bu çok kötü oldu Tlf lar rehberdeki numaralar icindir oysaki....
Herhangibir moda gerek yok ben beta1 de 3 e kadar her versiyonu tek tek denedim hepsinde most wanted temple run asphalt7 nova3 modern combat3 dead trigger dead space mass effect ve daha fazlasını kasma olmadan oynayabiliyorum.Ve beta3 ile 16bit şeffaflık fln değil görüntü kalitesini artırmak için yüzey titrekliğini düzelt işaretlesem bile akıcı bir şekilde oynanıyor oyunlar.ya arkadaşlar herkes görsel felan çok iyi diyor bende kullanıyorum uzun süredir cm9 ama mass Effect te mostwanted da temple run da hatta ve hatta ski safaride donma oluyor ne yapmalıyım sizce
Bilgilendirme amaçlı olarak ekran temizleme 16bit şeffaflık felan açık artı olarak eklediğiniz dosyayı şu anlık yukelmedim bi yorumda beta 3 için gerek yok demişlerdi yada bazı hatalar felan oluyor demişlerdi öyle yani :-D yorumlarınızı bekliyorum :-)
Herhangibir moda gerek yok ben beta1 de 3 e kadar her versiyonu tek tek denedim hepsinde most wanted temple run asphalt7 nova3 modern combat3 dead trigger dead space mass effect ve daha fazlasını kasma olmadan oynayabiliyorum.Ve beta3 ile 16bit şeffaflık fln değil görüntü kalitesini artırmak için yüzey titrekliğini düzelt işaretlesem bile akıcı bir şekilde oynanıyor oyunlar.
ben cm9 romuna 2 ghzlik oc kernelini
yukledigimde 720p videolar sorun cikariyor
donuyo fln bide buyuk boyutlu oyunlari asphalt 7 nova 3 felan onlar oynanmiyo
acmiyo actugmda telefon kendi kendine
yeniden baslatiyo
eğer usb belle ile micro sdkartın yerini değiştirirseniz kesinlekler performansınız düşer ama bu hafıza kartının kalitesine göre değişir en az bence class 8 kullanın ama yinede telefon oyunu hafıza kartından okuduğu için kasmalar meydana gelecektirBu poh yiyen bende niye kasiyor o zaman arkadaş :-D şeyden olabilir mi sd krti ana hafıza yaptım o zaman daha çok hızlanmasi gerekir ama :-D
sizde orjinal rom atın (kernel değişimi yapmayın) yoksa bu forumun verdiği stabilite garantisini bozmuş olursunuz yani demem oki kernel değiştirmeyin bilmeden galaxy w gibi bi aletin 2 ghzde kendini başlatması normal bataryadan emdiği elektrik ve ısı + 2 ghz nin gpu ve ramı zorlaması yani işlemcin hızlı ama diğer donanım yavaş yetişemez bu nedenler yeniden başlatmalar olur o yüzden kernel değiştiren yada cm9 romuyla oynayanlar buraya sorunu yazmayın castagnalıt kernel hariç onda sorabilirsinizben cm9 romuna 2 ghzlik oc kernelini
yukledigimde 720p videolar sorun cikariyor
donuyo fln bide buyuk boyutlu oyunlari asphalt 7 nova 3 felan onlar oynanmiyo
acmiyo actugmda telefon kendi kendine
yeniden baslatiyo
eğer usb belle ile micro sdkartın yerini değiştirirseniz kesinlekler performansınız düşer ama bu hafıza kartının kalitesine göre değişir en az bence class 8 kullanın ama yinede telefon oyunu hafıza kartından okuduğu için kasmalar meydana gelecektir
- - - Eklendi - - -
sizde orjinal rom atın (kernel değişimi yapmayın) yoksa bu forumun verdiği stabilite garantisini bozmuş olursunuz yani demem oki kernel değiştirmeyin bilmeden galaxy w gibi bi aletin 2 ghzde kendini başlatması normal bataryadan emdiği elektrik ve ısı + 2 ghz nin gpu ve ramı zorlaması yani işlemcin hızlı ama diğer donanım yavaş yetişemez bu nedenler yeniden başlatmalar olur o yüzden kernel değiştiren yada cm9 romuyla oynayanlar buraya sorunu yazmayın castagnalıt kernel hariç onda sorabilirsiniz
