Airdroid v2..Kablosuz özgürlük...

G305305

Üye
    Konu Sahibi
Airdroid v2..Kablosuz özgürlük...
Tek kelimeyle mükemmel bir program. Evinizde wifi varsa veya cep telefonunuzda hotspot özelliği varsa kablolardan kurtulma vakti... İlk çıktığından bu yana severek kullanıyorum ve sizinle de paylaşmak istiyorum.
Google play link:

İndirme linki:

Resim:
 
Tepkiler: yellowmagic, Siwaro63, CABBAR ve 1 kişi daha

UpOneTR

Üye
deniyorum güzele benziyor
 

G305305

Üye
    Konu Sahibi
Kurmadıysanız hemen kurmanızı tavsiye ederim MÜTHİŞ ÖTESİ BİR PROGRAM EK olarak wifi üzerinden cep telefonunun kamerasına falan girebiliyorsunuz. yani "ip camera" var diyelim..
 

UpOneTR

Üye
Kurmadıysanız hemen kurmanızı tavsiye ederim MÜTHİŞ ÖTESİ BİR PROGRAM EK olarak wifi üzerinden cep telefonunun kamerasına falan girebiliyorsunuz. yani "ip camera" var diyelim..

telefondaki oyunuda pcde oynayabiliyoz mu?
 

G305305

Üye
    Konu Sahibi
Maalesef.Ama Root var ise telefonun ekranı bilgisayara gelebiliyor. Yani DLNA ile laptobun ekranına cep telefonunuzun ekranını aktarıyor gibi( AMa biraz donuk şekilde yani anlık ekran gitmiyor 0.5 saniye sonra falan gibi)
 

UpOneTR

Üye
Maalesef.Ama Root var ise telefonun ekranı bilgisayara gelebiliyor. Yani DLNA ile laptobun ekranına cep telefonunuzun ekranını aktarıyor gibi( AMa biraz donuk şekilde yani anlık ekran gitmiyor 0.5 saniye sonra falan gibi)

hmm teşekkurler yukledim uygulamayi yarn pc ile deniycem tekrar
 

ali.clay

Üye
Teaweaver la aynı işlevi görüyor sanırım.
 

G305305

Üye
    Konu Sahibi
Teaweaver la aynı işlevi görüyor sanırım.

YOk teamwiever la aynı işi görüyor denilemez. Dosya göndermek için veya cepten dosya almak için bu çok daha kullanışlı. Teamwiever ise cepten bilgisayarın ekranına girip klavye+mouse la bilgisayardan iş yapıyor gibi yapabilirsin ve herehangi bir internet olması yeterlidir teamwiever için.Yani çinden de yönetebilirsin Türkiye'deki bir bilgisayarı. Bunda ise aynı wifi de olursa dosya almak göndermek ve ip camera falan yani bir nevi androidin nokia PC suiti gibi.Ama daha gelişmişi.
 

UpOneTR

Üye
şu root istemesi kotuymuş ya

ama pcde uğraşrken sms felan alabiliyosun o guzel
 

ali.clay

Üye
hmm anladım. teşekkürler.
 

u_cosar

Üye
uzun zamandır kullanıyorum tavsiye ederim
 

lBrainl

Üye
Ekran goruntusu olayını yapamadadım acıyorum pencere acılıyor ama beyaz ekranda kalıyo telefonda anca root ızın verdı uyarısı verılıyo ama ekran goruntusu gelmıyo
 

G305305

Üye
    Konu Sahibi
Oradan screenshot u seçeceksin ardından telefonun ROOTLU ise root izin isteği gelir evet dersin. Ardından Ekranının görüntüsü bilgisayara gelecektir.