Ağ Sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

gorillaz1903

Üye
    Konu Sahibi
Ağ Sorunu
arkadaşlar arkadaşımın 2 bilgisayarı var önceden birbirine bağlanıyodu ama şimdi ag bağlatısına izin verilmedi felan yazıyo ne yapabilirim?
 


Clausius Clapeyron

Üye
Ağ bağlantılarında bu tür sorun kullanıcıların bazı özellikleri kapatmasından kaynaklanabiliyor. Bence her iki bilgisayarda da yeniden bir kullanıcı açın ve ağ bağlantısı isminin her iki bilgisayarda da aynı olmasına dikkat edin.
 

sultan

kullandığınız makinalardaki işletim sistemleri nelerdir

özellikle 98 kullanıyorsanız oturum açma türünü kontrol etmenizi öneriyorum
 

Clausius Clapeyron

Üye
<div class='quotetop'>(sultan &#064; Feb 10 2006, 02&#58;19 AM) [post=276012]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
kullandığınız makinalardaki işletim sistemleri nelerdir

özellikle 98 kullanıyorsanız oturum açma türünü kontrol etmenizi öneriyorum
[/b][/quote]
Buda olabilir
 

gorillaz1903

Üye
    Konu Sahibi
işletim sistemleri xp ben en iii si sizin dediğiniz gibi yeniden bi kullanıcı açıyım yardımlarınız için teşekkürler
 

Langmiur

Üye
<div class='quotetop'>(gorillaz1903 &#064; Feb 10 2006, 03&#58;39 PM) [post=276243]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
işletim sistemleri xp ben en iii si sizin dediğiniz gibi yeniden bi kullanıcı açıyım yardımlarınız için teşekkürler
[/b][/quote]
Bişeye yaramaz kullanıcı değişikliği yeniden bağlantı kur
 
angelscafe

angelscafe

Üye
<div class='quotetop'>(Langmiur &#064; Feb 11 2006, 05&#58;10 PM) [post=276947]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(gorillaz1903 &#064; Feb 10 2006, 03&#58;39 PM) [post=276243]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
işletim sistemleri xp ben en iii si sizin dediğiniz gibi yeniden bi kullanıcı açıyım yardımlarınız için teşekkürler
[/b][/quote]
Bişeye yaramaz kullanıcı değişikliği yeniden bağlantı kur
[/b][/quote]
doğru yeniden kur
 
PcM@STéR

PcM@STéR

Üye
Çalışma Grubununun Ortak olmasına Dikkat et birde Paylaşılan Klasörlerdeki Paylaşımın Tam olduğuna

Dikkat et yani "Kullanıcılar Dosya Değişikli yapsın" gibi mesela
 
angelscafe

angelscafe

Üye
<div class='quotetop'>(PcM@STéR &#064; Feb 24 2006, 05&#58;36 PM) [post=285425]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Çalışma Grubununun Ortak olmasına Dikkat et birde Paylaşılan Klasörlerdeki Paylaşımın Tam olduğuna

Dikkat et yani "Kullanıcılar Dosya Değişikli yapsın" gibi mesela
[/b][/quote]
Doğru
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt