feba07
Üye
Age of Empires Conquerors
öncelikle herkese selam arkarkadaşlar ben şuan ki bilgisayarımı yeni aldım Age of Empires Conquerors yükledim (***** dahil tüm oyunu) oyun normal bir şekilde açılıyor ama menü kısmına tam geldiğinde gri renkte bir ekran oluyor hani eski televizyonlarda bozulma olunca ekran karıncalanır ya aynı onun gibi bende mi bir sorun var pc demi diye arkadaşın bilgisayarına yükledim onda gayet iyi bir şekilde çalıştı (bilgisayarlar aynı marka) acaba ne yapmam gerek
bilgisayarımın özellikleri
i7-2670QM işlemci 2.20ghz
8GB Ram
1GB ekran AMD Readon HD 6730m
bilgisayarımın özellikleri
i7-2670QM işlemci 2.20ghz
8GB Ram
1GB ekran AMD Readon HD 6730m

