classicturk
Üye
Age of Empires III
bugün cd ciden age of empires 3 aldım turkeydvd lisanslı fakat allahın cezaları ***** i koymamışlar. sonra netten ***** indirdim ayarladım falan neyse.
oyuna geçtim skirmish de oynuyorum ben ve oyunu ayarlarken rakipleri falan mesela yandaki harita bölümünde harita seçmek istiyorum fakat yazılar gözükmüyor ras gele seçiyorum mesela şehri düzenlicem oradki yazıarın büyük bi çoğunluğu gözükmüyor buna bi çözümünüz var mı ?
oyuna geçtim skirmish de oynuyorum ben ve oyunu ayarlarken rakipleri falan mesela yandaki harita bölümünde harita seçmek istiyorum fakat yazılar gözükmüyor ras gele seçiyorum mesela şehri düzenlicem oradki yazıarın büyük bi çoğunluğu gözükmüyor buna bi çözümünüz var mı ?
