amsn ekrandaki boyut sorunu???

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tutas_tee

tutas_tee

Üye
    Konu Sahibi
amsn ekrandaki boyut sorunu???
amsn'yi murattiy arkadaşın paketi sayesinde kurdum gayette güzel çalıştı sağolsun.sonrasında telefonu kapatıp açtım ve amsn yi tekrar başlattığımda amsn ekran boyutu çok fazlalaşmıştı bende görünüm kısmından ayarlara girdim (ctrl+p) oradan da görünüş kısmına girerek amsnin arayüz yazı tipi ve metin boyutunu değiştir kısmından otomatiği seçtim ve kaydet dedim ama halen sorun hallolmadı ne yapmam gerekiyor yada bu boyutı amsn nin kodlarıyla çözebilirmiyim bir yardım edebilirmisniz acaba???
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt