Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

Kadirr!

Üye
galeriden atma sorunu yasayan var mi ?
 


Ali58_58

Ali58_58

Üye
ben yaşamadım galeri görevini yapıyor
 

Kadirr!

Üye
4.1.2 de de ayni sorunu yasadim ne sebep oluyordur buna
 

Kerim.336

Üye
Beta4te sarj daha mi uzun gidiyor?

- - - Eklendi - - -

Beta3e gore yani

- - - Eklendi - - -

Bir de gorev yoneticisi olarak ne kullaniyosunuz?
 

randomterror

Üye
ya tamamda bu sistem türkcell maxi plus 5 in aynısı.
 
Kerim.

Kerim.

Üye
maxiplus5 bu sistemin aynisi:ah
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaslar genel bir cevap yazıyorum herkes kendine gerekli kısmı bulsun buradan tek tek alıntı yapmak çok uğraştırıyor kusura bakmayın.

Görev yöneticisi için hiçbir program öneremem ama xda forumu theme and app bölümünde son kullanılan ekranına task manager ekleme var.Uzun zamandır olan bir konu aslında ama zaman bulamadığım için paylaşamadım.orayı araştırıp bulabilirsiniz.

Ram kullanımını fazla önemsemeyin gerekli durumda yer açıyor zaten.

Galeriden atma sorunu için galeriyı tutup uygulama bilgileri üstüne bırakın verileri temizle seçin.sorun düzelir.

Maxıplus5 ıle aynı cunku ikiside android 4.0

- - - Eklendi - - -

Oyunları orjinal yada bu sonda hafıza kartına yüklemek için vold.fstab değiştime yöntemini kullanın.

Unroot işlemi sadece rootu kaldırır.telefonu orjinal haline dondurmez.

Rom yüklemek için root yetkisi gerekmez.rootlamadan yükleme yapılabilir.

- - - Eklendi - - -

Oyunların grafiklerini ayarlayan farklı gpular için olan oyunları oynamamıza imkan veren bir program var.chainfire 3d programı bunu yapıyor

- - - Eklendi - - -

Müzikleri apollo kullanarak çalabilirsiniz.rehberi google hesabınıza giriş yaparak yada sim karttan yada orjinal romdayken kişileri hafıza kartına aktarıp bu romda hafızadan yükleyebilirsınız.Uygulamalarınızı marketten yada apk dosyalarından tekrar kurarsanız çalışır. Ayrıca bazı uygulamaların eski sürümleri ıcs ile uyumlu değil.yeni sürümlerini deneyin

- - - Eklendi - - -

Elindeki cihaz ile şimdilik bu kadarını yapabiliyorum.Tek tek alıntı yapıp cevaplayamıyorum.Telefonum servisten gelince ilgilenmeye çalışacağım.
 

scandall20

Üye
peki hocam flash player calısmaya devam eder mi yoksa romu yükledikten snra flash player da mı yüklüycez
 

Jok3rxl

Üye
peki hocam flash player calısmaya devam eder mi yoksa romu yükledikten snra flash player da mı yüklüycez

Forumda Flash Player'ın son sürümünü bulup indirin. Yükledikten sonra Paly Store'dam güncelleme yapın ben öyle çalıştırıyordum
 

scandall20

Üye
Forumda Flash Player'ın son sürümünü bulup indirin. Yükledikten sonra Paly Store'dam güncelleme yapın ben öyle çalıştırıyordum
playde flash player yok ki hocam nasıl güncelleme yapıcam ki bi de ben simdi x-plore dosya yöneticisinden flash playerin apk dosyasını kopyalasam romu yükledikten snra kursam olur mu calısır mı
 

Jok3rxl

Üye
Forumdan indirip kurduktan sonra Play Store'da Yüklü Uygulama listesinde bulabilirsin Flash Player'ı.
 

scandall20

Üye
Forumdan indirip kurduktan sonra Play Store'da Yüklü Uygulama listesinde bulabilirsin Flash Player'ı.
eywallah hocam cok yardımcı oldun bna sn ya :oke: bu son sorum olcak cwm yada rom yüklemek icin root sartmı rootsuz da yapılır mı
 

Jok3rxl

Üye
CWM yüklerken root yaptığımı hatırlamıyorum direk yükledim peşine rom attım. Zaten rom atınca telefon rootlanıyor kendisi
 

masacre4588

Üye
kardes bu kernel bu roma yukleniyomu..yukleniyosa ne getirisi olur acaba...
 

scandall20

Üye
CWM yüklerken root yaptığımı hatırlamıyorum direk yükledim peşine rom attım. Zaten rom atınca telefon rootlanıyor kendisi
saolasın kardesim artık gerekli bilgileri aldım sayende ve artık atma zamanı geldi diye düsünüyorum :aha:
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
kardes bu kernel bu roma yukleniyomu..yukleniyosa ne getirisi olur acaba...
overclockta yapabilirsin tabi ama xda daki bence en iyi kernel bu zaten en büyük özelliği linaro ile yazılması ben bu kerneli kullanıyorum memnunum ama ayarlardan 16 bit şeffaflığı kaldırın

- - - Eklendi - - -

kullanırsanız tabi
 

emptychat

Üye
Arkadaslar genel bir cevap yazıyorum herkes kendine gerekli kısmı bulsun buradan tek tek alıntı yapmak çok uğraştırıyor kusura bakmayın.

Oyunların grafiklerini ayarlayan farklı gpular için olan oyunları oynamamıza imkan veren bir program var.chainfire 3d programı bunu yapıyor

- - - Eklendi - - -


- - - Eklendi - - -

Elindeki cihaz ile şimdilik bu kadarını yapabiliyorum.Tek tek alıntı yapıp cevaplayamıyorum.Telefonum servisten gelince ilgilenmeye çalışacağım.

hocam ılk olarak cevap ıcın tesekkur ederım fakat benım bahsettıgım farklı gpular ıcın olan oyunları adrenoda calıstırmak degıl mesela soyle ornek vereyım galaxy wonder subway surfu kasıyor donma yok fakat fps dusuklugu hıssedlıyor dıger telefonlara gore mesela ben bu oyunun efektlerınden odun verıp kasmamasını saglayabılecegım bır program varmı

Bu arada herkese soruyorum subway surf sızdede kasıyor mu bırde flash playerı yuklememe ragmen dızımagdakı falan dızılerı acamıyorum eskı romda alayını muthıs bır akıcılıkla ızlıyordum.
 

zalim38

Üye
hiç düşünmeden yükleyin
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
hocam ılk olarak cevap ıcın tesekkur ederım fakat benım bahsettıgım farklı gpular ıcın olan oyunları adrenoda calıstırmak degıl mesela soyle ornek vereyım galaxy wonder subway surfu kasıyor donma yok fakat fps dusuklugu hıssedlıyor dıger telefonlara gore mesela ben bu oyunun efektlerınden odun verıp kasmamasını saglayabılecegım bır program varmı

Bu arada herkese soruyorum subway surf sızdede kasıyor mu bırde flash playerı yuklememe ragmen dızımagdakı falan dızılerı acamıyorum eskı romda alayını muthıs bır akıcılıkla ızlıyordum.
biraz beklemeniz lazım 3x kernelinede eminim linaro uygulanacaktır hoş şu an da linaro var hızını hissediyoruz isterseniz açtığım konulardan kerneli yükleyebilirsiniz linaro ne derseniz 30 fps hzında çalışan uygulamalar linaro ile 60 fps hızında çalışıyo ama castagnalitte 16 bit şeffaflık nedense stabiliteyi düşürüyo yüklersiniz 16 bit şeffaflığı kaldırın
 


Üst Alt