Anchor Cfw v2.0 karar vermeme yardım edin

Sponsorlu Bağlantılar

Hangisi?

  • 1 numaralı tuş kilidi

    Kullanılan: 6 21.4%
  • 2 numaralı tuş kilidi

    Kullanılan: 22 78.6%

  • Kullanılan toplam oy
    28
  • Anket kapatılmış .
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


TheOldBros

TheOldBros

Üye
2. :oke:
 
doctorrr

doctorrr

Üye
hocam bence birinci de güzel fena durmaz cfw de :hmmm
 
wwwcomtr

wwwcomtr

Üye
fw ne zaman cıkar :)
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
hocam bence birinci de güzel fena durmaz cfw de :hmmm

birinci de güzel de ikinci daha süper ikisini de Kabız Civciv Cfw de denedim ikincisi daha güzel duruyo :)


----------Eklendi @ 23:19:26 ---------- Yazıldı @ 23:16:42 ----------

fw ne zaman cıkar :)

haftaya başlıyorum yaklaşık 1 hafta yapılış süreci 1 hafta test süreci derken en geç 3 hafta sonra koyarım cfw yi foruma :oke:


----------Eklendi @ 23:20:11 ---------- Yazıldı @ 23:19:26 ----------

fw ne zaman cıkar :)

haftaya başlıyorum yaklaşık 1 hafta yapılış süreci 1 hafta test süreci derken en geç 3 hafta sonra koyarım cfw yi foruma :oke:
 
dj_onur

dj_onur

Üye
Burdaki arkadaslar cepmod a üyeliği var sanrm cfwler hep aynı :D mod arsvlemesı ve sayfa düzeni olusturmuslar önceden yktu
 
dj_onur

dj_onur

Üye
Civ civ kardes saf portta ne gibı sorunlar var baslca altsayısal 58 gbi mi ? Pm atarsan :D
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
:pro:
 
CONNECTED7

CONNECTED7

Üye
şubat sonu gibi olacak sanırım sana güveniyorum.Ahanda başka yüklemicem beklicem USTAM
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi

sem_sen

Üye
şubat sonu biraz geç değil mi
 

Furkan-E

Üye
​İkincisi daha iyi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Oğuzhan
dj_onur

dj_onur

Üye
N9 ikon pakiti kullan :D hos duruyor

----------Eklendi @ 22:24:48 ---------- Yazıldı @ 22:20:05 ----------

Ek olarak menü düzenli bir seklde gelsn gereklı uygulamalar gerekli klasörde olsun yaplması mùmkun sanrm ;)
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
N9 ikon pakiti kullan :D hos duruyor

----------Eklendi @ 22:24:48 ---------- Yazıldı @ 22:20:05 ----------

Ek olarak menü düzenli bir seklde gelsn gereklı uygulamalar gerekli klasörde olsun yaplması mùmkun sanrm ;)
n9 kullanıcam zaten çok hoş n9 bir de güzel bir tema buldum 3. Parti uygulamaların ikonları mevcut
düzenli yapıcam mesela ramblow araçlarda olacak :oke:
 
dj_onur

dj_onur

Üye
Kardes bence program gömme ayrca dosya olustr ısteyen yuklesn photo brow. Vs gbi zaten hack bosa yer kaplamaz hem :D
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
Kardes bence program gömme ayrca dosya olustr ısteyen yuklesn photo brow. Vs gbi zaten hack bosa yer kaplamaz hem :D

sadece ramblow autoinstaller bt switch ve rompatcher ı gömeceğim bt switch zaten kullanacağım moddan dolayı geliyo çok birşey değil gerekli programlar bunlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt