kingof1903
Üye
-
Konu Sahibi
-
e6 alabilirsin tasarımı çohoş
bence c6 01 al tavsiyem bataryasını zor bulursun
dostum bu saatten sonra symbiana para vermek saçma olur ace al hd olmasa da dünyalar kadar oyun var seç beğen oyna derim. Viber gibi bi uygulama var daha ne isteyebilir ki insan? Param olsa en dandiginden de olsa bi ios veya androide geçeceğim
603 o fiyata alınabilecek en iyi telefonlardan 1 ghz 512 mb ram v.s .v.s ben tavsiye ederim
- - - Eklendi - - -
ayrıca bu arkadaşada bakma gidipde ace falan alma çok pişman olursunbide üst modeller çıktıkca o tür orta segmentli telefonların piyasa fiyatı düşer ben c6 01 almıştım 550 liraya normal fiyatı 650 700 liraydı kesinlikle 603 al kaçırma o fiyata en iyi telefon
Arkadaşım sakın Galaxy Ace alayım diye bir hataya düşme bi kere ram sıkıntısı oluyor cihazda ve gpu'su çok eski bir gpu ne hd oyun oynayabilirsin ne de cihazı stabil kullanamazsın. 500 lira civarı alınabilecek en hesaplı cep telefonu Nokia 603'tür.
Ace alıp menüde, facebookta falan kasılmasını izleyeceğine 603 almanı tavsiye ederim. En azından telefon olarak kullanırsın.
Yanında da cetvel taşırsın yazıları çekmek için
30 cm yukarıdan çeker kırparsın. En azından bir face e girdin diye tüm telefon rehberin facebook kişi listenle karışmaz.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?