Oğuzhan
Üye
bana v60 ın türkçe dili lazım ya elinde olan varmı bi cfw buldumda![]()
bu konu bunun yeri değil
bana v60 ın türkçe dili lazım ya elinde olan varmı bi cfw buldumda![]()

hocam bence birinci de güzel fena durmaz cfw de![]()

fw ne zaman cıkar![]()

fw ne zaman cıkar![]()

Burdaki arkadaslar cepmod a üyeliği var sanrm cfwler hep aynımod arsvlemesı ve sayfa düzeni olusturmuslar önceden yktu

Civ civ kardes saf portta ne gibı sorunlar var baslca altsayısal 58 gbi mi ? Pm atarsan![]()

şubat sonu gibi olacak sanırım sana güveniyorum.Ahanda başka yüklemicem beklicem USTAM

​İkincisi daha iyi.

n9 kullanıcam zaten çok hoş n9 bir de güzel bir tema buldum 3. Parti uygulamaların ikonları mevcutN9 ikon pakiti kullanhos duruyor
----------Eklendi @ 22:24:48 ---------- Yazıldı @ 22:20:05 ----------
Ek olarak menü düzenli bir seklde gelsn gereklı uygulamalar gerekli klasörde olsun yaplması mùmkun sanrm![]()

Kardes bence program gömme ayrca dosya olustr ısteyen yuklesn photo brow. Vs gbi zaten hack bosa yer kaplamaz hem![]()
