evet ama bu dediğin zor ve stabilitesi çok düşücek bi çalışma olur port edilse sonu hüsran olur çünkü s2 ile helede s3 ağır romlar telefonda eminim kasmalar yeniden başlatmalar çok olucaktır radio özelliği zaten çözüldü tek çalışmayan şey görüntülü konuşma hemde bu saatten sonra dediğin şeyi jb için portlayabilirler ama çok zor dediğim gibi romda stabilite diye bişey olmaz hem benim için görüntülü konuşma önemli değil teli aldım alalı hiç kullanmadım ama senin için önemliyse stock romla dewam et yoluna
- - - Eklendi - - -
beta 3 ile 3x kerneli gelmedi malesef ama bu kernel kapsamalı bişey olcak sanırım beta 4te kernel gelse de sadık kardeşin dediği gibi beta 6ya kadar gider bu iş
- - - Eklendi - - -
sadık kardeş sen bu performan modlarını yükledinmi bide sadece gpu driver güncellemesivar performans mod dosyasının içnde sadece driveri yüklesemmi arco driverleri felan güncelliyomu?
- - - Eklendi - - -
aa bide kelger kardeş bak arkadaşımızn biri talkdan görüntülü konuşmuş markette bu tip başka uygulamlarda görmüştüm sadık kardeş sana zahmet uygun bi program bulup görüntülü konuşma diye eklersin tango ve skyp gibi uygulamlar da var