Ana Smileylerde Değişiklik

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Konuyu başından beri takip ediyorum arkadaşlar, ama söz konusu düzenlemeye yetkili olan Ozan arkadaşımız. Ona sebep cevap yazmadım. :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: 'Patron ve 'Şeref'


'Patron

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
Konuyu başından beri takip ediyorum arkadaşlar, ama söz konusu düzenlemeye yetkili olan Ozan arkadaşımız. Ona sebep cevap yazmadım. :oke:
Anlaşıldı abi . Ozan abiyi bekliyoruz ozaman.
 
  • Beğen
Tepkiler: ChavRash
KralBaykus

KralBaykus

Üye
Bencee suanqıler guzel.. Ama o kop2 de cok guzel...:oke::megafon:
 
Ozan

Ozan

Admin
Konuyu başından beri takip ediyorum arkadaşlar, ama söz konusu düzenlemeye yetkili olan Ozan arkadaşımız. Ona sebep cevap yazmadım. :oke:
Smileylerden sorumlu maxicep bakanımız Praetor yani Ata.

Ata ya konuyu ileteyim, uygun gördüklerini sizin yorumlarınızı dikkate alarak düzenlesin, smileyleri o düzenliyordu en son :bigstar:
 
'Patron

'Patron

Üye
    Konu Sahibi

Smileylerden sorumlu maxicep bakanımız Praetor yani Ata.

Ata ya konuyu ileteyim, uygun gördüklerini sizin yorumlarınızı dikkate alarak düzenlesin, smileyleri o düzenliyordu en son :bigstar:

tamamdir abi. istediklerimizi oraya yazdim cogu arkadas onayladi. gerisi Ata abiye kalmis.
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Arkadaşlar açıkçası bu istek çok subjektif :D
Yani siz bunları beğenebilirsiniz ama bu konuyu görmeyen ve sizden sayıca fazla üye de farklı smileyleri beğenebilir :)
Üstelik konudaki katılım oranı oldukça düşük kalmış :)

İfadelerde bir revizyona gitmeyi ben de düşünüyordum, lakin pek çok şey gibi forumun yeni sürümünü bekliyordum :ehe
Mesela bence mesaj paneli altında kalan ifadeler sayıca az. Daha fazla olabilir ki bu durumun düzenlenmesi için beklemedeyiz zaten.

Ancak istekleriniz doğrultusunda bazı ifadeleri değiştireceğim :)


----------Eklendi @ 20:46:18 ---------- Yazıldı @ 20:21:26 ----------

:ehe:kop:
:hmmm:hih:
:d::naughty:
:ağlarım::oke:
:islik:bye2:
:sarıl::aha:
:off::op:
:nono::aman2:
:angry::yuru
:P::pro:
:bilmm:megafon:
(h):alkis
:ah:vur
|-):dry:
:good::kotu:
:tşk::rica:

Yeni sıralama bu şekilde arkadaşlar.
Açıkçası :kop: bu ifade sitede çok eskiden beridir en sık kullanılan ifadelerden. O nedenle kendisini bizzat 2. sıraya koydum :D
Az kullanılan ifadeler çıkartılarak yerlerine;
yan yana olacak şekilde :good: ve :kotu: ifadeleri konuldu. Böylece beğendiğinizi ve beğenmediğinizi "rahatlıkla" ifade edebileceksiniz :)
Yine :dry: ifademiz aramıza katıldı :D Ve tabii trip yapmak isteyenlere :hih: ifadesi :)
Box, heyo gibi ifadeleri çıkarttık dediğim gibi...
Tek sorun en sondaki :tşk: ve :rica: ifadeleri... Duygularımızı en güzel şekilde ifade ediyorlar ancak aşağıdaki panelde aşırı küçük görünüyorlar.
Bir süre kalsın böyle beğenilmezse değiştiririz :)
 
  • Beğen
Tepkiler: OğuzcanAbi
'Patron

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar açıkçası bu istek çok subjektif :D
Yani siz bunları beğenebilirsiniz ama bu konuyu görmeyen ve sizden sayıca fazla üye de farklı smileyleri beğenebilir :)
Üstelik konudaki katılım oranı oldukça düşük kalmış :)

İfadelerde bir revizyona gitmeyi ben de düşünüyordum, lakin pek çok şey gibi forumun yeni sürümünü bekliyordum :ehe
Mesela bence mesaj paneli altında kalan ifadeler sayıca az. Daha fazla olabilir ki bu durumun düzenlenmesi için beklemedeyiz zaten.

Ancak istekleriniz doğrultusunda bazı ifadeleri değiştireceğim :)


----------Eklendi @ 20:46:18 ---------- Yazıldı @ 20:21:26 ----------

:ehe:kop:
:hmmm:hih:
:d::naughty:
:ağlarım::oke:
:islik:bye2:
:sarıl::aha:
:off::op:
:nono::aman2:
:angry::yuru
:P::pro:
:bilmm:megafon:
(h):alkis
:ah:vur
|-):dry:
:good::kotu:
:tşk::rica:

Yeni sıralama bu şekilde arkadaşlar.
Açıkçası :kop: bu ifade sitede çok eskiden beridir en sık kullanılan ifadelerden. O nedenle kendisini bizzat 2. sıraya koydum :D
Az kullanılan ifadeler çıkartılarak yerlerine;
yan yana olacak şekilde :good: ve :kotu: ifadeleri konuldu. Böylece beğendiğinizi ve beğenmediğinizi "rahatlıkla" ifade edebileceksiniz :)
Yine :dry: ifademiz aramıza katıldı :D Ve tabii trip yapmak isteyenlere :hih: ifadesi :)
Box, heyo gibi ifadeleri çıkarttık dediğim gibi...
Tek sorun en sondaki :tşk: ve :rica: ifadeleri... Duygularımızı en güzel şekilde ifade ediyorlar ancak aşağıdaki panelde aşırı küçük görünüyorlar.
Bir süre kalsın böyle beğenilmezse değiştiririz :)
Tamamdır Çok Guzel Oldu. :oke: :kop: :hih: :alkis :dry: :good: :kotu: :tşk: :rica: :aha:
 

OğuzcanAbi

Üye
:tşk: o zmn :ehe
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Ne demek, her şey sizler için :gul:
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2149105
.BlueTR

.BlueTR

Üye
:dry: koyulması iyi olmuş istediğim smileydi :D
:tşk:
 
Rich4arD

Rich4arD

Üye
Tüh kaçırmışım.
Ben de şimdi katılıyorummm :naughty:
Şimdi daha güzel olmuş sanki :hmmm
 
'Patron

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
ben herkez icin dusundum zaten :alkis
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt