furkitare
Üye
-
Konu Sahibi
-
Ee napak ölekmi?
Şaka bir yana çözüm 5-6 flash değildir bence
bildirim çubuğundan mobil verinin açık olup olmadığına bakmışmıydınız hiç?
Kardeş bencede 5-6 flaş değil . Daha demin Norton hack yaptım yine gitti internet bence , norton hack belleye olumsuz etki yapıyor
----------Eklendi @ 09:35:53 ---------- Yazıldı @ 09:34:56 ----------
Hemde kaç kere ? Telefonun sistmini çözdüm
----------Eklendi @ 09:39:20 ---------- Yazıldı @ 09:35:53 ----------
Lan bu nokia benimle t * ş * k mı geçiyor anlamadım
Yine aynı sorun geldi
Evet çünkü üst üste kuruyor . Ama flash atarsan sıfırdan kurar .Nokia suite çok hantal be abii
yaw arkadaşlar neden norton hackla telefonu hacklemek için uraşıyosunuzki installserveri gömün core içine alın size hack sonra flash atın tamamdır
Çözüm flashtan sonra soft format atmaktı, sorsaydın ya bana
Bilmiyorum ki , bende anlamadım . Şu an hacki kaldırdım şak diye düzeldi
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?