Galaxy s3 bile 7000 - 8000 falan alıyor.Aradaki farkı düşününce 5700 wonder için mükemmel bir puan.nightly sürüm yada rc yada stabil tam olarak ne olacağını bilmiyorum ama sonuçta artık galaxy w için cm9 tamamen hazır olmuş olacak.
onuda zaten bir sürü mod kullanarak elde etmiştim.Orjinal haliyle cm9 4300 falan veriyordu benim hatırladığım.Siz mod falan mi kullanıyorsunuz yoksa beta4 un etkisi mi bu?
Daha once soruldu mu bilmiyorum ama igo myway stock romda tam ekran olurken bu romda ekran asagiya dogru kayik oluyo biraz. Bi cozum yolu var mi?
Navigasyon programlarının bazıları ıcs ile uyumlu olmadığı için böyle bir sorun oluyor. Sorun bu romdan kaynaklı değil program ıcs için desteklenmiyor.programın belli başka bir sürümünü yüklemek size yardımcı olabilir.Başka bir çözüm olarak ise program açıkken internet bağlantısı kapalı olursa böyle bir sorun olmuyor ama sorun bir kez olursa romu baştan yükleyene kadar hep böyle kalır.
Yaw bu menüdeki programların yerlerini nasıl değiştirecez manuel olaraktan ??
Nese ya hayırlısıMalesef öyle bir şey yapamıyoruz. Alfabetik ya da Tarihsel sıralama yapılabiliyor sadece. İlk başta bende baya bi eksiklik çekmiştim ama zamanla alışıyor insan

Wonder için orjinal rom puanı normal şartlarda 3800 üstüne çıkmaz.5701 puanı bence hemen ekran görüntüsü alın ve buraya koyun derimGalaxy s3 bile 7000 - 8000 falan alıyor.Aradaki farkı düşününce 5700 wonder için mükemmel bir puan.nightly sürüm yada rc yada stabil tam olarak ne olacağını bilmiyorum ama sonuçta artık galaxy w için cm9 tamamen hazır olmuş olacak.
- - - Eklendi - - -
Navigasyon programlarının bazıları ıcs ile uyumlu olmadığı için böyle bir sorun oluyor. Sorun bu romdan kaynaklı değil program ıcs için desteklenmiyor.programın belli başka bir sürümünü yüklemek size yardımcı olabilir.Başka bir çözüm olarak ise program açıkken internet bağlantısı kapalı olursa böyle bir sorun olmuyor ama sorun bir kez olursa romu baştan yükleyene kadar hep böyle kalır.
