Ahmet döndü.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Dafny

Üye
Ya Berrin'i anlamıyorum ben zaten.Hakan ona deli gibi aşık , iyi biri de . Ahmet'de ne buluyor ki? Berrin ve Ahmet'in yanyana olduğu sahnelerden nefret ediyorum.Amma cıvıklar.
 

zaza

Üye
yaz aylarında kendimi tvden soyutlamayı başardım ama pc ve telefon bağımlısı olduk bu sefer neyse ne olmuş ali kaptan yaşıyormu bir ara vurulmuş dediler
 
    Konu Sahibi
Ya Berrin'i anlamıyorum ben zaten.Hakan ona deli gibi aşık , iyi biri de . Ahmet'de ne buluyor ki? Berrin ve Ahmet'in yanyana olduğu sahnelerden nefret ediyorum.Amma cıvıklar.
hakanda süt cocugu gibi ama


----------Eklendi @ 13:13:08 ---------- Yazıldı @ 13:12:34 ----------

yaz aylarında kendimi tvden soyutlamayı başardım ama pc ve telefon bağımlısı olduk bu sefer neyse ne olmuş ali kaptan yaşıyormu bir ara vurulmuş dediler
yok yasiyor
 

zaza

Üye
iyi iyi yırtmış desene oğlu ne yapıyor yine "aliiiii kaptannnnnn " diye kriz geçiriyormu
 

Dafny

Üye
Ahmet'e tercih ederim.Sulu şey.
 

zaza

Üye
yok uslandi.yeniden asik olacak sanirimizlesene yaa bana anlattrma:

ben izlemem vakit kaybı hep bunlar bizi dizilerle etkilemeye eğitmeye çalışıyorlar bende izlemiyorum hem yaz aylarında damda duran güzel yatağım serin hava, aşağı odadan çektiğim üçlü priz ve şarj makinemle mutluyum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...