Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

Ali58_58

Ali58_58

Üye
benim wifi gayet güzel hiç keratalık yapmadı :D gayet güzel çalışıyo çekiyo.sadık kardeş bende geçen yorumlarda yazdığım gibi performans artırma modları sanırım roota zarar veriyo çünkü bi sürü rootlu program denedm apex launcherde widgetlere izin veremedim root izninde dondu kaldı root explorerdede luck patcherle crackda yapamadım nova launcherdada root izni veremedim donuyo kalıyo sprit radyo uygulamsı ve diğer rootlu programlardada 1 dkye ancak açılıyo ama sorun modlardamı romdamı dicem ama ben bu performansı kurmadan önce gayet güzel çalışıyodu romuda baştan kuramam herşeyi yeniden indirmem lazım.arkadaşlar benim gibi sabredin beta 3 te adrenoda güncellencek yeni kernelle yüksek ihtimal performans zayıflığı sorunuda kalkar beta 3 bekleyin
 


rcpsng

Üye
Selam..
Bu vermiş olduğun TaskManager.apk yi başarılı bir şekilde attım ingilizce çalışıyor, (enteresan yardım bölümü türkçe) ing. olması çokta önemli değil ancak esas işe yarayacak olan kısmı widget olması.. Ancak, widget kısmında taskmanagerin widgeti yok... Bu sorunu nasıl halledebiliriz..??
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Bunun sebebi büyük ihtimal buttersmooth modu.Çünkü diğeri sadece gpu driverlarını ilgilendiriyor.Buttersmooth ise sistem işleyişini cpu ve gpu yönetimlerini komple değiştiriyor.Büyük ihtimalle arayüz yönetimi ve root ile ilgili kullanılan kaynak aynı olduğundan root erişimi gpu üzerinden tamamlanmaya çalışıyor olabilir.Buda gpunun standart veri işlemesi için çok yavaş kalması nedeniyle sorun yapıyor olabilir.Ayrıca incelemelerim sonucunda oyunlar konusunda etkisi olmadığını söyleyebilirim.Eğer daha önceden alınmış bir yedeğiniz varsa systemi geri yükleyerek yada şuanki romunuzu yedekleyip temiz bir yükleme sonrası sadece datanızı geri yükleyerek rahatça modlardan kurtulabilirsiniz.Ama herşeye rağmen bu modları uzun süredir kullandığımı ve sıkıntı yaşamadığımı belirtmek isterim.

- - - Eklendi - - -

Selam..
Bu vermiş olduğun TaskManager.apk yi başarılı bir şekilde attım ingilizce çalışıyor, (enteresan yardım bölümü türkçe) ing. olması çokta önemli değil ancak esas işe yarayacak olan kısmı widget olması.. Ancak, widget kısmında taskmanagerin widgeti yok... Bu sorunu nasıl halledebiliriz..??
Verdiğim taskmanager bir widget değil sadece uygulama.
 
Kerim.

Kerim.

Üye
beta3 ne zaman cikar bir bilginiz var mi?
 
khytr89

khytr89

Üye
Selam..
Bu vermiş olduğun TaskManager.apk yi başarılı bir şekilde attım ingilizce çalışıyor, (enteresan yardım bölümü türkçe) ing. olması çokta önemli değil ancak esas işe yarayacak olan kısmı widget olması.. Ancak, widget kısmında taskmanagerin widgeti yok... Bu sorunu nasıl halledebiliriz..??

jellybean task manager var forumda.. onu öneririm.. widget ama görev yöneticiliğide yapıyor ve orjinal duruyor.. tb ile roma gömebilirsin ;)
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi

nimeemin

Üye
Ya ben telefonu yan cevirmistim sonra otamatik dondurmeyi kpattim menu filan yan donuktu sarj da azdi tel kapanmis nra sarja tktim actim telefonu telefon hala yan bir sekilde fakat pin kodu kisminda giris tusa asagida kalmis ve asagiya indirme yok telefonu sifirdan modu yukledim yedeklemede yapmamistim
Beta 1 dede olmustu sadikbircan kardesim yetkili kisilere soylerkisin
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Bu galaxy w geliştiricisiyle değil doğrudan cm9 ile ilgili bir durum.Cm9 cyanogen kaynağıda dondurulduğu için bir gelişme olacağını sanmıyorum
 

rcpsng

Üye
Bunun sebebi büyük ihtimal buttersmooth modu.Çünkü diğeri sadece gpu driverlarını ilgilendiriyor.Buttersmooth ise sistem işleyişini cpu ve gpu yönetimlerini komple değiştiriyor.Büyük ihtimalle arayüz yönetimi ve root ile ilgili kullanılan kaynak aynı olduğundan root erişimi gpu üzerinden tamamlanmaya çalışıyor olabilir.Buda gpunun standart veri işlemesi için çok yavaş kalması nedeniyle sorun yapıyor olabilir.Ayrıca incelemelerim sonucunda oyunlar konusunda etkisi olmadığını söyleyebilirim.Eğer daha önceden alınmış bir yedeğiniz varsa systemi geri yükleyerek yada şuanki romunuzu yedekleyip temiz bir yükleme sonrası sadece datanızı geri yükleyerek rahatça modlardan kurtulabilirsiniz.Ama herşeye rağmen bu modları uzun süredir kullandığımı ve sıkıntı yaşamadığımı belirtmek isterim.

- - - Eklendi - - -


Verdiğim taskmanager bir widget değil sadece uygulama.

Anladım, peki bu uygulamanın widget' ini de port edip burada paylaşmanız mümkünmü..?
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Şuan orjinal romdaki gibi taskmanagerı home tuşuna atamaya çalışıyorum.Ama widget konusu ile ilgilenbilirim sanırım.Bu arada yanlış anlaşılmak istemem ben tam olarak bir port işlemi yapmadım.Bir ics romu üzerinden çekip doğrudan system/app ye atıp izinleri ayarlayınca direk çalıştı.Yaptığım çalışmalar sadece xda forumundaki birkaç konuyu kullanarak yaptığım derlemeler.
 

nimeemin

Üye
ındroıd remics 5.1 mi iyi , norveç sürüm mü yoksa cm 9 beta 2 mi iyi
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar bu konu bir rom karşılaştırma konusu değil bu tür sorularınız için genel bölümünü kullanın.Bu romu doğrudan ilgilendirmeyen şeyler hakkında yazmayalım.
 

nimeemin

Üye
home tuşu hala olmadımı :)
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
home tuşu hala olmadımı :)
Ne yazıkki task managerı home tuşuna atamak için bir çözüm bulamadım.Amdroid sistemini yeniden kodlayabilsem kolay olurdu.Cm9 beta2 kayanğında son kullanılan uygulamalar yerine taskmanagerı çalıştırmayı ayarladım.Ama şu an bir çözüm bulabilmiş değilim araştırıyorum.

- - - Eklendi - - -

Arkadaşlar task manager çözümü apex launcherdan geldi :D Birçoğunuz eminim apex launcherı kullanmışsınızdır veya nasıl olduğunu biliyorsunuzdur.Apex launcher yükledikten sonra launcher olarak sürekli apexin kullanılmasını seçin ve sonrasından apex ayarlarına gidin.Davranış ayarlarından home tuşu eylemine uygulama aç seçin ve task manager seçin.Şimdilik en iyi çözümüm bu.Ana ekrandayken bir kez home tuşuna basınca taskmanager açılıyor.
 

nimeemin

Üye
go launcher mesela oyun oynarken home tuşuna basınca 5-6 saniye sonra menü,mesajlaşma gibişeyleri açıyordu apex launcherdede bu sorun varmı
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Sadık Hocam Tekrar Merhabalar :)
Romu Kurmayı Başardım Enfes Emeğine sağlık yalnız birkaç soru sormak istiyorum ;
- Youtube'da ve İnternette video izlediğimde tam ekran olmuyor..
- Görev yöneticisi ( biliyorum önceki sayfalarda konuşulmuş ama program ismini bulamadım ) sorununu halledemedim marketten görev yöneticisi diye bi program indirdim vasat çıktı..
- oyunlarda kasma ve donmalar oluyor bunları giderme şansım var mı ? Backstap Asphalt 6 pes 2012 gibi oyunlarda donmalar yaşıyorum verdiğin zipleri yükledim ama yükleme başarılı oldu mu bilmiyorum.
Son olarak birşey daha soracağım biliyorum çok oldum ama ;
- Bant sürümüm xxlb4 bu bant sürümüne uygun Root atabilmem İçin update.zip dosyası var mı elinde.
Çok aradım hiç başarılı olamadım bu konuda hep xxla4 vs. bant sürümlerine uyumlu buldum.2 Telefonum var benim birinde rootlu orjinal romu kullanmak istiyorum.
Herşey için Tekrar Çok Teşekkür Ederim.Sen ve Senin gibi insanlara çok ihtiyacımız var :)
Saygılar.. :)
Nasıl ya.oyun performansı kötü mü:(
 

nimeemin

Üye
Nasıl ya.oyun performansı kötü mü:(
the amazing spider,gangster rio.asphalt 7 gibi oyunları adreno, 16bit şeffaflık gibi şeyler önceki sayfalarda var onları uygula hiç kasmadan oyna
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
go launcher mesela oyun oynarken home tuşuna basınca 5-6 saniye sonra menü,mesajlaşma gibişeyleri açıyordu apex launcherdede bu sorun varmı
Hayır böyle bir sorun yok.Zaten görüntü cm9 görüntüsüne çok yakın.Go launcherdada böyle bir sorun olduğunu sanmıyorum aslında ayarlarında bununla ilgili seçenek vardır.

- - - Eklendi - - -

the amazing spider,gangster rio.asphalt 7 gibi oyunları adreno, 16bit şeffaflık gibi şeyler önceki sayfalarda var onları uygula hiç kasmadan oyna

Aynen katılıyorum.Telefonundan alabileceğin en iyi performansı cm9 ve türevi romlarla alırsın.
 
  • Beğen
Tepkiler: nimeemin

rcpsng

Üye
Şuan orjinal romdaki gibi taskmanagerı home tuşuna atamaya çalışıyorum.Ama widget konusu ile ilgilenbilirim sanırım.Bu arada yanlış anlaşılmak istemem ben tam olarak bir port işlemi yapmadım.Bir ics romu üzerinden çekip doğrudan system/app ye atıp izinleri ayarlayınca direk çalıştı.Yaptığım çalışmalar sadece xda forumundaki birkaç konuyu kullanarak yaptığım derlemeler.
Herkes adına teşekkür ederim.. Bu arada widget olayını da çözerseniz çok memnun olacağız.. ;)
 


Üst Alt