Bahadir_fb
Üye
Evet telefon içindi.telefondan uğraşmam pc daha rahat geliyoer yada geç eve geliyo nasılsa
dosya yüklemeye basınca belgelere bas demişsin sen telden yükleme yönteminimi anlattın
bak şöyle anlatayım konu açarken altta dosya yükle butonuna tıklıyorum pc de explorer açılıyo dosya seçmem için ama klasör içi bomboş hiçbi dosya türünü görmüyo. bu klasörde hem resim hem apk var mesela ama görünmüyo
anlamadım bu yeni sistemi nasıl yükleniyo
olmazsa eski yöntem yükliyim ben yine
Valla benim pc de dosyalar gorunuyor, senin pc ile maxi arasinda bi uyumsuzluk var galiba

dosya yüklemeye basınca belgelere bas demişsin sen telden yükleme yönteminimi anlattın 
