evet çalışıyorBu romda moden combat 3 ü çalıştırabilen var mı?
beta 4 ü beklemeyen yok herkez bekliyo ben baktım aslında tahminime yada anladığıma göre az kalmış en fazla 5 gün içerisinde gelir gibi duruyo güncellemeler ve temizleme yapılmış hadi hayırlısıRomun kralı bu rom...Hadi beta 4 de gelsin![]()
evet çalışıyor
- - - Eklendi - - -
arkadaslar bende bu mod kurulu.
ancak "settings/sound" altindaki "touch sounds" kutucugu check ile isaretlendigi halde touch sesleri gelmiyor.
sorun ne olabilir
caps:
Hayır ben sürekli vold.fstab dosyası modlu olarak kullanıyorum ve hiçbir sorun yapmıyor.Vold fstab dosyasi ile yer degistirme yapinca build propta cokmeler mi oluyor?


arkadaşım senin yapıcağın basit başka bir bilgisayara gideceksin internetten cm9 ve gapps dosyalarını indireceksin kart okuyucuyada hafıza kartını micro sd kartı takıcaksın indirdiğin romuda gappsıda ona atıcaksın yüklerken intallzipfrom externalsd den yükleyeceksins.a kardeşim ben bu romu yapmaya çalışıyordum cwm kurdum, zipleri telefona attım. videodaki gibi system, cache falan herşeyi sildim sıfırladım. telefon sıfır oldu. tam yeni rom'u yükleyecektim ama şöyle bi sorun var: telefon recovery mod'da c9rom zipini görmüyor.
önce gitmemiştir sandım. sd karta tekrar atayım dedim atarken windows reset atmaya başladı. direk sd karta indireyim dedim indirme tamamlanınca mavi ekran verdi (çökmedi allahtan pc'm) sonra sd kartı adaptörüyle taktım laptopa alttan. (kart reader ile) öle okudu tekrar attım ettim. sd kartta gözüküyor rom. ama cwm recoveryde gözükmüyor. ALLAH AŞKINA YARDIM ET
e postam: [email protected] buraya mail atarsan sevinirim kardeşim buraya da bakacağım
eski yorumlarda odin ile atılan romun linki vardı ordan o romu indir odin ile flaşla yada konunun altında orjinal roma dünüş diye kısa bi anlatım var onu uygula bidaha ki sefere geçmiş yorumları okumayı dene2.36 sürüme nasil dönebilirim...
google play dan ve kiesten destek alamiyorum...
stres:

pardon zaten hafıza kartına atmışsın o zaman dediğim gibi yüklerken installzipfromsdcarddan değil en alttaki instalzipfromexternalsdcarddan yükle görürs.a kardeşim ben bu romu yapmaya çalışıyordum cwm kurdum, zipleri telefona attım. videodaki gibi system, cache falan herşeyi sildim sıfırladım. telefon sıfır oldu. tam yeni rom'u yükleyecektim ama şöyle bi sorun var: telefon recovery mod'da c9rom zipini görmüyor.
önce gitmemiştir sandım. sd karta tekrar atayım dedim atarken windows reset atmaya başladı. direk sd karta indireyim dedim indirme tamamlanınca mavi ekran verdi (çökmedi allahtan pc'm) sonra sd kartı adaptörüyle taktım laptopa alttan. (kart reader ile) öle okudu tekrar attım ettim. sd kartta gözüküyor rom. ama cwm recoveryde gözükmüyor. ALLAH AŞKINA YARDIM ET
e postam: [email protected] buraya mail atarsan sevinirim kardeşim buraya da bakacağım
s.a kardeşim ben bu romu yapmaya çalışıyordum cwm kurdum, zipleri telefona attım. videodaki gibi system, cache falan herşeyi sildim sıfırladım. telefon sıfır oldu. tam yeni rom'u yükleyecektim ama şöyle bi sorun var: telefon recovery mod'da c9rom zipini görmüyor.
önce gitmemiştir sandım. sd karta tekrar atayım dedim atarken windows reset atmaya başladı. direk sd karta indireyim dedim indirme tamamlanınca mavi ekran verdi (çökmedi allahtan pc'm) sonra sd kartı adaptörüyle taktım laptopa alttan. (kart reader ile) öle okudu tekrar attım ettim. sd kartta gözüküyor rom. ama cwm recoveryde gözükmüyor. ALLAH AŞKINA YARDIM ET
e postam: [email protected] buraya mail atarsan sevinirim kardeşim buraya da bakacağım

orjinal roma geri dönüş anlatımının linkini verebilirmisin?
Bu roma samsungun allshare uygulamasını yükleyebilirmiyiz
winamp pro var onu kullan android markette bulabilirsin.......
