15097
Üye
Hic sırası degil simdi bunun Samsung'ta konu aç lütfenArkadaşlar samsung gt s 5830 telefondan bilgisayara fotoğraf aktaramiyorum. Yardimci olurmusunuz

Hic sırası degil simdi bunun Samsung'ta konu aç lütfenArkadaşlar samsung gt s 5830 telefondan bilgisayara fotoğraf aktaramiyorum. Yardimci olurmusunuz

yaz ama web tabanlı yazarız anca.star bence bizim yazdıklarımızdan ancak o kadarını kaldırırBen android olunca kendim yazıcam programı

+1
Hic sırası degil simdi bunun Samsung'ta konu aç lütfen![]()
android de apk yani java açıyor ufak ufak zorlarızyaz ama web tabanlı yazarız anca.star bence bizim yazdıklarımızdan ancak o kadarını kaldırır1

her model için.tek fwde toplayacaklar.fakat MXEIL2 fwsini atmak şart android için.Android olsundagerisi önemli degil
Birde marketi olsun ohh! Süper olur.Ama bir şey sormak istiyorum bu android S5233A'da da calısıcak mı? Yoksa sadece S5230 lar için mi
![]()

demiüst konu olmayı hak ediyor![]()

android de apk yani java açıyor ufak ufak zorlarız![]()

banada android lazımda ben onu bi kenara atıpta xbox 360+kinect alacam inşallah.Bende 2013 yilinda degistiricem ama banada ne olursa olsun android lazim
yapmaması mümkün değil.Star'i android'e cevirince telefonda hic kasma falan yapmayacak degil mi?
bluetr kardeş peki bu olay monte içinde geçerli olacakmı
yapmaması mümkün değil.
sadece menüde,ev ekranında gezerken,widget eklerken falan kasmaz.onundışında video izlerken video donmaz ama açılması geç sürer,müzikte aynı şekilde.internette ilk açarken kasabilir.
ama zaten bazı şeyler kaldırıldığı için daha hafifledi.
- - - Eklendi - - -
GÜNCELLEME:
Still working on it, we don't give up our project, the principal part is finished.. Now, there is another big one.. (Twitter)
Çeviri:
Hala üzerinde çalışıyoruz.Projeden pes etmeyin.Başlıca kısmı bitti.Şimdi sırada büyük bir tane var...
umarım.sıkıldım artık bende beklemekten.
Umarim bu sefer pek uzun surmez.
bluetr kardeş peki bu olay monte içinde geçerli olacakmı

devlet arşivlerinde star 2 için bişiler war mı
sanırım yokyok maalesef.birde kaç oldu söylüyorum bilmiyorum ama:devlet arşivlerinde star 2 için bişiler war mı
yani star, star2'den daha mı iyi
yok maalesef.birde kaç oldu söylüyorum bilmiyorum ama:
star2 nin GPU su androide yetmez...

star2 nin ram,rom,cpu,gpu stardan yüksek.
yani star, star2'den daha mı iyi![]()
![]()

