Allahıma Şükürler Olsun !

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Allahıma Şükürler Olsun !
Arkadaşlar benim c6-01 belleli telefonum internete bağlanmıyordu . Bu sabah kalktım .Sabah 6 dan beri telefonu aralıksız flashladım . 5 kere falan dead phone oldu . En az 5 kere 25.007 ye direkt olarak dönmeye çalıştım . Tam umudumu kestim "Yine mi belleye dönücem" diye diyordum . Ve döndüm .Fakat döndükten sonra telefonum bana küçük bir sürpriz hazırlamıştı . 5 dakika önce bütün sorunumu çözdüm . Hatta telefon açıldıktan sonra web e baktım 1 tl mi yedi kerata

Ama telefon düzeldi artık , bende tam olarak belleliyim
 
Tepkiler: bozkurt95

^BaRoN^

Üye
Ee napak ölekmi?

Şaka bir yana çözüm 5-6 flash değildir bence
 
bildirim çubuğundan mobil verinin açık olup olmadığına bakmışmıydınız hiç?
 
    Konu Sahibi
Ee napak ölekmi?

Şaka bir yana çözüm 5-6 flash değildir bence


Kardeş bencede 5-6 flaş değil . Daha demin Norton hack yaptım yine gitti internet bence , norton hack belleye olumsuz etki yapıyor

----------Eklendi @ 09:35:53 ---------- Yazıldı @ 09:34:56 ----------

bildirim çubuğundan mobil verinin açık olup olmadığına bakmışmıydınız hiç?


Hemde kaç kere ? Telefonun sistmini çözdüm

----------Eklendi @ 09:39:20 ---------- Yazıldı @ 09:35:53 ----------

Lan bu nokia benimle t * ş * k mı geçiyor anlamadım

Yine aynı sorun geldi
 

Nedense ben hiç sıkıntı çekmedim şuan telefondan yazıyorum
 

Febris

Üye
Bende de sıkıntı olmadı ama bazı kişilerde net sorunu vardı biri çozülmüş
 
    Konu Sahibi
Şu anda telefonu dead phone yapmak için uğraşıyorum
 

[ENGİN]

Üye
hack lemeyle ınternet ve wifinin ne alakası var arkadaşlar
 
    Konu Sahibi
Bilmiyorum ki , bende anlamadım . Şu an hacki kaldırdım şak diye düzeldi
 

trontr

Üye
şu telefona soft ve hard attıktan sonra suite ile güncelleyin bür sorun olmaz.ben 1 yıldır kullanıorum c7 yi hiç flash atmadım daha. 1 kere bile sorun çıkarmadı.
 
    Konu Sahibi
Nokia suite çok hantal be abii
 
yaw arkadaşlar neden norton hackla telefonu hacklemek için uraşıyosunuzki installserveri gömün core içine alın size hack sonra flash atın tamamdır
 
Çözüm flashtan sonra soft format atmaktı, sorsaydın ya bana
 
    Konu Sahibi
yaw arkadaşlar neden norton hackla telefonu hacklemek için uraşıyosunuzki installserveri gömün core içine alın size hack sonra flash atın tamamdır

nasıl gömcez biraz bilgilendir

----------Eklendi @ 13:14:02 ---------- Yazıldı @ 13:10:40 ----------

Çözüm flashtan sonra soft format atmaktı, sorsaydın ya bana

Hocam her şeyi denedim . Soft , hard .. Ama bugün farkına vardım . Hack bir zarar vermiyor .. Nortonhack i yükleyim silin denilen uygulamayı silip tekrar açınca erişime izin verilmiyor diyor .. Umunokiahack i deneyecektim süresi dolmuş
 
Eğer wifi çalışıyorsa wifi ile mağazaya gir nokia vpn indir ordan buda işe yarardı..
 
    Konu Sahibi
Hiç bir şey çalışmıyor Bıktım bu nokia dan ... En yakın zamanda samsung serisine geçicem ...
 
hayırlı olsun kutlamalara mı açsaydın konuyu
 

n000k

Üye
o kadar flaş atmayı biliyon ne diye orjinalle uğraşıyon?? at bi cfw tele , telefon kullandığını bil!!
 
Tepkiler: S.E.C.R.E.T
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...