GuitaristBoy
Üye
-
Konu Sahibi
-
Artıları
1. Ortam tarayıcı hızı çok iyi. Klas 4 bir hafıza kartını çok hızlı tarıyor. Diğerlerinde daha da iyidir.
2. Wi-Fi açıkken kapanmadı şimdiye kadar.
3. Wi-Fi error hatası hiç almadım.
4. Menü geçişleri daha hızlı gibi geldi.
5. Telefonun performansı eskiye göre daha iyi.
Eksileri.
1. Ram tüketimi eskiye göre arttı. (Bu iyimidir kötümüdür bilmiyorum. Belkide sistemin daha stabil çalışması için yapılmış olabilir.)
2. Radyoda kısa süreli ses kesilmeleri oluyor.
@fifapesfifa
Hollanda'da 2.3.3 sürümünden ne kadar bir süre sonra 2.3.4 çıktı. Galiba iki arasında çok fazla bir zaman farkı olmadı. Acaba güncellemedeki eksileri kapatmak için mi hemen bir güncelleme yayınlandı. 2.3.3 Türkiye'de çok beklendi 2.3.4 artık ne zaman gelir bilinmez ama uzun sürmez inşallah.
bende gecikme olmuyormesaj kısmında yazmak ıcın dokundumda tuslar cok ama cok gec gelıyor, home tusu bazen basmıyor 2.3.3 ömrümü tüketti ah ah
Burada ne demek istediğini anlayamadım.. belki de iftara az kaldığı içindirhayır telefonun kendi hafızası root ile açılıyo anca
2.2 le 2.3 arasındaki fark birinde batarya ikonu yan turkuaz birinde dik yeşil
fiyatı söyle ve numaranı biz işletelim diyemi yazdın aslında işletemem çünkü avrupadan feci yazarIArkadaşlar cihazdan cihaza fark eder ben general mobile e-tab çıkınca alacam özellikleri şunlar:1ghz a8 işlemci 512 ram wifi falan siz bakarsınız özelliğine aklıma gelmedi şimdi
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?