Alttakine Miras Birak :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

TURKISH POWER

Üye
    Konu Sahibi
evt alırım...bende altakıne kaldırımdakı copu bırakıyorum:muha:
 


enigma

enigma

Üye
bende onu alıp çöpe atıyorum :D
ben masamdaki boş kahve fincanını bırakıyorum :D
 

TURKISH POWER

Üye
    Konu Sahibi
ok aliim bariii...bende sana gs t-shirt'lerimi bırakıyorum al kullan
 
enigma

enigma

Üye
yaw gs t-shirtü alerji yapıyor :D:D:D yinede saol :D
şu telefunada vereyim kurtulayım.
 
keremerson

keremerson

Üye
oo saolasın enigma.
bende alttakine n70 usb kablomu bırakıorum ;)
 

elmyra

Üye
kart okuyucumu bırakıyorum
 
keremerson

keremerson

Üye
4gb flash belleğimi bırakıorum ;);)
 

elmyra

Üye
ben alırımm usb kablosu bırakıyorum
 
keremerson

keremerson

Üye
ben almam war zaten :lac:
parfümümü (tiaras) bırakıorum :yuru
 

elmyra

Üye
bırak napimm not defterimi bırakıyorummm
 
keremerson

keremerson

Üye
hatıra defterimi bırakıorum(olmayan bi defter :islik)
 

elmyra

Üye
borsa günlüğümü bırakıyorum
 
enigma

enigma

Üye
bende maxicepi bırakıyorum:sn:
 

TURKISH POWER

Üye
    Konu Sahibi
ben alltakıne sadece ama sadece 1 adet sakız bırakıyorum
 
enigma

enigma

Üye
teşekkür ederim
sizi size bırakıyorum
 

TURKISH POWER

Üye
    Konu Sahibi
o_O

Bende alltakıne gs saatimi bırakıomm...:bira:
 
enigma

enigma

Üye
saol ben almayayım:D
çoraplarımı bırakıyorum :D
 

TURKISH POWER

Üye
    Konu Sahibi
bende almıyorum....posterlerimi bırakıorum
 
enigma

enigma

Üye
poster mi? salyamı sileyim :D
bende maket teknelerimi bırakıyorum:D
 

TURKISH POWER

Üye
    Konu Sahibi
mini cooper arabamı bıkrakıyorum...:oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Ozan
Cevap
0
Görüntüleme
763
Ozan
T3KKRAL
Cevap
2
Görüntüleme
737
Nextman
OttomanEmpire06
Cevap
8
Görüntüleme
12K
oscartiger
LAMBCU
Cevap
1
Görüntüleme
560
oguzxw


Üst Alt