(ANA KONU)Stardroid BAŞARISIZ!

Sponsorlu Bağlantılar



-Emre

-Emre

Üye
hammmmm neyse sonuçta seneye (ALLAH ın izni ile) fen yada atatürk anadoluya gidince nasıl olsa ipad2 veya iphone 4s veya galaxy note veya galaxy s3 gelcek inş o yüzden çokda umursamsadım

harbiden şanslısın ben daha wonderı aldıramadım bir yıl oldu :)
 
MrFinito

MrFinito

Üye
Hala daha uğraşılıyor off:/

- - - Eklendi - - -

Hala daha uğraşılıyor off:/
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye
    Konu Sahibi
döndüm arkadaşlar.
evet daha hala uğraşıyorlar :/
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye
    Konu Sahibi

saintone

Üye
Kötümser olmak istemiyorum ama stardroid de yalan olacak gibi.
 
abandonware

abandonware

Üye
eski starıma işkence çektirmek istiyorum :)

- - - Eklendi - - -

sonuçta kullanmıyorum.

- - - Eklendi - - -

bu arada nasıl kurulacağı hakkında ayrıntılı bilgi versen ?
 

taka78

Üye
blue tr maşallah ingilizcen benim ki kadar iyisitenin forumuna baktımda aktif bir üyesisin ve ayrıca orda 1.5 denemesi bittiği yazıodu doğru mu???????
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye
    Konu Sahibi

Üzüldüm bak şimdi sana :kıskıs: Çok beklemişsin bence.Bir aksilik olupta yapamazlarsa yazık olucak sana :züü:

valla ya.ama olacak gibi.gelişme var ekleyecem birazdan.
Kötümser olmak istemiyorum ama stardroid de yalan olacak gibi.
bilemiyorum.ama sonu montedroid gibi olursa cidden üzücü olur :D


Valla hiç bilmiyorum :bilmm Ama inşallah yalan değilde gerçek olur :worshippy:
inşallah.

eski starıma işkence çektirmek istiyorum :)

- - - Eklendi - - -

sonuçta kullanmıyorum.

- - - Eklendi - - -

bu arada nasıl kurulacağı hakkında ayrıntılı bilgi versen ?
haha :D
nasıl kurulucağı daha yok.çünkü bitmedi.

blue tr maşallah ingilizcen benim ki kadar iyisitenin forumuna baktımda aktif bir üyesisin ve ayrıca orda 1.5 denemesi bittiği yazıodu doğru mu???????
lise ingilizcesi :D
1.5 denemesi bittide batırdılar başarısız oldu :D
zaten %90dı driverlar yoktu ve o öylesineydi.ama sonuçta parlayan android yazısını gördüler :D


- - - Eklendi - - -

GÜNCELLEME:


TrollDroid arkaplanlı bir patch menüsü hazırlanmış.
açma+arama cevaplama tuşuna basılı tutularak giriliyor.
bu son rc2 olması bekleniyor.
alttaki stardroid mod yazan yere kamera tuşuyla basınca sd carddan boot olacak.
ben denedim resimdeki gibi şuanda mevcut değil diyor.
stardroid seçince flash android çıkıyor.zaten orada yazıyor.
test etmek isteyenler için:
rc2 linki:
apps_patch linki:
yine sadece MXEIL2 de çalışmaktadır.
 
15097

15097

Üye
Yahu ne trolldroid'i :( adam gibi android indirip kuralım 1.6 donut.ohh mis :) kullanalım orjinal orjinal :)

- - - Eklendi - - -

stardroid'den hala yeni bir tweet yok en son 16'sında atmıs ayın.yeni tweet gelmesi yakındır. :hmmm nasıl bir gelisme gelecek bu sefer merak ettim iyice :hmmm
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye
    Konu Sahibi
Yahu ne trolldroid'i :( adam gibi android indirip kuralım 1.6 donut.ohh mis :) kullanalım orjinal orjinal :)

- - - Eklendi - - -

stardroid'den hala yeni bir tweet yok en son 16'sında atmıs ayın.yeni tweet gelmesi yakındır. :hmmm nasıl bir gelisme gelecek bu sefer merak ettim iyice :hmmm

trolldroid dediğim şu hani robottan bahsediyorum :D
evet tweet yok ama yakındır.
çünkü şu en son güncellememle artık bootloader işi tamamen bitmiştir.
sadece işte dosyaların yerine yerleştirilmesi falan kaldı diye biliyorum.


- - - Eklendi - - -

bkz:trolldroid
 
15097

15097

Üye
Ben hâlâ inanamıyorum orjinal android for star :aha:
 
15097

15097

Üye
hâlâ tweet atmamışlar :off: bugün atsalar bari.meraktan çatlamak üzereyim :off:
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye
    Konu Sahibi
.BlueTR

.BlueTR

Üye
    Konu Sahibi


Ya iyi bir sey oldu ya kotu bir sey :hmmm
kötü bişey olduğunun sanmıyorum.
çünkü biri daha denemiş.




resimler berbat ama olsun benim değil :D
2.resimd ealtta stardroid yazıyor 1.resimd eise patch menüsünü göstermişler.
 

Benzer Konular



Üst Alt