Afyonda pişmaniye satan ucuz dükkanlar ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

samisayin

Üye
    Konu Sahibi
Afyonda pişmaniye satan ucuz dükkanlar ?
Arkadaşlar Afyondan Pişmaniye getircem ve fazla bilmiyorum nerede satıldıgını afyonda ucuz pişmaniye satan dükkanlar varsa yorumlarınızı bekliyorum ....
 


MAFİA.

MAFİA.

Üye
yol kenarında üretimden,satışa olanlar var onlar daha ucuz hemde daha taze. Eyer satan kişi ile anlaşırsan alacağın pakete göre uygun bir fiyat söyler. Aslında özdilekte daha iyileri oluyor ama onların fiyatları tuzlu oluyor.
 
yakup_281

yakup_281

Üye
sen bunu buraya yazana kadar 2 dükkan gezseydin bulurdun :D

----------Eklendi @ 23:01:51 ---------- Yazıldı @ 23:01:11 ----------

mesajını okumadım :(
 

samisayin

Üye
    Konu Sahibi
ben afyonlu değilimm kardeş 2 gün sonra gitcem toptan getirmek istiyorum pişmaniyeleri ondan buraya yazdımm cevaplarınızı bekliyorum

Not:Afyonlu arkadaşlar varsa dükkan isimlerini yazarsa sevinirim
 
LuckyDALT0N

LuckyDALT0N

Üye
ticaret yapcaksan direk fabrika adresini öğrenip toptan alsana hacım ne dükkanla uğraşıcaksın :hmmm
ben afyonlu değilimm kardeş 2 gün sonra gitcem toptan getirmek istiyorum pişmaniyeleri ondan buraya yazdımm cevaplarınızı bekliyorum

Not:Afyonlu arkadaşlar varsa dükkan isimlerini yazarsa sevinirim
 
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
Ucuz derken ruhsatsız merdüven altı imalathenlerinimi soruyorsun
 
MAFİA.

MAFİA.

Üye
Afyona kadar gitmene gerek yok aslında eyer istanbul üzerinden gidiceksen,izmite uğra orası zaten yeri,pişmaniye'nin.
 

samisayin

Üye
    Konu Sahibi
izmire gelmek isterm de bu aralar gelemem mecbur Afyon tercihim , Afyonda Mirimoğlu var bi oraya bakarım Özdileğe
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
fiyat olarak ne düşünüyorsun?Altınayın pişmaniyeleri orta boyları 3.5 tl.Tadı da güzel.
 
Türe

Türe

Üye
Alacaksan Altınay'dan şaşmayacaksın ;)
 
ultrayer6

ultrayer6

Üye
Valla ben genelde eski garajın karşısındaki dükkandan alıyorum 5 liralık pişmaniyeyi 2 liraya alıyorum pazarlıkla.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt