Android 2.3.3 Gingerbread in Artıları Eksileri

    Konu Sahibi
Android 2.3.3 Gingerbread in Artıları Eksileri
Arkadaşlar biliosunuz güncellemeler geçen günde geldi eksilerini artılarını tartışmak için açtım konuyu. Ben aslında 2.3.4 e kiesten yükselttim hollanda sürümü herşey düzelmişti 2.3.4 te.İnşallah gelir bence.Bu arada sürümün adı s5660xppg.Bence 2.3.3 tasarım olarak ii performans olarak kötü bir yazılım olmuş.2.3.4 te sorunların hepsi kalktı.Performans harika.2.3.3 deyken Ram i çok yiyodu ve nedensiz yere kasıyodu ekran ışığı geç geliyodu.Sizin görüşlerinizide almak istiyorum
 

Sarangni

Üye
Artıları

1. Ortam tarayıcı hızı çok iyi. Klas 4 bir hafıza kartını çok hızlı tarıyor. Diğerlerinde daha da iyidir.
2. Wi-Fi açıkken kapanmadı şimdiye kadar.
3. Wi-Fi error hatası hiç almadım.
4. Menü geçişleri daha hızlı gibi geldi.
5. Telefonun performansı eskiye göre daha iyi.

Eksileri.

1. Ram tüketimi eskiye göre arttı. (Bu iyimidir kötümüdür bilmiyorum. Belkide sistemin daha stabil çalışması için yapılmış olabilir.)
2. Radyoda kısa süreli ses kesilmeleri oluyor.

@fifapesfifa

Hollanda'da 2.3.3 sürümünden ne kadar bir süre sonra 2.3.4 çıktı. Galiba iki arasında çok fazla bir zaman farkı olmadı. Acaba güncellemedeki eksileri kapatmak için mi hemen bir güncelleme yayınlandı. 2.3.3 Türkiye'de çok beklendi 2.3.4 artık ne zaman gelir bilinmez ama uzun sürmez inşallah.
 
    Konu Sahibi

hollandaya 2.3.3 haziranın başında gelmiş,2.3.4 geçen hafta çıktı arkadaşlar dedi bende güncelledim
 

61semih

Üye
2.3 22 ye gore daha ıyı performans sergılıyor fakat tus kılıdı acmak ıcın orta tusa basında ekran 1 sanıye sonra aktıflesıyor ve telefon gorusmesı yaparken kulagınızdan aldıgınız zamanda 1 sanıye kadar gec tepkı verıyor sensor tek eksılerı bunlar.cokta onemlı degıl.2.3.4 buraya kısın ancak gelır heralde
 

xinsurer

Üye
Radyonun ilk açılışta kesik kesik gelmesinin dışında (sonraları biraz düzeliyor) benim için fazla bir eksisi yok.. memnunum ben.. 2.3.4 gelirse yüklerim, gelmezse de hiç sorun değil
 

umutku84

Üye
benim 2.2.1 le 2.3.3 arasında gördüğüm fark tasarım ve ortam tarama biraz daha hızlı ben baska fark göremedim :/
 
mesaj kısmında yazmak ıcın dokundumda tuslar cok ama cok gec gelıyor, home tusu bazen basmıyor 2.3.3 ömrümü tüketti ah ah
 

xinsurer

Üye
Bende de gecikme yok.. rkadaşlar arada sırada telefonunu kapatıp açın, bunun tlefonun tazelenmesi için çok faydası var.. kapanıp açıldığında cihazın yeniden doğmuş gibi olduğunu göreceksiniz..
 
    Konu Sahibi
cihaz çoğu zaman kasıyo ondan olabilir
 

xinsurer

Üye
Bunlar özellikle multimedya ağırlıklı çok fazla uygulama yüklü cihazlar, haftalarca hiç kapatmadan kullanmak cihazı kasılmasına neden olabilir. Arada bir cihazı kapatıp açın, farkı göreceksiniz.
 
    Konu Sahibi
xinsurer bişey sorucam touchiz 4 ü yüklerken yani root explorer la yer yok yazıyo nedenki
 

xinsurer

Üye
Bilemedim, telefon hafızası mı dolu, o tür arayüzleri sd karta yüklemez çünkü.
 
    Konu Sahibi
hayır telefonun kendi hafızası root ile açılıyo anca
 

DYNAMIXX

Üye
2.2 le 2.3 arasındaki fark birinde batarya ikonu yan turkuaz birinde dik yeşil
 
kopyala yapıştır da varmı acaba meşhur androidde...haaa bide okadar meth ediliyorki ben bişey farkedemiyorum symbiyanla arasında. bide 1ghz altındaki androidleri hiç beğenmedim.2.3.3 nekadar çabuk çöktü öyle.
 
IArkadaşlar cihazdan cihaza fark eder ben general mobile e-tab çıkınca alacam özellikleri şunlar:1ghz a8 işlemci 512 ram wifi falan siz bakarsınız özelliğine aklıma gelmedi şimdi
 
    Konu Sahibi
IArkadaşlar cihazdan cihaza fark eder ben general mobile e-tab çıkınca alacam özellikleri şunlar:1ghz a8 işlemci 512 ram wifi falan siz bakarsınız özelliğine aklıma gelmedi şimdi
fiyatı söyle ve numaranı biz işletelim diyemi yazdın aslında işletemem çünkü avrupadan feci yazar