ailem aayarları yardım!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ikbal24

Üye
    Konu Sahibi
ailem aayarları yardım!!
arkadaşlar telefondan bir şey indirmeye çalışşıyorum ama ailem diye bir şey geliyor windowsun siteside pek yardımı dokunmadı lütfen yardım edin
 


PureFood

PureFood

Üye
Microsoft hesabınıza girip doğum tarihinizi yükseltin.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Hotmail hesabından yaşını buyultmen veya cihazı sıfırlayıp yaşını 18'den büyük göstereceğin yeni bir Live id ile kurulum yapman gerekiyor.
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
Açtığın microsoft hesabında yaşın 18'den küçük olduğu için bu hatayı veriyor.

Yeni bir microsoft hesabı aç ve yaşını 18'den büyük olacak bir şekilde ayarla.Bu yeni hesabınla oturum aç :)

Ali Kemal Abi'nin dediği gibi :) Ben yine geç kaldım abi görmedim kusura bakma :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt