aynen benim anlatmak istediğimde işte bu performans kernel ile dahada artıp linaro ilede ikiye katlanıcakSubway surfers stock romda kasma yapiyordu.Cm9 serisinde kesinlikle kasmiyor ki zaten cm9 ile Max Payne,real racing 2 banamisin demiyor..
ama daha arco 3x kernelini yayınlamadı yayınladıktan ne kadar sonra linaro ile bi geliştirici destekler ama onuda bilmiyoruz 
Bende castagnaIT Kernelini kurdum su an memnunum. Subway surfersda hic kasma veya yavas calisma yok. Ama 16 bit seffafligi kaldırın.demissiniz. ben.kaldirdim ama bi frk goremedim sonra tekrar aktif ettim su an aktif farki nedir acaba?
ben minecraft oynarken 16 bit şeffaflık açıkken kasma yaşıyordum onu kaldırdım hiç ama hiç kasma kalmadı ama anlamadımneyse ama oyun performansını öyle böyle artırıyor kernel

