Alex Dünya Kupasında Yok

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Nicolas_Anelka

Üye
    Konu Sahibi
Alex Dünya Kupasında Yok



Fenerbahçe'nin Brezilya'lı yıldızı Alex de Souza, Brezilya Milli Takımı'nın 2006 Almanya Dünya Kupası kadrosuna alınmadı.

Brezilya Milli Takım Teknik Direktörü Carlos Alberto Parreira, yaptığı açıklamada, Fenerbahçe'li yıldızı Brezilya Milli Takımı'na çağırıp çağırmayacağı konusunda basında çıkan haberlere netlik getirerek Fenerbahçe'li yıldızı Dünya Kupası kadrosuna almamakta kararlı olduğunu açıkladı.


Parreira, gazetecilerin "Alex Fenerbahçe'de çok başarılı maçlar çıkartıyor. Buna rağmen neden milli takıma almıyorsunuz" sorusu uzerine ise, "Brezilya milli takımının özelliğide burada, daşırada çok iyi olabilirsiniz. Alex gibi çok sayıda başarılı Brezilyalı futbolcular dünyanın birçok yerinde futbol oynuyor ancak elimdeki kadro bana yetiyor ve Alex'e bu kadroda yer bulamadım. Bu Alex'in iyi bir futbolcu olmadığını göstermez" cevabını verdi.
 


slayer

Üye
adamı 10 numara yapmışlardı bizim arkadaslar Brezilya milli takımında... İyi alay ederim artık...

Ve,
"Bu Alex'in iyi bir futbolcu olmadığını göstermez" bu kısım biraz fazla gibi geldi... Bu şekilde konuştuktan sonra bu cümle gelmez...
 
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
bencede haketmedi
alex'ten once dunyada ne brezilyalilar var
 
Salihyet

Salihyet

Üye
tabiki alex bir fenerbahçeli olduğu için hiç bir yeri hak etmiyor alex'i savunmak istemiyordum ama ne yapalım sonuç olarak türkiyede o kalitede futbolcu getirebilen klup yok bana göre alex dünya çapında iyi bi futbolcu ama takım halinde sınıf atlamadığımız için (servet,recep,nobre) böyle adamlar performansını ortaya dökemiyor.


*******edit
belirteyim;o roportajı izledim adam dediki her futbolcu yurt dışında başarılı olduğu kadar milli takımda da başarılı olmayabiliyor
 
Caine

Caine

Üye
bence alex turkiye liginde oynuyor ve oynarda ama ne avrupada nede milli takım düzeyinde bir futbolcu degil. hele hele kaldı ki brezilya milli takımında adam turkiyede yıldız ama alexin asla bir dunya starı olamayacagını herkesler cok iyi biliyor ama gelde fenerlilere anlat
 
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
dunya stari olsaydi zaten parma'ya gittigi zamanda olurdu
 
Quattro

Quattro

Üye
<div class='quotetop'>(Caine &#064; Mar 25 2006, 12&#58;53 AM) [post=303886]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
bence alex turkiye liginde oynuyor ve oynarda ama ne avrupada nede milli takım düzeyinde bir futbolcu degil. hele hele kaldı ki brezilya milli takımında adam turkiyede yıldız ama alexin asla bir dunya starı olamayacagını herkesler cok iyi biliyor ama gelde fenerlilere anlat
[/b][/quote]

Alex türkiyede star demişsin işte ağzınla o zaman saygı duyun...
 
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
turkiyede bircok star var alex sadece bi tanesi
hepsine saygi duymaya kalksak oooooooooo
alex malex hikaye yabancilar arasinda Yattara bi tane
bu arada yattara dedimde aklima...hasan sas&#39;in sag acikta umit ozata calimlari aklima geldi
adamcagiz maymun oldu
 
Caine

Caine

Üye
<div class='quotetop'>(Quattro &#064; Mar 25 2006, 02&#58;02 AM) [post=303908]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(Caine &#064; Mar 25 2006, 12&#58;53 AM) [post=303886]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
bence alex turkiye liginde oynuyor ve oynarda ama ne avrupada nede milli takım düzeyinde bir futbolcu degil. hele hele kaldı ki brezilya milli takımında adam turkiyede yıldız ama alexin asla bir dunya starı olamayacagını herkesler cok iyi biliyor ama gelde fenerlilere anlat
[/b][/quote]

Alex türkiyede star demişsin işte ağzınla o zaman saygı duyun...
[/b][/quote]

ona kimse bişey diyemez zaten. kayseriye,rizeye,malatyaya aslan mübarek
dünya starı olduğunu sizler söylüyorsunuz ama olmadığını şimdi herkes anladı umarım
 
Salihyet

Salihyet

Üye
ya anlamıyorum sizi alex galatasaray maçında bence harika oynadı neden kabul edemiyorsunuz neden geleceğe bakamıyorsunuz ,zaten geleceğe bakıpta yatırım yapanın hali ortada alex konusundada bi önceki mesajımda gayet açık ve net belirttim
 
Caine

Caine

Üye
29-30 yasinda bir adama yatirim yapmak mı gelecek oluyor her galatasaraya karsi iyi oynayan adama yıldız deseydik ohoooooooo şu an cenk işler ronaldonun yerindeydi
 
Salihyet

Salihyet

Üye
<div class='quotetop'>(Caine &#064; Mar 28 2006, 04&#58;29 AM) [post=305753]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
29-30 yasinda bir adama yatirim yapmak mı gelecek oluyor her galatasaraya karsi iyi oynayan adama yıldız deseydik ohoooooooo şu an cenk işler ronaldonun yerindeydi
[/b][/quote]
ne diyebilirimki zaten appiah 30 yaşında anelka 36 yaşında alex&#39;de 40 yaşında öyle değilmi
futbolcu dediğin sadece 30 yaşına kadar oynamaz sadece 30&#39;a kadar oynayabilende yıldız değildir.
adam canavar gibi oynuyo işte.
 

erdemow

Üye
biri yaştan mı bahsetti kadayıf=hakan şükür ya bu hakan şükürü antika diyemi saklıyorsunuz yoksa adam dışarda nefes alamıyorda yeşil sahalarda fotosentez mi yapıyor eğer antika ise kupaların yanına koyun da adam onlarla birlik te maziye gömülsün
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
<div class='quotetop'>(jewel_ma20 &#064; Mar 25 2006, 03&#58;10 AM) [post=303912]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
turkiyede bircok star var alex sadece bi tanesi
hepsine saygi duymaya kalksak oooooooooo
alex malex hikaye yabancilar arasinda Yattara bi tane
bu arada yattara dedimde aklima...hasan sas&#39;in sag acikta umit ozata calimlari aklima geldi
adamcagiz maymun oldu
[/b][/quote]

Benim de aklıma Ortgeanın Hasan Şaş ve Ergünü maymun ettiği pozisyonlar aklıma geldi
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
40 yaşındaki Hakan hala oynuyosa..


Ya şunu anlamıyorum sanki alexi alabilseniz beğenmeyeip almayacaksınız.&#33; Kedi ciğer ve uzanamamak güzel bir atasözünü çağrıştırıyor bende..
 

_BECK_HAM_

Üye
alex türkiyenin yıldızı şu an ama dünya kupasına almamış olabilirler ama alsalar bile sayet oo

kupanında yıldızı olurdu...
 
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
<div class='quotetop'>(van_hoijdonk &#064; Mar 28 2006, 05&#58;42 PM) [post=305961]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
40 yaşındaki Hakan hala oynuyosa..


Ya şunu anlamıyorum sanki alexi alabilseniz beğenmeyeip almayacaksınız.&#33; Kedi ciğer ve uzanamamak güzel bir atasözünü çağrıştırıyor bende..
[/b][/quote]
40 yasinda dedigin Hakan gibi bir oyuncu gelseydi birakirdi
 
Caine

Caine

Üye
burda alexten bahsediyoruz ama birileri gene hakan şükürü araya sokmuş. o hakan değilmiydi daha 1 hafta önce fenere ecel terleri döktüren o değilmi şu anda hala oyuna girer girmez takımı sırtlayan ve milyon dolarlık oyuncaklardan daha başarılı olan
şu an türk futbolunun faal olarak duran tek kralıdırrrr, o şimdi bile maça girdiğinde en az 2 defans oyuncusunun tuttuğu tek adamdır ve o türk futbolunun taçsız kral metin oktaydan sonraki en büyük yıldızıdır. saygı duyacağınıza alay ediyorsunuz, ne diyeyim size
hadi bakalım alexiniz anelkanız avrupada hakanın ülkemize kazandırdığı prestij ve başarıyı sizlere yakalatsında görelim
 

Nicolas_Anelka

Üye
    Konu Sahibi
hakan şükürün ne avrupa prestiji var anlatsana torinoya gitti rezil olup geldi hangi avruva kulubune gidip başarılı oldu tamam türkiyede onun gibi golcü daha gelmez ama avrupada oynayacak kapasite yokkkk
 
Salihyet

Salihyet

Üye
<div class='quotetop'>(Caine &#064; Mar 29 2006, 05&#58;13 AM) [post=306366]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
burda alexten bahsediyoruz ama birileri gene hakan şükürü araya sokmuş. o hakan değilmiydi daha 1 hafta önce fenere ecel terleri döktüren o değilmi şu anda hala oyuna girer girmez takımı sırtlayan ve milyon dolarlık oyuncaklardan daha başarılı olan
şu an türk futbolunun faal olarak duran tek kralıdırrrr, o şimdi bile maça girdiğinde en az 2 defans oyuncusunun tuttuğu tek adamdır ve o türk futbolunun taçsız kral metin oktaydan sonraki en büyük yıldızıdır. saygı duyacağınıza alay ediyorsunuz, ne diyeyim size
hadi bakalım alexiniz anelkanız avrupada hakanın ülkemize kazandırdığı prestij ve başarıyı sizlere yakalatsında görelim
[/b][/quote]
galatasaray maçındanda bahsetmiyorduk ama madem değinmişsin ; maçta %1000&#39;lik girdiği pozisyonda topu türübünlere gönderen sonra evinde tek bir şut bile atamayan attığı tek şutunda gol oduğu maçtanmı bashediyorduk dimi.real&#39;de arsenalde psg&#39;de vb. kluüplerde prestiji olanmı kral yoksa galatasaray&#39;da prestiji olanmı kral sırf siz aslan kralsınız diye kral ünvanı bitek sizin değil.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

zombaka
Cevap
0
Görüntüleme
339
zombaka
@Safak
Cevap
0
Görüntüleme
398
@Safak
Mad EagLe
Cevap
5
Görüntüleme
934
Amaru Shady
Baskentliia
Cevap
1
Görüntüleme
543
Haydar


Üst Alt