....O zaman sdcard/external sd dosyasini siliyorum?
Performansi artirmak icin ona tik koycakmiyiz koymayacak miyiz?bir de altinda kernel sampage var.ona da tik koyalim mi?Ayarlar/Performans/yüzey titrekliğini, düzelt burda ekranım daha net gözüksün zaten ağır oyunlar oynamıyorum dersen benim gibi yapabilirsinde ayarları
su sd kartı değiştirme hakkında bilgi verir misin biraz daha?ya arkadaşlar bu hafıza kartı ile sd kartı değiştirme pek akıllıca bi iş değil build propta çökmeler meydana gelebilir telefonun stabilitesi zaten düşüyor biriken uygulamlarda şarjı olumsuz etkiliyor
- - - Eklendi - - -
bişey daha sorucam sadık kardeş bu 3x kerneli jb içindemi kullanılıcak yoksa onun içinde arco ayrı bir kernelmi oluşturucak bilgin varmı
- - - Eklendi - - -
????
su sd kartı değiştirme hakkında bilgi verir misin biraz daha?
Performansi artirmak icin ona tik koycakmiyiz koymayacak miyiz?bir de altinda kernel sampage var.ona da tik koyalim mi?
Galaxy w nun donanımsal olarak otg destegi yoktur.Kernel desteklese bile kablo ile usb cihaz bağlandığında çalışmaz.
- - - Eklendi - - -
Ayarlar/ses menüsü altından tuş takımındaki titreşimi kaldırabilirsiniz
sadık kardsm onlar zaten kapalı ama mesajda hala titriyo tuş takımı dokunmatikliğini kapatıp acmama ragmen :S
arkadaşlar bu android 4.0.4 mu yoksa 2.3.6 üzerinde oynamamı bunu anlamadım bir türlü 4.0.4 özellikleri geliyor mu yani google playdeki uygulamalar filan değişiyor mu android sistem gerçek 4 değil dimi bu üzerinde oynanmış hali romun
https://rapidshare.com/files/1493426792/hafiza.zip
arkadaşlar ben bir uygulama yüklemek istiyorum fakat boş alan açın diyor ama dolu alan yarıda bile değil
Ayarlar-Dil ve giriş ayarları
Buraya gir.android klavyesi yazısının yanında bir ikon var.ona tıkla.açılan yerden titreşim ayarını bulacaksın
- - - Eklendi - - -
Gerçek 4.0.4 sürümünün Wonder a uyarlanmış hali diyebiliriz.

Lucky patcher telefonunuzda yuklumu ?
Birkaç sıkıntımı dile getirmek istedim. Genel olarak rom dan memnunum ancak facebook uygulaması normalden fazla şarj harcıyor gibi. Test amaçlı uygulamayı açtım ve sadece açık tuttum arada kilidin kapanmaması için ekrana dokundum ancak sadece 15 dk içinde sarjın %6 sı gitti. İnternette çok hızlı şekilde şarj tükeniyor. WiFi kullanmadığım halde. Birde şebeke çekim gücü azalmış gibi, 3G sık sık kayboluyor ve çektiği zamanlarda da eski orjinal rom a göre daha zayıf ve yavaş kalıyor. Kullandığım mekan aynı o yüzden yavaşlığı farkedebiliyorum.
Bu gerçek android 4.0.4 sürümüdür.Örneğin sadece android 4 sürümü ve üzeri ile çalışan uygulamaları yüklerseniz çalışır.arkadaşlar bu android 4.0.4 mu yoksa 2.3.6 üzerinde oynamamı bunu anlamadım bir türlü 4.0.4 özellikleri geliyor mu yani google playdeki uygulamalar filan değişiyor mu android sistem gerçek 4 değil dimi bu üzerinde oynanmış hali romun
https://rapidshare.com/files/1493426792/hafiza.zip
arkadaşlar ben bir uygulama yüklemek istiyorum fakat boş alan açın diyor ama dolu alan yarıda bile değil
