Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

Bruce Wayne

Bruce Wayne

Üye
Subway surfers stock romda kasma yapiyordu.Cm9 serisinde kesinlikle kasmiyor ki zaten cm9 ile Max Payne,real racing 2 banamisin demiyor..
 


Ali58_58

Ali58_58

Üye
Subway surfers stock romda kasma yapiyordu.Cm9 serisinde kesinlikle kasmiyor ki zaten cm9 ile Max Payne,real racing 2 banamisin demiyor..
aynen benim anlatmak istediğimde işte bu performans kernel ile dahada artıp linaro ilede ikiye katlanıcak :D ama daha arco 3x kernelini yayınlamadı yayınladıktan ne kadar sonra linaro ile bi geliştirici destekler ama onuda bilmiyoruz :(
 

randomterror

Üye
orjinal sürümdeyken root edip LCD dentisy programını kullanarak ekran çözünürlüğünü artırabiliyodum. şimdi yapınca tek değişen mesaj klavyesinin büyümesi ve kulanılamaz hale gelmesi. yardım edebilecek var mı
 
knight97

knight97

Üye
Bende castagnaIT Kernelini kurdum su an memnunum. Subway surfersda hic kasma veya yavas calisma yok. Ama 16 bit seffafligi kaldırın.demissiniz. ben.kaldirdim ama bi frk goremedim sonra tekrar aktif ettim su an aktif farki nedir acaba?
 

ali1792

Üye
arkadaşlar daha önce cevap verildiyse kusura bakmayın ancak görüntülü görüşme sadece 3g üzerinden mi yapılamamakta yani gtalk veya skype üzerinde görüntülü görüşme yapabilir miyiz ??
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
16 bit şeffaflık stabilite sorunlarına yol açıyor linaro kernel ile.Zaten o seçenek grafik kalitesini düşürüp performansı artırmak için.Linaroda buna gerek yok çünkü linaro grafikleri düşürmeden performansı artırıyor.Yüksek grafik kalitesiyle oynayın oyunları rahat rahat.

Skype ile yada başka programlarla görüntülü görüşme mümkün.Yani internet kullanarak görüntülü görüşme yapan programlarda sıkıntı yok.
 

bybedirhan

Üye
Arkadaslar cm9 yukledim google play gitti ne yapabilirim biraz acik yardim ederseniz sevinirim
 

okhan.saltan

Üye
abi ben yapamadım yanlış bişeyler yapmaktan korkuyorum telefonum ilk aldığım günki gibi oldu ama bana yavaş geldi yardımcı olursanız sevinirim inşallah ekleyip yardım edersin abi şimdiden çok sağol .
 

okhan.saltan

Üye
ercan abi bana yardım edermisin telefonum ilk günkü gibi oldu android yine 2,3,6 abi yanlış yaptığımdan korkuyorum telefon yavaşladı ekleyip yardımcı olursan çok sevinirim ...
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Gapps dosyasını yüklememissiniz.gapps yükleyin google play gelir
 

emptychat

Üye
Bende castagnaIT Kernelini kurdum su an memnunum. Subway surfersda hic kasma veya yavas calisma yok. Ama 16 bit seffafligi kaldırın.demissiniz. ben.kaldirdim ama bi frk goremedim sonra tekrar aktif ettim su an aktif farki nedir acaba?


cevap için teşekkürler...sbwayda hiç kasma yapmıyor demıssınız dedıgınız kernelı yukleyıp denyıcem fakat bende hıc kasmıyor dıyordum sonra arkadasımın ace2 sı ıle yan yana actıgımda fpsnın bende daha dusuk oldugunu barız sekılde hıssettım yanı sızın dedıgınız kernelle bır s2 nın oynattıgı akıcılıkta oluyormu.

Birde son olarak galaxy S dede kasmıyor S ın gpu su daha guclu fakat ben boyle belırgın bır fark olacagını dusunmemıstım
 
knight97

knight97

Üye
CastagnaIT kernelinde 16 bit sefaflik kapaliyken six guns da cok takilma oluyor ve diger oyunlardada donma oluyor arada neden acaba? Oyunlarin Sd kartta yada telefonda olmasiyla mi alakali? islemci.ondemanddaydi yeni birsuru ayar gelmis ondemandX . Smoothass. Lazy gibi bunlarin farki nedir ?
 

masacre4588

Üye
kardes castagnaiti kurcamda kurulumu nasıl bunun

bide overclock yapmıcam no oc yazanımı yüklim
 
knight97

knight97

Üye
Kardesim kurulumu verilen linkteki konuda anlatiliyor recovery moddan rom kurar gibi kurcaksin ve ordaki wipe islemlerini.yapcaksin. ben overclocklu surumunu yukledim ama begenmedim bi faydasini gormedim. Cm9 beta4 un kendi kerneline nasil donucem bilmiyorum bi yardimci olsaniz arkadaslar
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
ben minecraft oynarken 16 bit şeffaflık açıkken kasma yaşıyordum onu kaldırdım hiç ama hiç kasma kalmadı ama anlamadım :( neyse ama oyun performansını öyle böyle artırıyor kernel
 

emptychat

Üye
ben minecraft oynarken 16 bit şeffaflık açıkken kasma yaşıyordum onu kaldırdım hiç ama hiç kasma kalmadı ama anlamadım :( neyse ama oyun performansını öyle böyle artırıyor kernel


dostum peki bahsettigin kernelde ısınma menu gecıslerınde akıcılık sorunları vb sorunlar varmı bırde eskı kernele donusu yapabılıyormuyuz
 

okhan.saltan

Üye
google play store çıkmadı .s
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
Beta4'de sinyal sürekli gidip geliyo neden ?
 
Bruce Wayne

Bruce Wayne

Üye
Arkadaşlar yanlış anlamayın ama neden modifiye,linaro ve kernel olaylarına bu kadar çok uğraşıyorsunuz.Cm9 ve cm10 yapımcıları zaten olabildiğince harmanlayarak en stabil ve kullanışlı romları bizlere sunuyorlar.Yani demek istediğim öyle büyük önemli farklar oluşmuyor cm9 ve cm10 ayrıca modlandığında.Sonra birde telefonu eski kernellere çevirmeye ayrıca uğraşıyorsunuz :)
 

masacre4588

Üye
Muzige onem verenler benim verdigim kerneli kurmasin power ampde sesi olduruyo cm9 beta4 le ilgili xdada kernel guncellemesi vardi onu.kurdum ben geri..

- - - Eklendi - - -
 


Üst Alt