Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

lazye

lazye

Üye
bunu nasıl yüklerim en baştan biri anlatması gerek yardm ?
 


sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
yükleyeli 1 hafta oldu bugün ilk defa apollo müzik çalar müzikleri görmemeye başladi nedeni nedir acaba ve nasil düzelteblirim

Nedenini bilmiyorum ancak apollaya basılı tutup uygulama bilgisi üzerine bırakın.Gelen ekrandan verileri temizle ye tıklayın sorun çözülecektir.

- - - Eklendi - - -

Ben en iyisi bastan yukliyim romu cunku sadece ev ekrani deil hersey bole mesela arada browser kendi kendine kapanio uygulama menusunu acmiyo kitlenio bu arada ben titianium un sadece sd dosyalarini yedekledigini duydum apkleri yedeklemiomu yani romu bastan yukledikden sonra backup yapsam apk olarak yuklenmesmi biraz alakasiz oldu sanirim ama cvplarsan sevinirim

yedekle dediğiniz zaman uygulama ve veri olarak iki seçenek var yani hem uygulama hemde uygulama verilerinizi yedekleyebilirsiniz.Ancak hiçbir uygulama verisini yada uygulamayı yedekten yüklemenizi önermem özelliklede stock rom üzerinde yedek aldıysanız sorun çıkarabilir.

- - - Eklendi - - -

bunu nasıl yüklerim en baştan biri anlatması gerek yardm ?

konudaki yorumları okumayı dene sana yardımcı olacaktır.Eğer yapamazsan müsait olduğum bir zamanda sana vakit ayırabilirim.
 

loley00

Üye
Romu yeniden yukledim simdilik sorun yok ins olmazda
 

murat_dadas

Üye
Rom yukledim ama markete giremiyorom

- - - Eklendi - - -

Rom yukledim ama markete giremiyorom
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Rom yukledim ama markete giremiyorom

- - - Eklendi - - -

Rom yukledim ama markete giremiyorom


Gapps*.zip dosyasınıda flashlamanız gerekli.Aksi takdirde hiçbir google uygulamasında faydalanamazsınız.
 

loley00

Üye
Sadik bu vold.stab bu rom icinde varmi ben normal yaptim acilis ekraninda kaldi ve acilmadi bende romu tekrar yukledim duzeldi bi cozumu.varmi
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Sadik bu vold.stab bu rom icinde varmi ben normal yaptim acilis ekraninda kaldi ve acilmadi bende romu tekrar yukledim duzeldi bi cozumu.varmi

Şu an için uygulamalar ve oyunlar için tek seçenek gl to sd programını kullanmak.Android 4.0.4 ün kodlaması 2.3.6 ya göre farklılıklar içerdiği için eski modlamaların büyük çoğunluğu işe yaramıyor.Şu an için bu sürümde doğru çalışan vold.fstab modlaması yok.
 

loley00

Üye
İse yaradi cooook saol
 

loley00

Üye
Gine bi sorun var :) surekli indirme islemi basarisiz oldu diyo
 

absakalli

Üye
ya ben yaptım ama kamera google Play Sorunsuz ama 2.3 de kişiye basınca direk videolu arama cıkıodu ben bu romda bulamadım.. :) bi bilginiz varmı?
 
ceydonmez

ceydonmez

Üye
telefona bu romu yukledim hersey iyi de telefonum sarj alıyormuş gibi gosteriyor fakat şarj olmuyor,bunu nasıl cozerım
 
Fiko_Reis

Fiko_Reis

Üye
telefon performansı düşen sadece ben miyim ? biraz ağırlaştı sanki..
 

loley00

Üye
Bende de ole fiko
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
ya ben yaptım ama kamera google Play Sorunsuz ama 2.3 de kişiye basınca direk videolu arama cıkıodu ben bu romda bulamadım.. :) bi bilginiz varmı?

Videolu aramayı bende cozemedim.su an bayram dolayisiyla sorunlarinizla ilgilenemeyecegim birkac gun icerisinde butun sorunlariniza cozum bulmaya calisacagim.
 

cibrahim

Üye
Umarıım çözülür. Romdan memnunum. Radyonun çalışmamasını çok araştırdım. Bir çözüme ulaşamadım. Bunun yanında bir de görüntülü arama yapamamak çok kötü oluyor :( Yardımcı olursanız sevinirim.
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Umarıım çözülür. Romdan memnunum. Radyonun çalışmamasını çok araştırdım. Bir çözüme ulaşamadım. Bunun yanında bir de görüntülü arama yapamamak çok kötü oluyor :( Yardımcı olursanız sevinirim.

Aslında radyo çalışıyor radyo anteninin çalışması için gerekli driverlar kernel içerisinde mevcut tek sorun cm9 kaynağında radyo uygulaması olmadığı için kullanılamıyor.Eğer fm alıcıyı kullanan bir radyo programı yüklerseniz çalışacaktır.
Radyo için size sprit fm i kullanmanızı öneririm.xda forumundaki çoğu kişi sprit fm ile radyonun çalıştığını söylüyor.Radyoya ihtiyacım olmadığı için denemedim ancak işinize yarıyacağına eminim.

- - - Eklendi - - -

3g üzerinden video araması sorunu için biraz araştırdım ve sonuçlar biraz üzücü.CyanogenMod veya diğer hiçbir açık kaynak kod projesi görüntülü görüşmeyi desteklemiyor ve hiçbir zamanda desteklemeyecek.Bunun sebebi google tarafından android kaynak kodları yayınlanırken 3g görüntülü görüşmesi kapalı kaynak olarak saklanmış.Bu yüzden kaynaktan oluşturulan hiçbir proje(yani galaxy w için bütün ics romları) 3g görüntülü görüşmeyi desteklemiyor.
 

karahanliist

Üye
Samsung Wonder I8150 yi rot atmayla ilgili Kişisel fikrimi yazıyorum.

3-4 tane rom denedim ben beğenmedim.
1_Yüklediğim romlar mevcut durumdan çok şarj yiyor benim için en önemli şey.
2_bazı uygulamar da zaman zaman sorun çıkıyor
3-mevcut duruma ek birşey yok
4_Risk alıyorsunuz telefonun açılmama ve servislik olabilme,garantiden çıkabilme durumu heer zaman var
Sizlere yardımcı olabilmek için yazdım. Son karar sizindir...
 
ceydonmez

ceydonmez

Üye
bu rom acıkcası benım hıc hosuma gıtmedı,performansı cok dusuk acaba eski orjinal haline nasıl donerım.
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
bu rom acıkcası benım hıc hosuma gıtmedı,performansı cok dusuk acaba eski orjinal haline nasıl donerım.

cwm ile aldığınız yedeği geri yükleyin yada usb tethering i çalışan herhangi bir başka roma geçip odin ile stock rom yükleyin.

- - - Eklendi - - -

Samsung Wonder I8150 yi rot atmayla ilgili Kişisel fikrimi yazıyorum.

3-4 tane rom denedim ben beğenmedim.
1_Yüklediğim romlar mevcut durumdan çok şarj yiyor benim için en önemli şey.
2_bazı uygulamar da zaman zaman sorun çıkıyor
3-mevcut duruma ek birşey yok
4_Risk alıyorsunuz telefonun açılmama ve servislik olabilme,garantiden çıkabilme durumu heer zaman var
Sizlere yardımcı olabilmek için yazdım. Son karar sizindir...

1)Eğer çok şarj yediğini düşünüyorsanız şunu söliyim telefonu bir gündür kullanıyorum ve şarj hala %60 üzerinde.İsterseniz pil kullanım grafiğinin bir ekran alıntısını hemen paylaşabilirim.Şarj bitiminde telefonun şarjının ne kadar gittiğini ispatlamak için pil grafiğinin bir görüntüsünü konuya ekleyeceğim.
2)Uygulamaların sorun çıkarmasının sebebi rom değil android4 sürümüdür.Bazı uygulamalar hala ics ile uyumlu hale getirilmek için güncellenmedi.Bu yüzden sorun çıkarmaları normaldir.
3)Mevcut duruma ek olarak daha yüksek performans, daha akıcı internet tarayıcısı, görünümü kolayca değiştirmenizi sağlayan tema seçici, daha kaliteli müzik keyfi ve android4 sürümünün getirdiği bütün yenilikler...
4)Risk sadece işini bilmeyen kişilerin olayıdır.Biz burada test edimiş defalarca birçok kişi tarafından gerek özel test üyeleri gerekse kullanıcılar tarfından denenmiş onaylanmış bir işlem yapıyoruz.İşlemleri doğru yaptığınız sürece hiçbir problem olmaz.

Kimseyi yönlerdimek istemem yine son karar sizin ancak denemeden genel konuşmayın.
 
ceydonmez

ceydonmez

Üye
ndrive yukledim gps baglanmıyor sorunu nedır
 


Üst Alt