Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

savas58

Üye
camera için fix doyasını bulamadım yardımcı olumusun lütfen
 


sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Kamera zaten sorunsuz fix dosyasına gerek yok
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
Ayarlar/Performans/yüzey titrekliğini, düzelt burda ekranım daha net gözüksün zaten ağır oyunlar oynamıyorum dersen benim gibi yapabilirsinde ayarları
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Ayarlar/Performans/yüzey titrekliğini, düzelt burda ekranım daha net gözüksün zaten ağır oyunlar oynamıyorum dersen benim gibi yapabilirsinde ayarları
Performansi artirmak icin ona tik koycakmiyiz koymayacak miyiz?bir de altinda kernel sampage var.ona da tik koyalim mi?
 

fuathan

Üye
sadıkbircan kardesim birde elinde ses yöneticisi varsa link koyacaksın Xperia roma yok da roma görmem bulamadım
 
Kerim.

Kerim.

Üye
ya arkadaşlar bu hafıza kartı ile sd kartı değiştirme pek akıllıca bi iş değil build propta çökmeler meydana gelebilir telefonun stabilitesi zaten düşüyor biriken uygulamlarda şarjı olumsuz etkiliyor

- - - Eklendi - - -

bişey daha sorucam sadık kardeş bu 3x kerneli jb içindemi kullanılıcak yoksa onun içinde arco ayrı bir kernelmi oluşturucak bilgin varmı

- - - Eklendi - - -

????
su sd kartı değiştirme hakkında bilgi verir misin biraz daha?
 

slvestre-99

Üye
ya tamam google playden indirme sorununu cozfum ama simdide playden yukledigim oyunlariacmiyo buyuk boyutlu oyunlarda maalesef nova 3 durduruldu asphalt 7 durduruldu fln dio kucuk bouytlu oyunlarida acmiyo temple run fln kisacasi oyunlar acilmiyor
 

kilicaslan17

Üye
su sd kartı değiştirme hakkında bilgi verir misin biraz daha?

Hafıza kartında bir sorun yoksa zaten hiçbir sıkıntı yaşamazsın.Gerekli dosyanın yedeğini alırsan beğenmediğinde dönersin zaten.Orjinal haline geri çevirmek en fazla 30 saniyenizi alır.Bu kadar tedirgin olmaya gerek yok

- - - Eklendi - - -

Performansi artirmak icin ona tik koycakmiyiz koymayacak miyiz?bir de altinda kernel sampage var.ona da tik koyalim mi?

Yüzey titrekliği etkin olursa görüntü kaliteli , performans az
devre dışı olursa görüntü kalitesiz , performans fazla olur.
Görüntü farkını oyunlarda anlarsınız.Onun haricinde bellek bölümünde zram değerini %18 yapabilirsiniz.Bellek bölümündeki diğer iki kutucuğada işaret koyarsanız bellek kullanımında azalma görürsünüz.
 
stackbyte

stackbyte

Üye
arkadaşlar bu android 4.0.4 mu yoksa 2.3.6 üzerinde oynamamı bunu anlamadım bir türlü 4.0.4 özellikleri geliyor mu yani google playdeki uygulamalar filan değişiyor mu android sistem gerçek 4 değil dimi bu üzerinde oynanmış hali romun
 

LomeX

Üye
Galaxy w nun donanımsal olarak otg destegi yoktur.Kernel desteklese bile kablo ile usb cihaz bağlandığında çalışmaz.

- - - Eklendi - - -


Ayarlar/ses menüsü altından tuş takımındaki titreşimi kaldırabilirsiniz

sadık kardsm onlar zaten kapalı ama mesajda hala titriyo tuş takımı dokunmatikliğini kapatıp acmama ragmen :S
 
okan1100

okan1100

Üye
Birkaç sıkıntımı dile getirmek istedim. Genel olarak rom dan memnunum ancak facebook uygulaması normalden fazla şarj harcıyor gibi. Test amaçlı uygulamayı açtım ve sadece açık tuttum arada kilidin kapanmaması için ekrana dokundum ancak sadece 15 dk içinde sarjın %6 sı gitti. İnternette çok hızlı şekilde şarj tükeniyor. WiFi kullanmadığım halde. Birde şebeke çekim gücü azalmış gibi, 3G sık sık kayboluyor ve çektiği zamanlarda da eski orjinal rom a göre daha zayıf ve yavaş kalıyor. Kullandığım mekan aynı o yüzden yavaşlığı farkedebiliyorum.
 

