Age Of Empires OSMANLI !!!!!!!!

Sponsorlu Bağlantılar

beydeba

beydeba

Üye
    Konu Sahibi
Age Of Empires OSMANLI !!!!!!!!

Oyunu ilk oynadığım zaman Osmanlıya karsı oynamak hosuma gitmemişti.Onun için edit yapmaya karar verdim. Umarım beyenirsiniz...
Oyun 208x208 ekranlıdır.Benim tel d900i onda da oynanabiliniyor
Türkçeleştirmesini Kingart kardeşim yapmıştır.Modifiye bana aittir.
Bi teşekürü çok görmeyelim... :oke:
İşte link ;

--------------- Ekleme ---------------

Arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum. Düşünceleriniz neler ?
Bi teşk çok görmeyelim...
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 968789, bykene, jedi_50 ve 5 diğerleri


Ekremşanti

Ekremşanti

Üye
ellerine sağlık şuan indirdim :)
 

beftuh

Üye
jad ve jar ıcınde var mı?
 
Silinen Üye 968789

Silinen Üye 968789

Kapalı Hesap
240 320 yok mu
 
beydeba

beydeba

Üye
    Konu Sahibi
240x320 için içindeki lang dosyasını s40v3 versiyonuna atmanız yeterli fakat resimler değişmez...
 
52426

52426

Üye
abi saol bende sevmiyodum osmanlıya karşı oynamayı
 
woltcaptain

woltcaptain

Üye
240x320 eklenmemiş hala:nono:
 
ॐOsMaN

ॐOsMaN

Üye
Teşekkürler..
 
Mertolozzi

Mertolozzi

Üye
Teşekkürler
 

bykene

Üye
emeğine sağlık :oke:
 
gunduzalp26

gunduzalp26

Üye
kardeş ben sana ne diyeym ki yha helal olsun elıne emeğine sağlık cok saol:oke::op:
 

Benzer Konular

Silinen Üye 2656843
Cevap
0
Görüntüleme
335
Silinen Üye 2656843
POLİNOM
Cevap
0
Görüntüleme
563
POLİNOM
classicturk
Cevap
1
Görüntüleme
719
'Patron
Cevap
6
Görüntüleme
2K
'Patron


Üst Alt