(ANA KONU)Stardroid BAŞARISIZ!

Sponsorlu Bağlantılar



CRYSTAL40

CRYSTAL40

Üye
üst konu olmayı hak ediyor :good:
 
15097

15097

Üye
Android olsunda :) gerisi önemli degil :) Birde marketi olsun ohh! Süper olur.Ama bir şey sormak istiyorum bu android S5233A'da da calısıcak mı? Yoksa sadece S5230 lar için mi :hmmm
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye
    Konu Sahibi
Android olsunda :) gerisi önemli degil :) Birde marketi olsun ohh! Süper olur.Ama bir şey sormak istiyorum bu android S5233A'da da calısıcak mı? Yoksa sadece S5230 lar için mi :hmmm
her model için.tek fwde toplayacaklar.fakat MXEIL2 fwsini atmak şart android için.
Wifilerde,TVlerde tek fwde çalışacak.sadece wifi veya tv li starı olanlar bi uygulama olacak onu yükleyince çalıştırabilecekler.
wifi veya tvsi olamayanlar ise uygulamayı yüklese bile normal olarak çalışmaz zaten çip yok :D

üst konu olmayı hak ediyor :good:
demi :naughty:

android de apk yani java açıyor ufak ufak zorlarız :)

ya biliyorum onu.
ben apk dosyalarını kodlarla değilde web sayfasına yönlendirecek fakat bunu uygulama üzerinden yapacak.o anlamda söylmiştim.bende öyle fake siri yapmıştım açtığın gibi çaktırmadan web sitesine giriyodu oradan açıyordu siri arayüzünü falan :ehe
ama uygulama kapatmadan yapıyo bunu.
 
15097

15097

Üye
Benim telefonda wifi yok yaw.Bu kotu oldu :(
 
MrFinito

MrFinito

Üye
Ben telefonu eylülde değiştircem one x almayı düşünüyorum ama şuan android çok lazım bana

- - - Eklendi - - -

Ben telefonu eylülde değiştircem one x almayı düşünüyorum ama şuan android çok lazım bana
 
15097

15097

Üye
Bende 2013 yilinda degistiricem ama banada ne olursa olsun android lazim
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye
    Konu Sahibi
Bende 2013 yilinda degistiricem ama banada ne olursa olsun android lazim
banada android lazımda ben onu bi kenara atıpta xbox 360+kinect alacam inşallah.
stardroid olursa eğer idare eder beni.
 
15097

15097

Üye
Star'i android'e cevirince telefonda hic kasma falan yapmayacak degil mi?
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye
    Konu Sahibi
Star'i android'e cevirince telefonda hic kasma falan yapmayacak degil mi?
yapmaması mümkün değil.
sadece menüde,ev ekranında gezerken,widget eklerken falan kasmaz.onundışında video izlerken video donmaz ama açılması geç sürer,müzikte aynı şekilde.internette ilk açarken kasabilir.
ama zaten bazı şeyler kaldırıldığı için daha hafifledi.


- - - Eklendi - - -

GÜNCELLEME:
Still working on it, we don't give up our project, the principal part is finished.. Now, there is another big one.. (Twitter)
Çeviri:
Hala üzerinde çalışıyoruz.Projeden pes etmeyin.Başlıca kısmı bitti.Şimdi sırada büyük bir tane var...
 

ziyankar55

Üye
bluetr kardeş peki bu olay monte içinde geçerli olacakmı
 
15097

15097

Üye
bluetr kardeş peki bu olay monte içinde geçerli olacakmı

Onun icin montedroid var.


- - - Eklendi - - -


yapmaması mümkün değil.
sadece menüde,ev ekranında gezerken,widget eklerken falan kasmaz.onundışında video izlerken video donmaz ama açılması geç sürer,müzikte aynı şekilde.internette ilk açarken kasabilir.
ama zaten bazı şeyler kaldırıldığı için daha hafifledi.


- - - Eklendi - - -

GÜNCELLEME:
Still working on it, we don't give up our project, the principal part is finished.. Now, there is another big one.. (Twitter)
Çeviri:
Hala üzerinde çalışıyoruz.Projeden pes etmeyin.Başlıca kısmı bitti.Şimdi sırada büyük bir tane var...

Umarim bu sefer pek uzun surmez.
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye
    Konu Sahibi

Umarim bu sefer pek uzun surmez.
umarım.sıkıldım artık bende beklemekten.

bluetr kardeş peki bu olay monte içinde geçerli olacakmı

maalesef.montedroid durduruldu 7-8aydır bi icraat yok.çünkü denendi ama hiçbişey çalışmadı.yani kısaca boşuna uğraşmış oldular.şuanda dfg starmodsdaki tüm geliştiriciler stardroide odaklanmış durumda.ajan gibi hissettim kendimi sanki devlet sırrı açıklıyorum :D
 

taka78

Üye
devlet arşivlerinde star 2 için bişiler war mı
 

Benzer Konular



Üst Alt