bu rom acıkcası benım hıc hosuma gıtmedı,performansı cok dusuk acaba eski orjinal haline nasıl donerım.
cwm ile aldığınız yedeği geri yükleyin yada usb tethering i çalışan herhangi bir başka roma geçip odin ile stock rom yükleyin.
- - - Eklendi - - -
Samsung Wonder I8150 yi rot atmayla ilgili Kişisel fikrimi yazıyorum.
3-4 tane rom denedim ben beğenmedim.
1_Yüklediğim romlar mevcut durumdan çok şarj yiyor benim için en önemli şey.
2_bazı uygulamar da zaman zaman sorun çıkıyor
3-mevcut duruma ek birşey yok
4_Risk alıyorsunuz telefonun açılmama ve servislik olabilme,garantiden çıkabilme durumu heer zaman var
Sizlere yardımcı olabilmek için yazdım. Son karar sizindir...
1)Eğer çok şarj yediğini düşünüyorsanız şunu söliyim telefonu bir gündür kullanıyorum ve şarj hala %60 üzerinde.İsterseniz pil kullanım grafiğinin bir ekran alıntısını hemen paylaşabilirim.Şarj bitiminde telefonun şarjının ne kadar gittiğini ispatlamak için pil grafiğinin bir görüntüsünü konuya ekleyeceğim.
2)Uygulamaların sorun çıkarmasının sebebi rom değil android4 sürümüdür.Bazı uygulamalar hala ics ile uyumlu hale getirilmek için güncellenmedi.Bu yüzden sorun çıkarmaları normaldir.
3)Mevcut duruma ek olarak daha yüksek performans, daha akıcı internet tarayıcısı, görünümü kolayca değiştirmenizi sağlayan tema seçici, daha kaliteli müzik keyfi ve android4 sürümünün getirdiği bütün yenilikler...
4)Risk sadece işini bilmeyen kişilerin olayıdır.Biz burada test edimiş defalarca birçok kişi tarafından gerek özel test üyeleri gerekse kullanıcılar tarfından denenmiş onaylanmış bir işlem yapıyoruz.İşlemleri doğru yaptığınız sürece hiçbir problem olmaz.
Kimseyi yönlerdimek istemem yine son karar sizin ancak denemeden genel konuşmayın.