sadık hocam kerneli nerden buldun ya ben googleden bulamıyorum sen nereden buluyosun şu ingilizce bilmek ayrı bi güzellik

ama linaroyu çok övüyolardı hatta ben google nexuxda izledim ios gibi rahat çalışıyodu telefon kernelinde linkini atar yada konuya eklersen sevinirim bizde bakarız neymiş bu linaro kernel
- - - Eklendi - - -
pardon geçmiş yorumda gördüm özürdilerim ben bi konu açayım bunla ilgili

ama beğenirsem
- - - Eklendi - - -
sadık kardeş ama bu kernele bence biraz haksızlık etmişsin hem rom beta aşamasında hem kernel bu yüzden küçük hataların meydana gelmesi normal çünkü bu kernel daha beta aşamasında iyi bir düzenlenme istiyor kernel
- - - Eklendi - - -
biraz baştan savma yapılmış
- - - Eklendi - - -
gibi
- - - Eklendi - - -
yada gerçekten kamera hatalrı zorlamış olabilir yapımcıyı neyse