hayır o dediğiniz 3x kerneline linaro eklenince düzelecektirevet oyunlarda ve menüde kasma mevcut bununla ilgili pack gibi birşe yaparmısınız ?
sadık bey bende beta 3 yüklü ancak msj yada arama geldiğinde tlf titreşim modundayken bile titremiyor bunun haricinde diğer uygulamalarda tlf titriyor ama msj da tık yok...
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Otomatik parlakligi iptal edemiyorum. Auto lux diye program yukleyip sildim. Sanirim o yuzden oldu. Boyle olunca durum cubugunda parmagimi kaydirarak parlakligi degistiremiyorum ne yapmaliyim?
mesaj ayarlarından titreşini her zaman kullan seçeneğini işaretleyin.
- - - Eklendi - - -
Herhangi bir ekran parlaklığı ayarlama programı ile otomatik parlaklığı kapatın yada wipe data ve wipe cache yapın.Ayarlar sıfırlanır
wipe data uygulamaları siler yani telfonu fabrka ayarlarına dönderir bildiğinUstad sadece ayarlar sifirlanir demi uygulamalara falan bisey olmaz yani demi
wipe data uygulamaları siler yani telfonu fabrka ayarlarına dönderir bildiğin


Arkadaslar bisey sorcam. Ben dosya yoneticisinden bluetooth ile bisey gondermeye calisinca (mesela .apk), bende tubemate programi yuklu, onu aciyo. Sizde de boyle bi sorun var mi yoksa romdan mi kaynakli? Gerci root explorer ile gonderebiliyorum ama kafama takildi
Bir de telefonun kendi tarayicisini actigimda ana sayfayi 2 saniyede bir yenileyip duruyo ve hic durmadan. Bir de mesela milliyetin sitesinde girdigimde bazen program kapaniyo kendi kendine. Bende mi problem var yoksa sizde de buna benzer bir problem var mi?
Çok yanlış birşey yapmışsınız beats audio öylece kaldırılamaz.Bir kez yüklediniz mi kaldırmak için romu baştan kurmak gerekir.Zaten driver yüklemesi yaparken bunun uyarısını yapıyor.
- - - Eklendi - - -
Gönderme sorunu oi dosya yöneticisinden kaynaklı.Dosyaları göndermek için başka program kullanın.Anasayfa sorunu için sayfa adresini elle tekrar girmeyi deneyin

Arkadaslar bisey sorcam. Ben dosya yoneticisinden bluetooth ile bisey gondermeye calisinca (mesela .apk), bende tubemate programi yuklu, onu aciyo. Sizde de boyle bi sorun var mi yoksa romdan mi kaynakli? Gerci root explorer ile gonderebiliyorum ama kafama takildi
Bir de telefonun kendi tarayicisini actigimda ana sayfayi 2 saniyede bir yenileyip duruyo ve hic durmadan. Bir de mesela milliyetin sitesinde girdigimde bazen program kapaniyo kendi kendine. Bende mi problem var yoksa sizde de buna benzer bir problem var mi?
sen romu tekrar kurucaksın ama sd kartı felan biçimlendir format system adımını ve bütün anlatılanları yapBugün cesaret edip custom rom kurdum ve bu romu tercih ettim. Genel olarak hızlı bi sıkıntı yok ama stock romdaki boş ram ile aynı seviyede geziyo boş ram bu romda da yinede hızlı tabi. Tek sorun ekran kilidi kapalı iken telefon 2-3 dk da bir ekran ışığını açıp 10-15 sn sonra kapatıyor sürekli yapıyor bunu sizde de bu böyle mi yoksa yanlış bişey mi yaptım yada bu soruna neden olan bir uygulama mı var? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler...
es fil Explorer kullan =). ben de de vardı aynı sorun ama whatsapp gibi dosya paylaşımı yapabilen başka bir program yukluyse gönderirken sorar. Bu bir bazen bende de atıyor tarayıcıdan
