beydeba
Üye
Age Of Empires OSMANLI !!!!!!!!
Oyunu ilk oynadığım zaman Osmanlıya karsı oynamak hosuma gitmemişti.Onun için edit yapmaya karar verdim. Umarım beyenirsiniz...
Oyun 208x208 ekranlıdır.Benim tel d900i onda da oynanabiliniyor
Türkçeleştirmesini Kingart kardeşim yapmıştır.Modifiye bana aittir.
Bi teşekürü çok görmeyelim...
İşte link ;
--------------- Ekleme ---------------
Arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum. Düşünceleriniz neler ?
Bi teşk çok görmeyelim...
Oyunu ilk oynadığım zaman Osmanlıya karsı oynamak hosuma gitmemişti.Onun için edit yapmaya karar verdim. Umarım beyenirsiniz...
Oyun 208x208 ekranlıdır.Benim tel d900i onda da oynanabiliniyor
Türkçeleştirmesini Kingart kardeşim yapmıştır.Modifiye bana aittir.
Bi teşekürü çok görmeyelim...

İşte link ;
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
--------------- Ekleme ---------------
Arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum. Düşünceleriniz neler ?
Bi teşk çok görmeyelim...



