Ahh eskiler ahh

@Safak

Üye
    Konu Sahibi
Ahh eskiler ahh
Beyler hemen hemen 2.5-3 senedir siteye uyeyim belki daha fazla artik ugramaz oldum gencligim cogu burda gecti kimler geldi kimler gecti bi ugrayayim dedim napiyonuzz
 
Kimler gelip geçiyor izliyorum uzaktan ben
 
geçmişte kalma bu sitenin kurtulması artık çok zor ancak bizim gibi devam edenler için muhabbet yeri olur
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
biri geçmiş mi dedi
 
Tepkiler: Kingmortall ve @Safak

Murat Alper

Moderator
oşgeldin beya bende eskilerdenim
 
Tepkiler: @Safak
2008 den beri neler neler gördük biz, 1 yıl gelmediğim olmuştu, en önemli zamanlarını kaçırmışsın sen sitenin
 
Tepkiler: Kingmortall ve @Safak

@Safak

Üye
    Konu Sahibi
Kimleri goruyom abin nerde onu soyle
2008 den beri neler neler gördük biz, 1 yıl gelmediğim olmuştu, en önemli zamanlarını kaçırmışsın sen sitenin
Aynen ama son demlerinide gordum o yeter
biri geçmiş mi dedi
Ov ov ovvv kimleri goruyom sen ölmedinmi daha :
Kimler gelip geçiyor izliyorum uzaktan ben
110 mesaj nedir dffdd
geçmişte kalma bu sitenin kurtulması artık çok zor ancak bizim gibi devam edenler için muhabbet yeri olur
Aynen benim gibi bi ah cekerler sonra 6ay yok
oşgeldin beya bende eskilerdenim
Hos bulduk beaa
 
Eskiler ufak ufak kürkçü dükkanına dönüyorlar. Maxide Bi kıpırtı var 1 aydır.
Burası canlanacak demiştim bir konuda. Haklı çıkacak gibiyim
 
Tepkiler: Kingmortall
Burdayim biri eskiler mi dedi yeniler bizi bilmez
Gece bi girerdik muhabbete sabaha kadar konustugumuzu bilirim nerde o eski uyeler
 
Tepkiler: @Safak

AIS

Üye
 
Tepkiler: @Safak
Ovv şafak bende bir yildir girmiyordun bi ugrayim dedim
 
Tepkiler: @Safak

@Safak

Üye
    Konu Sahibi
Burdayim biri eskiler mi dedi yeniler bizi bilmez
Gece bi girerdik muhabbete sabaha kadar konustugumuzu bilirim nerde o eski uyeler
Onlari bizde yaptik ztn maxicepin diger forumlardan tek +si o gereksiz muhabbetcileriydi sabaha kadar konusurduk simdi kimseler kalmadi usta eller artik emekliye ayrıldı
Gulu gulu sen yasiyonmu
Ovv şafak bende bir yildir girmiyordun bi ugrayim dedim
Ben arasira bakiyom artik eskisi kadar konu acan yok yardımlaşma düştü
 
Gereksizlerde bile adam kalmamis
@hikmet366 buralardasin biliyorum
 
Tepkiler: hikmet366