Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

spazmol

spazmol

Üye
iyimiş ben bi bızzıkladım ama malesef o yüzden sordum :-D sağolasın genede :-)
 


edemirci26

Üye
Konu sahibi arkadaş mesaj kutuna bakar mısın ?
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
video güzel olmuş kameram olsa ben hazırlıcaktım ama sağolasın güzel olmuş sadık hocamıza yardım edilmesi güzel ona yardım daha doğrusu herkeze oluyor neyse ercan demirci kardeş teşekkürler
 

slvestre-99

Üye
ben cm9 romuna 2 ghzlik oc kernelini yukledigimde 720p videolar sorun cikariyor donuyo fln bide buyuk boyutlu oyunlari acmiyo actugmda telefon kendi kendine yeniden baslatiyo
 
ertu55

ertu55

Üye
her şey iyi güzelde bu rehber olayı hiç hoşuma gitmedi neyse, ama görsel ve performans açısından gerçekten güzelmiş mod ellerinize ve emeğinize sağlık
 
spazmol

spazmol

Üye
ya arkadaşlar herkes görsel felan çok iyi diyor bende kullanıyorum uzun süredir cm9 ama mass Effect te mostwanted da temple run da hatta ve hatta ski safaride donma oluyor ne yapmalıyım sizce

Bilgilendirme amaçlı olarak ekran temizleme 16bit şeffaflık felan açık artı olarak eklediğiniz dosyayı şu anlık yukelmedim bi yorumda beta 3 için gerek yok demişlerdi yada bazı hatalar felan oluyor demişlerdi öyle yani :-D yorumlarınızı bekliyorum :-)
 

slvestre-99

Üye
xda da kernel 3.x wip diye bi konu var sizce 3.x kerneli o olabilirmi
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
kernel çalışmalarının başladığını söyleyen bir duyuru niteliğinde o konu.Kernel ayrı olarak paylaşılmayacak cm9 yeni sürümü ile gelecek
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
yani sadık kardeş 3x kerneline baya var daha :'(
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
ya arkadaşlar herkes görsel felan çok iyi diyor bende kullanıyorum uzun süredir cm9 ama mass Effect te mostwanted da temple run da hatta ve hatta ski safaride donma oluyor ne yapmalıyım sizce

Bilgilendirme amaçlı olarak ekran temizleme 16bit şeffaflık felan açık artı olarak eklediğiniz dosyayı şu anlık yukelmedim bi yorumda beta 3 için gerek yok demişlerdi yada bazı hatalar felan oluyor demişlerdi öyle yani :-D yorumlarınızı bekliyorum :-)
Herhangibir moda gerek yok ben beta1 de 3 e kadar her versiyonu tek tek denedim hepsinde most wanted temple run asphalt7 nova3 modern combat3 dead trigger dead space mass effect ve daha fazlasını kasma olmadan oynayabiliyorum.Ve beta3 ile 16bit şeffaflık fln değil görüntü kalitesini artırmak için yüzey titrekliğini düzelt işaretlesem bile akıcı bir şekilde oynanıyor oyunlar.
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
:ehe sinirden ağlıyorum :D
 
spazmol

spazmol

Üye
Herhangibir moda gerek yok ben beta1 de 3 e kadar her versiyonu tek tek denedim hepsinde most wanted temple run asphalt7 nova3 modern combat3 dead trigger dead space mass effect ve daha fazlasını kasma olmadan oynayabiliyorum.Ve beta3 ile 16bit şeffaflık fln değil görüntü kalitesini artırmak için yüzey titrekliğini düzelt işaretlesem bile akıcı bir şekilde oynanıyor oyunlar.

Bu poh yiyen bende niye kasiyor o zaman arkadaş :-D şeyden olabilir mi sd krti ana hafıza yaptım o zaman daha çok hızlanmasi gerekir ama :-D
 

slvestre-99

Üye
ben cm9 romuna 2 ghzlik oc kernelini
yukledigimde 720p videolar sorun cikariyor
donuyo fln bide buyuk boyutlu oyunlari asphalt 7 nova 3 felan onlar oynanmiyo
acmiyo actugmda telefon kendi kendine
yeniden baslatiyo
 
spazmol

spazmol

Üye
ben cm9 romuna 2 ghzlik oc kernelini
yukledigimde 720p videolar sorun cikariyor
donuyo fln bide buyuk boyutlu oyunlari asphalt 7 nova 3 felan onlar oynanmiyo
acmiyo actugmda telefon kendi kendine
yeniden baslatiyo

Dostum sen bir daha format at zaten bu rom bildiğim kadarıyla 1.8 e kadar çıkarıyor
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
Bu poh yiyen bende niye kasiyor o zaman arkadaş :-D şeyden olabilir mi sd krti ana hafıza yaptım o zaman daha çok hızlanmasi gerekir ama :-D
eğer usb belle ile micro sdkartın yerini değiştirirseniz kesinlekler performansınız düşer ama bu hafıza kartının kalitesine göre değişir en az bence class 8 kullanın ama yinede telefon oyunu hafıza kartından okuduğu için kasmalar meydana gelecektir

- - - Eklendi - - -

ben cm9 romuna 2 ghzlik oc kernelini
yukledigimde 720p videolar sorun cikariyor
donuyo fln bide buyuk boyutlu oyunlari asphalt 7 nova 3 felan onlar oynanmiyo
acmiyo actugmda telefon kendi kendine
yeniden baslatiyo
sizde orjinal rom atın (kernel değişimi yapmayın) yoksa bu forumun verdiği stabilite garantisini bozmuş olursunuz yani demem oki kernel değiştirmeyin bilmeden galaxy w gibi bi aletin 2 ghzde kendini başlatması normal bataryadan emdiği elektrik ve ısı + 2 ghz nin gpu ve ramı zorlaması yani işlemcin hızlı ama diğer donanım yavaş yetişemez bu nedenler yeniden başlatmalar olur o yüzden kernel değiştiren yada cm9 romuyla oynayanlar buraya sorunu yazmayın castagnalıt kernel hariç onda sorabilirsiniz
 

slvestre-99

Üye
attim wifi ile indirdim most wanted maalesef durduruldu dio 2 defa format attm romu sildim bidaha kurdum olmadi kernel kullanmiuorum suan 1.4 ghzde
 
spazmol

spazmol

Üye
eğer usb belle ile micro sdkartın yerini değiştirirseniz kesinlekler performansınız düşer ama bu hafıza kartının kalitesine göre değişir en az bence class 8 kullanın ama yinede telefon oyunu hafıza kartından okuduğu için kasmalar meydana gelecektir

- - - Eklendi - - -

sizde orjinal rom atın (kernel değişimi yapmayın) yoksa bu forumun verdiği stabilite garantisini bozmuş olursunuz yani demem oki kernel değiştirmeyin bilmeden galaxy w gibi bi aletin 2 ghzde kendini başlatması normal bataryadan emdiği elektrik ve ısı + 2 ghz nin gpu ve ramı zorlaması yani işlemcin hızlı ama diğer donanım yavaş yetişemez bu nedenler yeniden başlatmalar olur o yüzden kernel değiştiren yada cm9 romuyla oynayanlar buraya sorunu yazmayın castagnalıt kernel hariç onda sorabilirsiniz

o zaman şunu yapsam oyunların hepsi şu an hafıza kartında gene yerlerini değiştirsem herhangi bir sorun çıkar mı
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
zaten castagnalit linaro kernelde sorun yok ben kullanıyorum orjinal rom derken cm9 un orjinalliği demek istedim
 

slvestre-99

Üye
hayir romu bastan kurdum kernel kullanmiuorum suan ilginc olanida most wanted actiimda telefon kendi kendine restart atiyo bazende restart atmiyo maaleaef durudlurdu dio
 


Üst Alt