<div class='quotetop'>(Langmiur @ Feb 11 2006, 05:10 PM) [post=276947]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(gorillaz1903 @ Feb 10 2006, 03:39 PM) [post=276243]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
işletim sistemleri xp ben en iii si sizin dediğiniz gibi yeniden bi kullanıcı açıyım yardımlarınız için teşekkürler
[/b][/quote]
Bişeye yaramaz kullanıcı değişikliği yeniden bağlantı kur
[/b][/quote]
doğru yeniden kur