimde bazen program kapaniyo kendi kendine. Bende mi problem var yoksa sizde de buna benzer bir problem var mi?
 
knight97

knight97

Üye
sadık hocam ses cızırtılı gelmeye basladi. her music playerda ayni sorun var. play storedan beats audio installeri yuklemistim bi ara driver kurdu telefona ama calismadi bende kaldirdm uygulamayi. Bundan kaynakli midir acaba ?
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Çok yanlış birşey yapmışsınız beats audio öylece kaldırılamaz.Bir kez yüklediniz mi kaldırmak için romu baştan kurmak gerekir.Zaten driver yüklemesi yaparken bunun uyarısını yapıyor.

- - - Eklendi - - -

Arkadaslar bisey sorcam. Ben dosya yoneticisinden bluetooth ile bisey gondermeye calisinca (mesela .apk), bende tubemate programi yuklu, onu aciyo. Sizde de boyle bi sorun var mi yoksa romdan mi kaynakli? Gerci root explorer ile gonderebiliyorum ama kafama takildi :)
Bir de telefonun kendi tarayicisini actigimda ana sayfayi 2 saniyede bir yenileyip duruyo ve hic durmadan. Bir de mesela milliyetin sitesinde girdigimde bazen program kapaniyo kendi kendine. Bende mi problem var yoksa sizde de buna benzer bir problem var mi?

Gönderme sorunu oi dosya yöneticisinden kaynaklı.Dosyaları göndermek için başka program kullanın.Anasayfa sorunu için sayfa adresini elle tekrar girmeyi deneyin
 
knight97

knight97

Üye
hocam cızırtı beats in driverindan mi kaynaklidir diyosun . Romdan mi yoksa ?
 

Jok3rxl

Üye
Beats'i bir kere kurup kaldırdığınız zaman sorun çıkarıyor malesef. Bunu düzeltmek için rom'u en baştan kurmanız gerek. Başka bir çaresi yok malesef
 
erdi_s

erdi_s

Üye
Çok yanlış birşey yapmışsınız beats audio öylece kaldırılamaz.Bir kez yüklediniz mi kaldırmak için romu baştan kurmak gerekir.Zaten driver yüklemesi yaparken bunun uyarısını yapıyor.

- - - Eklendi - - -



Gönderme sorunu oi dosya yöneticisinden kaynaklı.Dosyaları göndermek için başka program kullanın.Anasayfa sorunu için sayfa adresini elle tekrar girmeyi deneyin

Tamam üstad cozdum sorunu. Googleda oturum acik oldugu zaman yapiyo. Oturumu kapattim duzeldi :)
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
kernel ile ilgili teknik ve küçük eklemeler düzenlemeler yapılmış bugün değil ama 2 gün içinde felan gelir inşallah ama sadık hocam siz baksanız daha iyi olur
 
f_conq

f_conq

Üye
Bugün cesaret edip custom rom kurdum ve bu romu tercih ettim. Genel olarak hızlı bi sıkıntı yok ama stock romdaki boş ram ile aynı seviyede geziyo boş ram bu romda da yinede hızlı tabi. Tek sorun ekran kilidi kapalı iken telefon 2-3 dk da bir ekran ışığını açıp 10-15 sn sonra kapatıyor sürekli yapıyor bunu sizde de bu böyle mi yoksa yanlış bişey mi yaptım yada bu soruna neden olan bir uygulama mı var? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler...
 

Jok3rxl

Üye
Öyle bir şeyle karşılaşmadım hiç ama uygulama sebep olabilir. Yüklediğin uygulamaları bi kontrol et derim
 
erdi_s

erdi_s

Üye
Ben de karsilasmadim hic. Arkaplanda acik uygulama kalirsa yapabilir. Advanced Task Killer Pro kur. Yarim saatte bir temizlemeye ayarla bi daha olmaz buyuk ihtimal
 
-Emre

-Emre

Üye
Arkadaslar bisey sorcam. Ben dosya yoneticisinden bluetooth ile bisey gondermeye calisinca (mesela .apk), bende tubemate programi yuklu, onu aciyo. Sizde de boyle bi sorun var mi yoksa romdan mi kaynakli? Gerci root explorer ile gonderebiliyorum ama kafama takildi :)
Bir de telefonun kendi tarayicisini actigimda ana sayfayi 2 saniyede bir yenileyip duruyo ve hic durmadan. Bir de mesela milliyetin sitesinde girdigimde bazen program kapaniyo kendi kendine. Bende mi problem var yoksa sizde de buna benzer bir problem var mi?

es fil Explorer kullan =). ben de de vardı aynı sorun ama whatsapp gibi dosya paylaşımı yapabilen başka bir program yukluyse gönderirken sorar. Bu bir bazen bende de atıyor tarayıcıdan
 

Jok3rxl

Üye
Tarayıcılarda sorun var biraz evet ama olsun o kadar yüz kere girsem birinde anca atıyor onu Stock Rom da yapıyordu hemde fazlasıyla. Dosya transferi içinse X-plore öneririm CM9 B1'den beri her sürümde ve CM10'da kullandım bir sorunla karşılaşmadım hiç.
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
Bugün cesaret edip custom rom kurdum ve bu romu tercih ettim. Genel olarak hızlı bi sıkıntı yok ama stock romdaki boş ram ile aynı seviyede geziyo boş ram bu romda da yinede hızlı tabi. Tek sorun ekran kilidi kapalı iken telefon 2-3 dk da bir ekran ışığını açıp 10-15 sn sonra kapatıyor sürekli yapıyor bunu sizde de bu böyle mi yoksa yanlış bişey mi yaptım yada bu soruna neden olan bir uygulama mı var? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler...
sen romu tekrar kurucaksın ama sd kartı felan biçimlendir format system adımını ve bütün anlatılanları yap
 
erdi_s

erdi_s

Üye
es fil Explorer kullan =). ben de de vardı aynı sorun ama whatsapp gibi dosya paylaşımı yapabilen başka bir program yukluyse gönderirken sorar. Bu bir bazen bende de atıyor tarayıcıdan

Onu deneyebilirim ;)
 


Üst Alt