Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

i_cakmak

i_cakmak

Üye
10 numara adamlarsınız hepiniz elinize sağlık
 
  • Beğen
Tepkiler: erdi_s


knight97

knight97

Üye
Hocam Bi kac sorum olacak. Beta4 den sonra hangi surum cikacak daha once nightly surum diye bir sey okumustum ne Demek su nightly acklarmsiniz. Bide su an wonderımda cm9 beta 4 kullaniyorum. Antututdan benchmark testi yaptim 5701 puan verdi sizce iyi midir puanim.
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Wonder için orjinal rom puanı normal şartlarda 3800 üstüne çıkmaz.5701 puanı bence hemen ekran görüntüsü alın ve buraya koyun derim :) Galaxy s3 bile 7000 - 8000 falan alıyor.Aradaki farkı düşününce 5700 wonder için mükemmel bir puan.nightly sürüm yada rc yada stabil tam olarak ne olacağını bilmiyorum ama sonuçta artık galaxy w için cm9 tamamen hazır olmuş olacak.

- - - Eklendi - - -

Navigasyon programlarının bazıları ıcs ile uyumlu olmadığı için böyle bir sorun oluyor. Sorun bu romdan kaynaklı değil program ıcs için desteklenmiyor.programın belli başka bir sürümünü yüklemek size yardımcı olabilir.Başka bir çözüm olarak ise program açıkken internet bağlantısı kapalı olursa böyle bir sorun olmuyor ama sorun bir kez olursa romu baştan yükleyene kadar hep böyle kalır.
 

Jok3rxl

Üye
Bu Antutu CM9 kullanırken aklıma gelmemişti ama CM10'da bu testten 5800 civarı bişey aldığımı hatırlıyorum. Stock Rom'da baya bi düşüktü bu score. İşte arco'nun telefonumuza getirdiği şeylerin güzelliğinin bir kanıtı :D
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Ya bişey sorucam siz nasıl 5800 5700 falan alıyorsunuz?Ben 5600 un üstüne çıkaramamamıştim :) onuda zaten bir sürü mod kullanarak elde etmiştim.Orjinal haliyle cm9 4300 falan veriyordu benim hatırladığım.Siz mod falan mi kullanıyorsunuz yoksa beta4 un etkisi mi bu?

- - - Eklendi - - -

Bu arada birde ekran görüntüsü falan koyunda telefonum gelince konuya eklerim sürekli puan soranlara bir cevap olur :)
 

theree

Üye
Rom yükledikden sonra telefonum sd kartı tanımıyor.Takıyorum bozuk format atın diyor. Atıyorum ama yine görmüyor.
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Romu baştan yüklemeyi deneyin sorun çözülecektir.
 

theree

Üye
sd kart takılıyken mi ?
 
beyazsayfa

beyazsayfa

Üye
Yaw bu menüdeki programların yerlerini nasıl değiştirecez manuel olaraktan ??
 
iskader

iskader

Üye
Daha once soruldu mu bilmiyorum ama igo myway stock romda tam ekran olurken bu romda ekran asagiya dogru kayik oluyo biraz. Bi cozum yolu var mi?

Evet dostum bende primo kullanıyorum aynı sorun bende de var.

Navigasyon programlarının bazıları ıcs ile uyumlu olmadığı için böyle bir sorun oluyor. Sorun bu romdan kaynaklı değil program ıcs için desteklenmiyor.programın belli başka bir sürümünü yüklemek size yardımcı olabilir.Başka bir çözüm olarak ise program açıkken internet bağlantısı kapalı olursa böyle bir sorun olmuyor ama sorun bir kez olursa romu baştan yükleyene kadar hep böyle kalır.

Ustad hem cm9 hem de cm10 da aynı sorun var navibar la alakalı bir sorun olduğu söyleniyor
 

Jok3rxl

Üye
Yaw bu menüdeki programların yerlerini nasıl değiştirecez manuel olaraktan ??

Malesef öyle bir şey yapamıyoruz. Alfabetik ya da Tarihsel sıralama yapılabiliyor sadece. İlk başta bende baya bi eksiklik çekmiştim ama zamanla alışıyor insan
 
beyazsayfa

beyazsayfa

Üye
Malesef öyle bir şey yapamıyoruz. Alfabetik ya da Tarihsel sıralama yapılabiliyor sadece. İlk başta bende baya bi eksiklik çekmiştim ama zamanla alışıyor insan
Nese ya hayırlısı :)
 

theree

Üye
Evet sd kartı gördü sagolun.
 

lyder53

Üye
Arkadaşlar sd kartı dahili hafıza yapmak için gereken tüm işlemleri yaptım ama hafıza yine de değişmedi bilir bir kişi yardımcı olabilir mi ? Root Explorer mevcut.
 

unmark

Üye
Ayarlar > Depolama > Depolama yapılandırması..
Dahili hafızayı kullan, işaretli olsun.
Telefonu yeniden başlat.
 

Jok3rxl

Üye
İşlemi yaptıktan sonra yeniden başlatma yaptınız mı?
 
erdi_s

erdi_s

Üye
Wonder için orjinal rom puanı normal şartlarda 3800 üstüne çıkmaz.5701 puanı bence hemen ekran görüntüsü alın ve buraya koyun derim :) Galaxy s3 bile 7000 - 8000 falan alıyor.Aradaki farkı düşününce 5700 wonder için mükemmel bir puan.nightly sürüm yada rc yada stabil tam olarak ne olacağını bilmiyorum ama sonuçta artık galaxy w için cm9 tamamen hazır olmuş olacak.

- - - Eklendi - - -

Navigasyon programlarının bazıları ıcs ile uyumlu olmadığı için böyle bir sorun oluyor. Sorun bu romdan kaynaklı değil program ıcs için desteklenmiyor.programın belli başka bir sürümünü yüklemek size yardımcı olabilir.Başka bir çözüm olarak ise program açıkken internet bağlantısı kapalı olursa böyle bir sorun olmuyor ama sorun bir kez olursa romu baştan yükleyene kadar hep böyle kalır.

Eyvallah ustad
 
knight97

knight97

Üye
alın arkadaslar bu da benim cm9 beta4 lü wonderım :-)
 

loley00

Üye
Arkadaslar bu beta 4 ile telde kasilmalar basladi arada sebek gidiyo ve surekli tarayicidan atio sizdede bole.sorunlar varmi?
 

lyder53

Üye
Arkadaşlar yardım edin...

Telefonu halı saha maçına giderken arkadaşıma bıraktım sd kartı dahili hafıza yapmak için araştırma yapmasını söylemiştim demez olaydım.

vold.fstab dosyasını değiştirmiş ama iyice mahvetmiş sd kartı görmemiş ve tekrar romu yüklemeye çalışmış hata vermiş sanırım ve cwm işlemini de tekrar yapmış.

eve geldiğim de telefon açılmadı ben de tekrar romu yüklemeyi denedim ama romu sd karttan yüklerken hata verip yüklemiyor artık.
ne yapmam gerekiyor romda yüklenmiyor ?
yardımcı olabilecek bir arkadaş var mı ?

 


Üst Alt