Ali58_58
Üye
benim wifi gayet güzel hiç keratalık yapmadı
gayet güzel çalışıyo çekiyo.sadık kardeş bende geçen yorumlarda yazdığım gibi performans artırma modları sanırım roota zarar veriyo çünkü bi sürü rootlu program denedm apex launcherde widgetlere izin veremedim root izninde dondu kaldı root explorerdede luck patcherle crackda yapamadım nova launcherdada root izni veremedim donuyo kalıyo sprit radyo uygulamsı ve diğer rootlu programlardada 1 dkye ancak açılıyo ama sorun modlardamı romdamı dicem ama ben bu performansı kurmadan önce gayet güzel çalışıyodu romuda baştan kuramam herşeyi yeniden indirmem lazım.arkadaşlar benim gibi sabredin beta 3 te adrenoda güncellencek yeni kernelle yüksek ihtimal performans zayıflığı sorunuda kalkar beta 3 bekleyin
gayet güzel çalışıyo çekiyo.sadık kardeş bende geçen yorumlarda yazdığım gibi performans artırma modları sanırım roota zarar veriyo çünkü bi sürü rootlu program denedm apex launcherde widgetlere izin veremedim root izninde dondu kaldı root explorerdede luck patcherle crackda yapamadım nova launcherdada root izni veremedim donuyo kalıyo sprit radyo uygulamsı ve diğer rootlu programlardada 1 dkye ancak açılıyo ama sorun modlardamı romdamı dicem ama ben bu performansı kurmadan önce gayet güzel çalışıyodu romuda baştan kuramam herşeyi yeniden indirmem lazım.arkadaşlar benim gibi sabredin beta 3 te adrenoda güncellencek yeni kernelle yüksek ihtimal performans zayıflığı sorunuda kalkar beta 3 bekleyin


