tutas_tee
Üye
amsn ekrandaki boyut sorunu???
amsn'yi murattiy arkadaşın paketi sayesinde kurdum gayette güzel çalıştı sağolsun.sonrasında telefonu kapatıp açtım ve amsn yi tekrar başlattığımda amsn ekran boyutu çok fazlalaşmıştı bende görünüm kısmından ayarlara girdim (ctrl+p) oradan da görünüş kısmına girerek amsnin arayüz yazı tipi ve metin boyutunu değiştir kısmından otomatiği seçtim ve kaydet dedim ama halen sorun hallolmadı ne yapmam gerekiyor yada bu boyutı amsn nin kodlarıyla çözebilirmiyim bir yardım edebilirmisniz acaba???
