Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

Bruce Wayne

Bruce Wayne

Üye

Kardes cevap icin gec kaldim kusura bakma, tapatalkda sorun vardi duzelttim.Bazen luckypatcherden dolayi boyle hafiza sorunlari olabiliyor.Luckypatcheri kaldirin telefonu yeniden baslatin.Birde oyle kontrol edin hafizayi.Daha sonra tekrar luckypatcher yukleyebilirsiniz..
 


okan1100

okan1100

Üye
Asphalt 7, N.O.V.A 3, Spiderman, Satar Battalion, 9MM gibi sizde çalışan oyunları paylaşabilir misiniz yada bulabileceğim bir yer söyler misiniz. Önceden oynayabildiğim oyunları tekrar kurmama rağmen çalışmıyorlar. Uyumsuzluk var diyor yada durduruldu hatası veriyorlar. Yardımcı olursanız çok memnun olurum :-)
 

nimeemin

Üye
Kardes cevap icin gec kaldim kusura bakma, tapatalkda sorun vardi duzelttim.Bazen luckypatcherden dolayi boyle hafiza sorunlari olabiliyor.Luckypatcheri kaldirin telefonu yeniden baslatin.Birde oyle kontrol edin hafizayi.Daha sonra tekrar luckypatcher yukleyebilirsiniz..

yaptım gene aynı hatayi verdi
 
okan1100

okan1100

Üye
Kardes cevap icin gec kaldim kusura bakma, tapatalkda sorun vardi duzelttim.Bazen luckypatcherden dolayi boyle hafiza sorunlari olabiliyor.Luckypatcheri kaldirin telefonu yeniden baslatin.Birde oyle kontrol edin hafizayi.Daha sonra tekrar luckypatcher yukleyebilirsiniz..

yaptım gene aynı hatayi verdi

bende de yama yaptığım programlarda yamayı silmeden programı kaldırdığım zaman tekrar yüklemeye kalktığımda aynı yeterli hafıza yok uyarısı veriyor. Luckypatchera girdiğim zaman otomatik olarak kaldırdığım uygulamayı algılıyor ve dalvik cache yi siliyor, benim birşey silmeme gerek kalmıyor ardından sorunsuz şekilde uygulamayı yüklüyorum. Luckypatcherı güncellemeyi dene istersen, belki etkisi olur.
 

kilicaslan17

Üye
Arkadaşlar hiç directorybind uygulamasını deneyen varmı? Ben sorun yaşıyorumda
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
bende de yama yaptığım programlarda yamayı silmeden programı kaldırdığım zaman tekrar yüklemeye kalktığımda aynı yeterli hafıza yok uyarısı veriyor. Luckypatchera girdiğim zaman otomatik olarak kaldırdığım uygulamayı algılıyor ve dalvik cache yi siliyor, benim birşey silmeme gerek kalmıyor ardından sorunsuz şekilde uygulamayı yüklüyorum. Luckypatcherı güncellemeyi dene istersen, belki etkisi olur.


Lucky patcher yükledikten sonra yapılan işlemler uygulamalarda problem çıkarıyor en iyisi romu baştan kurup lucky patcher hiç kullanmamak

- - - Eklendi - - -

galaxy w için linaro destekli kernel xda forumunda yayınlandı isteyenler deneyebilir.Bu kernel sayesinde Galaxy w ile 5000 üzeri behnckmark sonucu elde edenler var
 

loley00

Üye
Sen yükledinmi kerneli ?

- - - Eklendi - - -

Birde sadık kardeş ingilizcemiz olmadıgı için hiç birşey anlamıyoruz sana zahmet yeni bir konuda anlatirsan ben ve benim.gibi ing bilmeyen bir cok arkadas icin cok yarali olur
 
hacker_127

hacker_127

Üye
ustadlar. calismalariniz mukemel otesi gercekten . sayfadaki hatadan aliyorum . downliad mode a giremiyorum. acaba rom yuklemek icin farkli bir yontem var mi ne yapmam lazimm tesekkurler.
 

slvestre-99

Üye
sadik kardes linaro kernel nasil kurulacak turkceye cevirsen konu acip

- - - Eklendi - - -

bide normal istedigim bir kerneli nadil kurabilirm
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
ustadlar. calismalariniz mukemel otesi gercekten . sayfadaki hatadan aliyorum . downliad mode a giremiyorum. acaba rom yuklemek icin farkli bir yontem var mi ne yapmam lazimm tesekkurler.

Belirttiğiniz sayfada herhangibir sorun yok s3 ün download moduna alınması işlemi anlatılmış.Ayrıca download mode ile rom yüklenmez.Romlar recoveryden yüklenir.Konuyu okumadıysanız yada sorununuz bu konu ile ilgili değilse yorum yazmayın

- - - Eklendi - - -

Sen yükledinmi kerneli ?

- - - Eklendi - - -

Birde sadık kardeş ingilizcemiz olmadıgı için hiç birşey anlamıyoruz sana zahmet yeni bir konuda anlatirsan ben ve benim.gibi ing bilmeyen bir cok arkadas icin cok yarali olur
Evet ben yükledim.Kernel yüklemek rom yüklemekten daha basit.Zaten cwm kullanın demeye gerek duymuyorum artık.
-zip dosyasını flashlayın
-wipe cache wipe dalvik cache
-telefonu açın(reboot system now)
-recovery modu tekrar açın.
-Fix Permissions
-Telefonu açın(reboot system now)

- - - Eklendi - - -

sadik kardes linaro kernel nasil kurulacak turkceye cevirsen konu acip

- - - Eklendi - - -

bide normal istedigim bir kerneli nadil kurabilirm
Kafana göre istediğin kerneli öylece kuramazsın.Galaxy w cm9 için yükleyebileceğin 2 tane harici kernel var birisi forfivonun 2ghz oc/uv kerneli diğeri ise castaganaIT 1.8ghz oc/uv ve linaro destekli kernel.Bir öncwki msjda anlattığım yöntem her kernel için geçerli.
 
hacker_127

hacker_127

Üye
Belirttiğiniz sayfada herhangibir sorun yok s3 ün download moduna alınması işlemi anlatılmış.Ayrıca download mode ile rom yüklenmez.Romlar recoveryden yüklenir.Konuyu okumadıysanız yada sorununuz bu konu ile ilgili değilse yorum yazmayın

- - - Eklendi - - -

Üstad yanlış anlaşılmak istemezdim aslında çok özür dilerim. tekrar deneyeyim. download mod'u ben başka hatırlıyorum da o yüzden böyle oldu . teşekkürler cevabların için keyfim yerine geldi şimdi. :D
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Bu arada linaro kernel yüklemek isteyenler için üzücü bir haberim var şuan için daha kernel tam stabil değil grafiksel olarak bir iyileşme hissettim ama pekde öyle linaro için söylenen kadar %100 artış sağlamıyor.Ayrıca 720p video bazen sorun çıkartıyor.
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
sadık hocam kerneli nerden buldun ya ben googleden bulamıyorum sen nereden buluyosun şu ingilizce bilmek ayrı bi güzellik :D ama linaroyu çok övüyolardı hatta ben google nexuxda izledim ios gibi rahat çalışıyodu telefon kernelinde linkini atar yada konuya eklersen sevinirim bizde bakarız neymiş bu linaro kernel

- - - Eklendi - - -

pardon geçmiş yorumda gördüm özürdilerim ben bi konu açayım bunla ilgili :D ama beğenirsem

- - - Eklendi - - -

sadık kardeş ama bu kernele bence biraz haksızlık etmişsin hem rom beta aşamasında hem kernel bu yüzden küçük hataların meydana gelmesi normal çünkü bu kernel daha beta aşamasında iyi bir düzenlenme istiyor kernel

- - - Eklendi - - -

biraz baştan savma yapılmış :dry:

- - - Eklendi - - -

gibi

- - - Eklendi - - -

yada gerçekten kamera hatalrı zorlamış olabilir yapımcıyı neyse
 

slvestre-99

Üye
ya simdi xda da linaro kernelinde enable hq photo zram felan dosyalar var onlarin hepsini indiripmi cwmden kuracagiz
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
lütfen üst yorumda konu açıcam yazdım okusaydınız açtımda oradan linaro kerneli yükleyebilirsiniz
 

masacre4588

Üye
Kardes bu romda swap it programi calisirmi swap yaparmi
 

ahmetalp1

Üye
haklı olabilirsiniz :) ufak bi sıkıntı orjinal rom daki müzik calar ve camera olsaydı tadından yenmezdi ama cok dert degiil power amp işimi görüyor.Oyun oynamakdanda vaktim kalmadıgı icin camera cokda sıkıntı olmuyor :) İnşALLAH video cözünürlügüde güzeldir deneme fırsatım olmadı ama bi sorun cıkarabilecegini zannetmiyorum.Tekrardan teşekkürler :)
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Linaro kernele haksızlık etmiyorum sadece linaro destekli ama zaten geliştirici galaxy s+ üzerinden port edildi.Yani temeli arconun kerneli bile değil daha.Yakın zamanda temel arconun kerneline hatta 3.x kerneline geçince linaroyu hissedicez gibi geiyor ama linaro gerçekten performansı ve görselliği artırmasına rağmen stabilite eksikliği bazen takılmalara sebeb olabiliyor.
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
yok bende öyle demek istemedim :D doğru ben portlamlarıda sevmiyorum aslında sadık hocam keşke arco mesaj atabilsek 3x kerneline linaroyu eğer o uygularsa linaro tam linaro olur ama ben başkasının yapmasında razıyım bu linaro işe yara güzel bir proje
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
başkası yada arco farketmez ben arcoya mesaj atabilirim isterseniz sıkıntı değil ama zaten daha tam stabil hale gelmediği için henüz arconun kernelini temel alarak hazırlamamış arkadaş.Kendi telefonu olan galaxy s+ için yaptığı çalışmayı w ya uyarlamış.Yani w için baştan yapılan bir çalışma yok ama yakın zamanda arconun kernelini baştan editleyip yapacaktır.Kaldıki zaten galaxy s+ için ics kernelinide arco yazıyor zaten :D
 


Üst Alt