Ana bilgisayar hard disk içeriğini görebilir mi ?

  • 24 Temmuz 2014
  • 763 Okunma
  • 21 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. merhaba kardeşlerim bir maruzatım olcak bende 1 tb harici hdd var içinde belgler resimler müzikler falan var ben internet kafeye gtmiş olsam pc ye taksam ana pc benm hdd min içerigini göreblirmi ?
     


    Yazan: The SLayeR
  2. bilgisayara girerse görür
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  3. bu kötymüş
     
  4. Bisey sorabilirmyim
     
    Samsung ile gönderdi
  5. ?
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  6. sen çıkardıktan sonra göremez sen taktığında senin bilgisayarına girerse görür ki adam neden sizin bilgisayarınıza girsin
     
  7. Var kardeşim ben çok denk geldim girip kontrol ediyolar baktı hdd yle uğrasıyorum girermş girer ne var die.. Neyse genede tedbirli davranmak lazım
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 18 Kasım 2014
  8. paylaşım kapalıysa nasıl girecek uzaktan kontrolla girse ana makina hedef makinann faresini de oynatırfare kendi kendine oynarsa direk çıkar :D paylaşımı kapat
     
  9. Beyler forumda olduğunuzu unutmayın :nono:
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    L-LumieRe ve The SLayeR bunu beğendi.
  10. Bak bu aklıma gelmedi tabi girerse fare oynamazsa bağlı donanımlara girerse diye düşünmüştüm direk mesela üniversite okudugum yerde bi int.cafe vardı usb bile taksan ana makinada uyarı veriyodu :)
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  11. o makineyi kilitleme açma yazılımından işte küçükken cok giderdim int kafeye akınsoft muydu neydi :D
     
  12. Aynn hala akınsoft galiba çğu yerde:)
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  13. son dk ya sövmediğim kelime kalmamıştı metin 2 de tam metin buldum akınsoft yazısı çıkmıştı :D
     
  14. Genelde süresiz takılırdım bu yüzden no problem :)
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  15. Zenginlik işte nabarsın :D :D
     
    The SLayeR bunu beğendi.
  16. Evet Akınsoft Ve En Son Sürümlerinde Her Bilgisayara Girebiliyor. Hddlere Flaşlara Falan Bakabiliyor Diye biliyorum
     
  17. ya bazılarında son dklarda ne güzel haber veriyordu süreniz bitiyor felan şimdi haşırt kapatıyo.sahip de reset attırmıyor.
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  18. Ben Görmeden Atıyorum. :D
     
  19. valla geçen gittim ne var ne yok hepsini haricime attım geldim flimdi müzikti :) 780 gb lik arşiv vardı
     
  20. Sorun çözüldü mü :) ?
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
17/10/2018 - 00:19