masacre4588

Üye
Bu zram.ne.ise yariyor beyler
 

kilicaslan17

Üye
sadık kardsm onlar zaten kapalı ama mesajda hala titriyo tuş takımı dokunmatikliğini kapatıp acmama ragmen :S

Ayarlar-Dil ve giriş ayarları
Buraya gir.android klavyesi yazısının yanında bir ikon var.ona tıkla.açılan yerden titreşim ayarını bulacaksın

- - - Eklendi - - -

arkadaşlar bu android 4.0.4 mu yoksa 2.3.6 üzerinde oynamamı bunu anlamadım bir türlü 4.0.4 özellikleri geliyor mu yani google playdeki uygulamalar filan değişiyor mu android sistem gerçek 4 değil dimi bu üzerinde oynanmış hali romun

Gerçek 4.0.4 sürümünün Wonder a uyarlanmış hali diyebiliriz.
 

nimeemin

Üye
https://rapidshare.com/files/1493426792/hafiza.zip

arkadaşlar ben bir uygulama yüklemek istiyorum fakat boş alan açın diyor ama dolu alan yarıda bile değil
 
Bruce Wayne

Bruce Wayne

Üye
https://rapidshare.com/files/1493426792/hafiza.zip

arkadaşlar ben bir uygulama yüklemek istiyorum fakat boş alan açın diyor ama dolu alan yarıda bile değil

Lucky patcher telefonunuzda yuklumu ?
 

LomeX

Üye
Ayarlar-Dil ve giriş ayarları
Buraya gir.android klavyesi yazısının yanında bir ikon var.ona tıkla.açılan yerden titreşim ayarını bulacaksın

- - - Eklendi - - -



Gerçek 4.0.4 sürümünün Wonder a uyarlanmış hali diyebiliriz.

Eyw.kardesm.yaptm cok saol :)
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Birkaç sıkıntımı dile getirmek istedim. Genel olarak rom dan memnunum ancak facebook uygulaması normalden fazla şarj harcıyor gibi. Test amaçlı uygulamayı açtım ve sadece açık tuttum arada kilidin kapanmaması için ekrana dokundum ancak sadece 15 dk içinde sarjın %6 sı gitti. İnternette çok hızlı şekilde şarj tükeniyor. WiFi kullanmadığım halde. Birde şebeke çekim gücü azalmış gibi, 3G sık sık kayboluyor ve çektiği zamanlarda da eski orjinal rom a göre daha zayıf ve yavaş kalıyor. Kullandığım mekan aynı o yüzden yavaşlığı farkedebiliyorum.

Şarj genel olarak daha çabuk bitiyor ve 3g wifi den daha çok şarj harcıyor.

- - - Eklendi - - -

arkadaşlar bu android 4.0.4 mu yoksa 2.3.6 üzerinde oynamamı bunu anlamadım bir türlü 4.0.4 özellikleri geliyor mu yani google playdeki uygulamalar filan değişiyor mu android sistem gerçek 4 değil dimi bu üzerinde oynanmış hali romun
Bu gerçek android 4.0.4 sürümüdür.Örneğin sadece android 4 sürümü ve üzeri ile çalışan uygulamaları yüklerseniz çalışır.

- - - Eklendi - - -

https://rapidshare.com/files/1493426792/hafiza.zip

arkadaşlar ben bir uygulama yüklemek istiyorum fakat boş alan açın diyor ama dolu alan yarıda bile değil

Uygulama apk yüklemesinde yer yok diyorsa apklar 1gblık kullanılamayan bir hafızaya yüklenir.Bazı uygulamaları dahili hafızadan sdcarda taşıyın sorun kalmaz.Eğer oyunları yükledikten sonra data indirmesinde alan yok diyorsa dataları dogrudan sdcarda atar.Hafıza kartına yüklemez.Veya farklı bir ihtimal olarak roma uyg. sınırı konmuş olabilir.Harici olarak çok fazla uygulama yüklediyseniz(90 100 tane fln) böyle bir durum olabilir.
 
KELGER

KELGER

Üye

Lucky Patcher i aç seçenek / sorun giderme / en altta dalvik - cache temizle ve yeniden başlat a tıkla

- - - Eklendi - - -

sadıkbircan kardeş galaxy w için iphone görünümlü rom varmı.
Galaxy ace için gördümde.
 


Üst Alt