Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Ana Smileylerde Değişiklik
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ChavRash
Emekli Yönetici
Konuyu başından beri takip ediyorum arkadaşlar, ama söz konusu düzenlemeye yetkili olan Ozan arkadaşımız. Ona sebep cevap yazmadım.
tamamdir abi. istediklerimizi oraya yazdim cogu arkadas onayladi. gerisi Ata abiye kalmis.
Praetor
Emekli Yönetici
Arkadaşlar açıkçası bu istek çok subjektif
Yani siz bunları beğenebilirsiniz ama bu konuyu görmeyen ve sizden sayıca fazla üye de farklı smileyleri beğenebilir
Üstelik konudaki katılım oranı oldukça düşük kalmış
İfadelerde bir revizyona gitmeyi ben de düşünüyordum, lakin pek çok şey gibi forumun yeni sürümünü bekliyordum
Mesela bence mesaj paneli altında kalan ifadeler sayıca az. Daha fazla olabilir ki bu durumun düzenlenmesi için beklemedeyiz zaten.
Ancak istekleriniz doğrultusunda bazı ifadeleri değiştireceğim
Yeni sıralama bu şekilde arkadaşlar.
Açıkçası bu ifade sitede çok eskiden beridir en sık kullanılan ifadelerden. O nedenle kendisini bizzat 2. sıraya koydum
Az kullanılan ifadeler çıkartılarak yerlerine;
yan yana olacak şekilde ve ifadeleri konuldu. Böylece beğendiğinizi ve beğenmediğinizi "rahatlıkla" ifade edebileceksiniz
Yine ifademiz aramıza katıldı Ve tabii trip yapmak isteyenlere ifadesi
Box, heyo gibi ifadeleri çıkarttık dediğim gibi...
Tek sorun en sondaki ve ifadeleri... Duygularımızı en güzel şekilde ifade ediyorlar ancak aşağıdaki panelde aşırı küçük görünüyorlar.
Bir süre kalsın böyle beğenilmezse değiştiririz
Arkadaşlar açıkçası bu istek çok subjektif
Yani siz bunları beğenebilirsiniz ama bu konuyu görmeyen ve sizden sayıca fazla üye de farklı smileyleri beğenebilir
Üstelik konudaki katılım oranı oldukça düşük kalmış
İfadelerde bir revizyona gitmeyi ben de düşünüyordum, lakin pek çok şey gibi forumun yeni sürümünü bekliyordum
Mesela bence mesaj paneli altında kalan ifadeler sayıca az. Daha fazla olabilir ki bu durumun düzenlenmesi için beklemedeyiz zaten.
Ancak istekleriniz doğrultusunda bazı ifadeleri değiştireceğim
Yeni sıralama bu şekilde arkadaşlar.
Açıkçası bu ifade sitede çok eskiden beridir en sık kullanılan ifadelerden. O nedenle kendisini bizzat 2. sıraya koydum
Az kullanılan ifadeler çıkartılarak yerlerine;
yan yana olacak şekilde ve ifadeleri konuldu. Böylece beğendiğinizi ve beğenmediğinizi "rahatlıkla" ifade edebileceksiniz
Yine ifademiz aramıza katıldı Ve tabii trip yapmak isteyenlere ifadesi
Box, heyo gibi ifadeleri çıkarttık dediğim gibi...
Tek sorun en sondaki ve ifadeleri... Duygularımızı en güzel şekilde ifade ediyorlar ancak aşağıdaki panelde aşırı küçük görünüyorlar.
Bir süre kalsın böyle beğenilmezse değiştiririz