Alev alan idrarı ufo sandılar ! :D

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Da®kness

Da®kness

Üye
    Konu Sahibi
Alev alan idrarı ufo sandılar ! :D
Çıplak gözle bile görülebilen
ve UFO olduğu iddiaları
ortaya atılan bir parlaklığın
uzay mekiğinin tuvaletinden
boşaltılan idrar olduğu
ortaya çıktı.
KUZEY Amerika’da birçok amatör
astronom, geçtiğimiz çarşamba
gecesi gökyüzünde çıplak gözle
bile görülebilen ve yıldız
kaymasına benzeyen bir parlaklık
tespit etti. Görüntü, son derece
güzeldi. Kimileri, bu cismin UFO
olduğu iddialarını bile ortaya attı.
Meraklı sorular üzerine NASA şu
açıklamayı yaptı: “Discovery uzay
mekiğinin tuvaletini boşalttık.
Gördüğünüz şey, UFO değil,
atmosfere girerken yanan 68
litre idrar.”
Uzayda donuyor
NASA sözcüsü Kylie Clem,
Discovery’nin Dünya’ya dönmek
üzere Uluslararası Uzay
İstasyonu’ndan ayrılmadan önce,
tuvaleti boşaltmak zorunda
olduğunu söyledi. Clem, şöyle
devam etti: “Uzaya bırakılan idrar
damlacıkları donar. Güneş ışığı
vurduğunda süblimleşerek
doğrudan subuharına dönüşür ve
uzayda dağılır.”
Kaynak: Hürriyet gazetesi
 
  • Beğen
Tepkiler: Lina_TR


merty24

merty24

Üye
ilginçmiş teşekkürler
 
Da®kness

Da®kness

Üye
    Konu Sahibi
Astronotlar tepemize ediyor :D
 
çeşnibahar

çeşnibahar

Üye
:gul:
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Valla çözemedim bu işi yahu ..!
 
kacaksevgilim

kacaksevgilim

Üye
İdrar nasıl alev almış ya.Atmosferdemi yanmış :D
 
Da®kness

Da®kness

Üye
    Konu Sahibi
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
:ehe:ehe
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Bu astronotları asmak lazım:) Acaba büyüğü yapsa ne olacak:)
 
jackalx_06

jackalx_06

Üye
ilginç.
 
Laz¥

Laz¥

Üye
:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt