Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar



sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
yeni rom gelse artık sabırsızlanıoruz :) bu arada CyanogenMod u yüklediğimde hafıza kartını nasıl dahili olarak gösterebilirim

Şimdilik bunun herhangi bir yolu yok uygulamalar için gl to sd programını kullanarak uygulama datalarını sdcard/android/data yerine external_sd/data yolundan okumasını sağlıyor.Yani kısaca android klasörünü external_sd kısayolu yapıyor.Kullanmak için marketten ücretsiz indirdkten sonra programi açip uygulamalarin yanindaki play tusuna basarak yada bir kez mount tusuna bastiktan sonra seceneklerden exit ile programi kapatarak yada home tusu ile alta alarak menuden uygulamalarinizi calistirin.Unmount yada seceneklerden unmount & exit e tikladiginiz zaman veya telefonu kapatip acinca yine eski haline doner.
 

hh_hh

Üye
yeni rom gelse artık sabırsızlanıoruz :) bu arada CyanogenMod u yüklediğimde hafıza kartını nasıl dahili olarak gösterebilirim

dahiliden kastın telefonun kendi hafızası gibi göstermekse ayarlar depolama bölümünden yapılabiliyor...

bi düzeltme tıkı koyduktan sonra açıp kapayın telefonu...
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
dahiliden kastın telefonun kendi hafızası gibi göstermekse ayarlar depolama bölümünden yapılabiliyor...

bi düzeltme tıkı koyduktan sonra açıp kapayın telefonu...

Arkadaşlar bu yöntem sadece uygulama apkları için ve diğer bazı şeyler için işe yarıyor.Bunu yaptıktan sonra dahi harici hafıza kartını telefon hafızası olarak görmüyor.Yani stock romdaki vold.fstab değişimi ile yapılan sdswap gibi olmuyor.
 

hh_hh

Üye
Arkadaşlar bu yöntem sadece uygulama apkları için ve diğer bazı şeyler için işe yarıyor.Bunu yaptıktan sonra dahi harici hafıza kartını telefon hafızası olarak görmüyor.Yani stock romdaki vold.fstab değişimi ile yapılan sdswap gibi olmuyor.

ben kendi hafızası derken yanlış anlattım galiba 1,70 gb lik hafıza yerine geçiyor demek istemiştim...
 

kilicaslan17

Üye
Kullananlar bilgilendirme yapabilirler mi?
-ne kadar ram harcıyor
-telefon stabil çalışıyor mu.donmalar oluyor mu
-wifi de herhangi bir sorun yaşadınız mı
-gördüğünüz herhangi bir sıkıntı var mı
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
ben kendi hafızası derken yanlış anlattım galiba 1,70 gb lik hafıza yerine geçiyor demek istemiştim...

Bu özellik hafıza katınızı yani external_sdnizi sdcard yani 1.70 lik hafızanızla yer değiştirmez lütfen yanlış bilgilendirme yapmayalım.Bunu denemenin en kolay yolu yüksek boyutlu data isteyen bir oyun yada uygulamayı yükleyip uygulama datalarının hangi hafızaya yüklendiğine bakın.Eğer "gl to sd" tarzı bir program kullanmazsanız her şekilde 1.70 lik hafızaya yüklenir.
 

hh_hh

Üye
Bu özellik hafıza katınızı yani external_sdnizi sdcard yani 1.70 lik hafızanızla yer değiştirmez lütfen yanlış bilgilendirme yapmayalım.Bunu denemenin en kolay yolu yüksek boyutlu data isteyen bir oyun yada uygulamayı yükleyip uygulama datalarının hangi hafızaya yüklendiğine bakın.Eğer "gl to sd" tarzı bir program kullanmazsanız her şekilde 1.70 lik hafızaya yüklenir.

shadowgun diye bir oyunu yükledim o şekilde data dosyasını direk 8 gb hafıza kartına attı eger demek istediniz buysa. bu işlemi yapmadan önce 1,70 gb lık kısmına atıyordu bence siz bi deneyin ve bize öyle bi cvp verin. yanlış anlaşılmayalım kesinlikle tartışma ortamı yaratmıyorum konularınızı takip ediyorum ama bu konuyu deneyip cvp verirseniz daha memnun olurum çünkü ben denedim.
 

erkinozy

Üye
Bunun tek çözümü stock rom yada stock rom tabanıyla hazırlanmış romları kullanmanız.Stock rom yada onun üzerinden hazırlanmış türevleri haricindeki hiçbir rom samsung un google ile anlaşmalı olarak vermiş olduğu ürün kimliğine sahip değildirler.Bu yüzden CM9 romunu yada başka bir açık kaynak kullanılarak oluşturulmuş romu kullanırken cihazınız interaktif ortamda(operatör online ayar gönderimi, play store vs. vs.) doğru olarak tanınamaz.Hatta bu yüzden nrmalde telefonunuza uyumlu olmayan veya stock rom ile marketten indiremediğiniz oyunlar dahi markette indirilebilir gözükebilirler.

kendi kendine düzeldi.. artık görüyor, bilgisayardan google play ile yükleme yapılıyor...
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
shadowgun diye bir oyunu yükledim o şekilde data dosyasını direk 8 gb hafıza kartına attı eger demek istediniz buysa. bu işlemi yapmadan önce 1,70 gb lık kısmına atıyordu bence siz bi deneyin ve bize öyle bi cvp verin. yanlış anlaşılmayalım kesinlikle tartışma ortamı yaratmıyorum konularınızı takip ediyorum ama bu konuyu deneyip cvp verirseniz daha memnun olurum çünkü ben denedim.

Bende asphalt 6 ile denedim ama asphalt 6 gl to sd yada gameloft oyunlarının datalarını external sdye kaydetmesi için patch uygulasamda yine sdcard üzerine yüklüyor datalarını.Diğer oyunlarlada deneyeceğim uyarınız için teşekkürler.

- - - Eklendi - - -

kendi kendine düzeldi.. artık görüyor, bilgisayardan google play ile yükleme yapılıyor...

Olabilir..Benimskisi sadece bir tahmindi.Çünkü daha öncede belirttiğim gibi ürün genelde ürün kimliği üzerinden tanınır telefon internette.
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
build 8 güzele benziyor fakat cm 10 bekliyicem güncelleme için teşekkürler sadık kardeş
 
spazmol

spazmol

Üye
ben yukledım hersey guzel ama google playı actıgım zaman dırek kapanıyor cozum bulamadım baska patchler yukledım gene olmadı bırde samsung aps yok yardımcı olursanız sevınırım
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
kardeş samsung aps yok google playden indirirsin belki google play açılmıyorsa bunu indirip kurduğuna emin ol yada uygulamalara git google play verilerini temizle
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
ben yukledım hersey guzel ama google playı actıgım zaman dırek kapanıyor cozum bulamadım baska patchler yukledım gene olmadı bırde samsung aps yok yardımcı olursanız sevınırım

Arkadaşım sen bence en baştan temiz bir yükleme yapmayı ve cyanogenmod nedir bunu araştırmayı dene.Bu romun samsungla yada başka bir telefon firmasıyla bağlantısı olmadığı için samsung apps in olmamasıda gayet doğal.Zaten samsung apps programı gereksiz ram harcıyan bir program bence.Marketin çalışmamasının sebebi yanlış yükleme yada yaptıın patch lerden kaynaklıdır.Kesinlikle bir patch yapma ve yükleme yapmadan önce wipe ve format işlemlerini yaptığından emin ol.
 

eren yasin

Üye
Kardeşim kurdum her şey tamam yanlız bir sıkıntım var,
Simdeki numaraları görmüyor mesaj geliyor sadece numara isim falan yazmıyor baktım acaba simdeki numaralarmı silik diye arkadaşın n8'ine taktım sıkıntı yoktu bütün numaralar gözüküyor gelen mesajların üstünde ismi yazıyor eski romlamadan öncede gözüküyordu araştıramadım mesajları soran olmuşmu falan diye zamanım yok cevaplarsan bakabilirim.

- - - Eklendi - - -

sayfa 17 de var bulamayanlar orda
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Kardeşim kurdum her şey tamam yanlız bir sıkıntım var,
Simdeki numaraları görmüyor mesaj geliyor sadece numara isim falan yazmıyor baktım acaba simdeki numaralarmı silik diye arkadaşın n8'ine taktım sıkıntı yoktu bütün numaralar gözüküyor gelen mesajların üstünde ismi yazıyor eski romlamadan öncede gözüküyordu araştıramadım mesajları soran olmuşmu falan diye zamanım yok cevaplarsan bakabilirim.

Rehbere gir seçeneklerden içe/dışa aktarı seç sim karttan içe aktarı seç.

İşim acele dediğin için seni zor durumda bırakmamak adına söylüyorum.Ancak eğer herkes bu şekilde başına buyruk okumadan soru sormasaydı burada bu konu okuması bu kadar uzun zaman alıcak yorum yığınıyla dolmazdı.Rom tamamen türkçe biraz kurcalasanız bulacaksınız.Ben bu romu yüklediğimde kimse bana şurada şu var burada bu var diye anlatım yapmadı ve yinede aradığım herşeyi rahatça bulabildim.Benim tavrım sana değil yanlış anlama ancak şimdi bu mesajı cevapladıktan sonra bir başkası daha aynı soruyu burada sorucak.Aynı soruyu bu konu altında kaçıncı kez gördüğümü sayamıyorum artık.
 

fromkonya42

Üye
bu romu yükledikten sonra oyun oynayamaz oldum eski romu tekrar yükledim ama değişen bişey yok telefona bişeyler oldu oyunları açmıyor
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi

fromkonya42

Üye
mesela fifa 12 oyuna giriyor ama açılış aşamasında oyundan atıyor başka bir oyun avatar da ise oyunu oynamaya başladıktan sonra iki üç dakika sonra avatar durduruldu deyip oyundan atıyor

- - - Eklendi - - -

format attım tüm verileri temizledim orjinal roma geri döndüm ama sorun düzelmedi ara ara da kasmalar oluyor telde eski versiyon 2.3.6 ıydı ama açmadığı oyun yoktu yüklediğime pişman oldum bu romu yardım edebilir misiniz
 


Üst Alt