Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

nsaktn

Üye
Telefonun System klasörünün içerisine bir dosya kopyalamam mümkün mü? Bunu nasıl yapabilirim?
 


erdi_s

erdi_s

Üye
Eyvallah sadik hocam
 

ahmetsuha525000

Üye
Tamam Sagolun Final sürümünü merakla bekliyorum :)
 
melihcaneker1

melihcaneker1

Üye
Muzik dosyalarını acamiyorum. Yardimci olun lutfen
 

Jok3rxl

Üye
PowerAmp la müzik dosyalarını açabilirsiniz. Ya da başka bir müzik çalarla
 

polat1030

Üye
sadık bey bende beta 3 yüklü ancak msj yada arama geldiğinde tlf titreşim modundayken bile titremiyor bunun haricinde diğer uygulamalarda tlf titriyor ama msj da tık yok...
 

polat1030

Üye
ya ben beta 3 ü kullanıyorum.. sorun şu: msj yada arama geldiğinde tlf titremiyor.. sadece titreşim modundayken bile titremiyor geri kalan yerlede titreşimde bi sorun yok...şimdiden tşkler..
 
iskader

iskader

Üye
Aradim ve flash playerin marketten guncelleme hatasi veren son surumunu buldum. Yuklemek isteyen arkadaslar konu linki burda ;)
adobe flash player 11.1.115.20

Arkadaşlar mevcut
hatta bu linkten


tüm sürümleri bulabilirsiniz.
 
erdi_s

erdi_s

Üye
Arkadaşlar mevcut
hatta bu linkten


tüm sürümleri bulabilirsiniz.

Cok sagol kardes :)
 
erdi_s

erdi_s

Üye


Otomatik parlakligi iptal edemiyorum. Auto lux diye program yukleyip sildim. Sanirim o yuzden oldu. Boyle olunca durum cubugunda parmagimi kaydirarak parlakligi degistiremiyorum ne yapmaliyim?
 

ahmetsuha525000

Üye
Lütfen acilen cevap istiyorum telefona orjinal romu attım samsung yazısı geliyor sonra normal samsung galaxy w yazıyor sonrada uzayın içinde samsung yazıyor ve telefon tekrar baştıyor açılmıyor litfen acil cavap
 
spazmol

spazmol

Üye
Lütfen acilen cevap istiyorum telefona orjinal romu attım samsung yazısı geliyor sonra normal samsung galaxy w yazıyor sonrada uzayın içinde samsung yazıyor ve telefon tekrar baştıyor açılmıyor litfen acil cavap

Wipe data Wipe cache... Gibi işlemleri yap ondan sonra orjinal romu yükle eğer tam format atmazsan açılmaz
 

ahmetsuha525000

Üye
Biraz Ayrıntılı anlatırmısın
 
spazmol

spazmol

Üye
Wipe data, wipe cache, advanced/wipe dalvik cache, mounts and storages/format system bu işlemleri yapacaksın sonra odin ile geri kalan işlemleri yapacaksın
 
erdi_s

erdi_s

Üye


Otomatik parlakligi iptal edemiyorum. Auto lux diye program yukleyip sildim. Sanirim o yuzden oldu. Boyle olunca durum cubugunda parmagimi kaydirarak parlakligi degistiremiyorum ne yapmaliyim?

Sadik hocam bakar misin
 

boran_cem

Üye
Merhaba,
Root yapamıyorum bununla ilgili video linkine de ulşamadım.Linki verir misiniz.
Teşekkürler
 

TBuyukadaa

Üye
evet oyunlarda ve menüde kasma mevcut bununla ilgili pack gibi birşe yaparmısınız ?
 

Jok3rxl

Üye
Rom'u yüklediyseniz zaten root'lanmış oluyor telefonunuz. Tekrar yapmanıza gerek yok
 


Üst Alt