Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

kilicaslan17

Üye
Bu romda moden combat 3 ü çalıştırabilen var mı?
 


Bruce Wayne

Bruce Wayne

Üye
Romun kralı bu rom...Hadi beta 4 de gelsin :D
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
Bu romda moden combat 3 ü çalıştırabilen var mı?
evet çalışıyor

- - - Eklendi - - -

Romun kralı bu rom...Hadi beta 4 de gelsin :D
beta 4 ü beklemeyen yok herkez bekliyo ben baktım aslında tahminime yada anladığıma göre az kalmış en fazla 5 gün içerisinde gelir gibi duruyo güncellemeler ve temizleme yapılmış hadi hayırlısı burdan bakın tabi sadık hocam sen bakarsan daha iyi bir bilgi verirsin zaman hakkında
 
Bruce Wayne

Bruce Wayne

Üye
Bende sürekli xda dan takip ediyorum :) Ortalama 20 günde bir yükseltiyor cm9u yani yakındır dediğin gibi beta 4
 

kilicaslan17

Üye
evet çalışıyor

- - - Eklendi - - -

apk link atarmısın

- - - Eklendi - - -

Birde beta4 neler getirecek? Kernel kaç sürümünden kaç sürümüne yükselecek? Beta3 te kullandığım yazılımları ayarları beta4 e nasıl aktarıcağım?
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
arkadaslar bende bu mod kurulu.
ancak "settings/sound" altindaki "touch sounds" kutucugu check ile isaretlendigi halde touch sesleri gelmiyor.

sorun ne olabilir

caps:


İlk olarak rom türkçe desteğine sahip türkçe olarak kullanılabilir.Bu seçenek bendede ne yazıkki doğru çalışmıyor ama marketten talkback programı yükledikten sonra ayarlar/erişilebilirlik altındanbunu ayarlayabilirsiniz.Bu program samsungun geliştirdiği sesli geri bildirim programıdır.İşe yarayacaktır.

- - - Eklendi - - -

Vold fstab dosyasi ile yer degistirme yapinca build propta cokmeler mi oluyor?
Hayır ben sürekli vold.fstab dosyası modlu olarak kullanıyorum ve hiçbir sorun yapmıyor.

- - - Eklendi - - -

Beta4 hakkındaki gelişmeleri sürekli takip ediyorum yeni kernel sürümü 3.0.48 olacak şu anki sürüm 2.6.35 .Şu an yeni kernelin herşeyi çalışıyor sadece stabil hale getirilmeye çalışılıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: serkansekerci
Ali58_58

Ali58_58

Üye
Birde beta4 neler getirecek? Kernel kaç sürümünden kaç sürümüne yükselecek? Beta3 te kullandığım yazılımları ayarları beta4 e nasıl aktarıcağım?[/QUOTE] evet sadık kardeş bende gördüm 3.0.0 değil 3.0.48 olması daha güzel olmuş teşekkürler bilgilendirme için.artıları rom acayip şekilde daha hızlanması lazım bu sefer kesinlikle rom kusursuz gibi olcak bu kernelle bence%30 hız artışı gibi bide linaro ile düşünemiyorum bu romu :)
 
erdi_s

erdi_s

Üye
Bu beklenen yeni kernelde görüntülü konuşma olcak mı acaba?
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
Arkadaşlar geçmiş yorumlardada söylendi google açık kaynak kodlarında görüntülü konuşmayı kapalı tutuyor o yüzden cm romlarında görüntülü konuşma olmadı olmuyucakta bu arada 3.0.0 numaralı kernel 3.0.51 e güncellenmiş 4x numaralı kernele az kalmış jb de onunla gelir gibi tahmin ediyorum :oke:

- - - Eklendi - - -

ama biraz zor
 

berke1708

Üye
s.a kardeşim ben bu romu yapmaya çalışıyordum cwm kurdum, zipleri telefona attım. videodaki gibi system, cache falan herşeyi sildim sıfırladım. telefon sıfır oldu. tam yeni rom'u yükleyecektim ama şöyle bi sorun var: telefon recovery mod'da c9rom zipini görmüyor.
önce gitmemiştir sandım. sd karta tekrar atayım dedim atarken windows reset atmaya başladı. direk sd karta indireyim dedim indirme tamamlanınca mavi ekran verdi (çökmedi allahtan pc'm) sonra sd kartı adaptörüyle taktım laptopa alttan. (kart reader ile) öle okudu tekrar attım ettim. sd kartta gözüküyor rom. ama cwm recoveryde gözükmüyor. ALLAH AŞKINA YARDIM ET
e postam: [email protected] buraya mail atarsan sevinirim kardeşim buraya da bakacağım
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Daha 4le başlayan sürümlü kernel google da yok.Birde görüntülü görüşme googledada yok.Yani kapalı kaynağı bile yok.Bunu samsung, lg gibi bazı firmalar kendileri androidi linux kaynağından yeniden yazıp görüntülü görüşme kazandırıyor.
 

piskrems

Üye
2.36 sürüme nasil dönebilirim...:(
google play dan ve kiesten destek alamiyorum...
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
doğru ben yanlış hatırlamışım :ehe burdan inceleyebilirsiniz

- - - Eklendi - - -

s.a kardeşim ben bu romu yapmaya çalışıyordum cwm kurdum, zipleri telefona attım. videodaki gibi system, cache falan herşeyi sildim sıfırladım. telefon sıfır oldu. tam yeni rom'u yükleyecektim ama şöyle bi sorun var: telefon recovery mod'da c9rom zipini görmüyor.
önce gitmemiştir sandım. sd karta tekrar atayım dedim atarken windows reset atmaya başladı. direk sd karta indireyim dedim indirme tamamlanınca mavi ekran verdi (çökmedi allahtan pc'm) sonra sd kartı adaptörüyle taktım laptopa alttan. (kart reader ile) öle okudu tekrar attım ettim. sd kartta gözüküyor rom. ama cwm recoveryde gözükmüyor. ALLAH AŞKINA YARDIM ET
e postam: [email protected] buraya mail atarsan sevinirim kardeşim buraya da bakacağım
arkadaşım senin yapıcağın basit başka bir bilgisayara gideceksin internetten cm9 ve gapps dosyalarını indireceksin kart okuyucuyada hafıza kartını micro sd kartı takıcaksın indirdiğin romuda gappsıda ona atıcaksın yüklerken intallzipfrom externalsd den yükleyeceksin

- - - Eklendi - - -

2.36 sürüme nasil dönebilirim...:(
google play dan ve kiesten destek alamiyorum...
eski yorumlarda odin ile atılan romun linki vardı ordan o romu indir odin ile flaşla yada konunun altında orjinal roma dünüş diye kısa bi anlatım var onu uygula bidaha ki sefere geçmiş yorumları okumayı dene :oku:stres:

- - - Eklendi - - -

:oku :stres:

- - - Eklendi - - -

s.a kardeşim ben bu romu yapmaya çalışıyordum cwm kurdum, zipleri telefona attım. videodaki gibi system, cache falan herşeyi sildim sıfırladım. telefon sıfır oldu. tam yeni rom'u yükleyecektim ama şöyle bi sorun var: telefon recovery mod'da c9rom zipini görmüyor.
önce gitmemiştir sandım. sd karta tekrar atayım dedim atarken windows reset atmaya başladı. direk sd karta indireyim dedim indirme tamamlanınca mavi ekran verdi (çökmedi allahtan pc'm) sonra sd kartı adaptörüyle taktım laptopa alttan. (kart reader ile) öle okudu tekrar attım ettim. sd kartta gözüküyor rom. ama cwm recoveryde gözükmüyor. ALLAH AŞKINA YARDIM ET
e postam: [email protected] buraya mail atarsan sevinirim kardeşim buraya da bakacağım
pardon zaten hafıza kartına atmışsın o zaman dediğim gibi yüklerken installzipfromsdcarddan değil en alttaki instalzipfromexternalsdcarddan yükle görür
 
Bruce Wayne

Bruce Wayne

Üye
s.a kardeşim ben bu romu yapmaya çalışıyordum cwm kurdum, zipleri telefona attım. videodaki gibi system, cache falan herşeyi sildim sıfırladım. telefon sıfır oldu. tam yeni rom'u yükleyecektim ama şöyle bi sorun var: telefon recovery mod'da c9rom zipini görmüyor.
önce gitmemiştir sandım. sd karta tekrar atayım dedim atarken windows reset atmaya başladı. direk sd karta indireyim dedim indirme tamamlanınca mavi ekran verdi (çökmedi allahtan pc'm) sonra sd kartı adaptörüyle taktım laptopa alttan. (kart reader ile) öle okudu tekrar attım ettim. sd kartta gözüküyor rom. ama cwm recoveryde gözükmüyor. ALLAH AŞKINA YARDIM ET
e postam: [email protected] buraya mail atarsan sevinirim kardeşim buraya da bakacağım

Kardeş eğer zipleri telefonun hafızasına değilde harici kendi taktığın hafıza kartına attıysan; choose zip from external sdcard (zip dosyasını harici hafıza kartından seç) seçeneğiyle kurucaksın..Endişelencek bişey yok :D
 

loley00

Üye
Bu roma samsungun allshare uygulamasını yükleyebilirmiyiz
 

piskrems

Üye
orjinal roma geri dönüş anlatımının linkini verebilirmisin?
 
hacker_127

hacker_127

Üye
music player olarak neyi kullaniyosunuz arksdaslar . bir kac tane denedim calismadi. ne yapmam lazim
 

piskrems

Üye
winamp pro var onu kullan android markette bulabilirsin.......
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
orjinal roma geri dönüş anlatımının linkini verebilirmisin?

Konunun altına bakın

- - - Eklendi - - -

Bu roma samsungun allshare uygulamasını yükleyebilirmiyiz

Samsung allshare programını markette yada başkabir kaynaktan paylaşmıyor bildiğim kadarıyla.Doğrudan system/app içinden dosyaları çekmek gerekli ama cm9 samsung orjinal uygulamaları çalışmıyor.
 


Üst Alt